Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa disney storen vaatteita?

11.08.2006 |

Huutiksessa on, mutta hinnat kohoaa pilviin. Mistä muualta niitä saisi...siis näitä mitä suomessa ei myydä. Erityisesti mekot ja housut ja paidat kiinnostaisi. Ostaisin mielelläni myös hyväkuntoisia käytettyjä.

t. äiti joka hurahtanut täysin disney storeen. =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta disney store uk.Täältä löytyy.

Vierailija
2/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Disney Storesta (useimmiten kyllä alesta!) sekä käytettynä ja uutena ostin eBaysta (en ole tosin käynyt koko sivuilla 4kuukauteen...) mutta kuitenkin, itse olen myymässä tytön ja pojan ja tyttövauvan Disney Store vaatteita; mietin tässä juuri että tarjotakko suoraan niitä vai listata huutikseen, koska osassa on laput kiinni, kun 5v poika ei oikein enää tykkää nalle puhista eikä juuri mikistäkään ;)

Mielestäni taas huutiksen disney store hinnat on pudonneet, kun olen jotain katsonut ostomielessä, vai kuvittelenko vain =))

tuusis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myymässä disneyn vaatteita? Minkä kokoisia olisi tarjolla ;) Meillä poika 3+ ja koko 104cm seuraavana tulossa. Jos olet myymässä, niin laitatko s.postiosoitteesi niin laitan sulle viestiä!

Vierailija
4/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuossa toisessa röpöläisen ketjussa kirjoitinkin että kyllä olen, 110-116cm olen myymässä,en siksi että on mennyt pieneksi vaan siksi että olen kyllästynyt hieman (muuta ds vaate jäi kaappiin) ja myös koska poikakin on tykästynyt muunlaisiin.

Mulla on näissä vaan sinänsä hassu kun myyn sähköpostilla (tai siis laitan kuvia) tuntuu ettei kehtaa pyytää niistä mitään, siis huutikseen on helppoa laittaa, laitat alhaisenkin hinnan niin ne nousee kohtuullisen hyvin (ei enää kyllä mielestäni taivaisiin, mikä on ihan hyväkin!) mutta sitten onko se vaan kun " tuntuu" siltä ettei muuten kehtaa pyytää niistä sitten mitään, ettei muut loukkaannu.

Siksi laitoinkin muista vaatteista kuvia aikaisemmin kysyneille ja kysyin erikseen kiinnostaako ds vaatteet kun jaksoin eilen jopa kuvata pojan vaatteet =) Muille tiedoksi että kun ehdin otan ja lähetän ne isojen ja pienen tytön vaatekuvia :)

mutta, taas tuli höpötettyä kaikkea tähän väliin... mailini on:

tuusannuuska82@netti.fi

terkuin, tuusis

Vierailija
5/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voit myös tarjota poikien ja pienten tyttöjen disney store vaatteita.

Jos olet niistä luopumassa.

pompula78@hotmail.com =)