Paljonko Hesessä nykyään maksaa kaksion vuokra keskustassa, esim. 50 m2?
Tarkoitus siis vuokrata omilla rahoilla, eikä millään tulonsiirroilla. Paljonko tuollaisesta nykyään pitää varautua maksamaan, jos haluaa ihan keskustasta?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki= Hesa, senkin junantuomajuntti.
Tuo on jotain kasarikieltä. Herää nykypäivään, boomeri!
Helsinki = Hese, ollaan hesoissa.
Kukaan, koskaan ei toivottavasti sano että ollaan hesoissa.
Kaikki sanoo, paitsi ehkä jotkut villasukan hajuiset boomerit.
Vierailija kirjoitti:
Hese on kyl iha turkulaine hampurilaisyritys.
Tsadilaiset.
Hese = Helsinki. Hesba = Hesburger. Missä tynnyrissä täällä jengi on kavanut 😂😂😂
Tulisitte joskus käymään täällä hesoissa ni kuulisitte vähän nykykieliä, boomerit 😂
Katso Oikotieltä älä täältä kysele
Se on Helsinki tai Stadi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hese on kyl iha turkulaine hampurilaisyritys.
Tsadilaiset.
Hese = Helsinki. Hesba = Hesburger. Missä tynnyrissä täällä jengi on kavanut 😂😂😂
Tulisitte joskus käymään täällä hesoissa ni kuulisitte vähän nykykieliä, boomerit 😂
Ei o
Oon syntynyt Helsingissä, asunut kolme ensimmäistä ikävuottani, enkä sen jälkeenkään yli 50km etäisyydellä. Mulle se on aina ollut Hesa. Halveksun tollaista junantuomien sulatusuunia.
En ole koskaan puhunut stadista ja se niin kutsuttu "stadin slangi" on jokin jäänne 60-luvulta, puoliksi ruotsia, puoliksi siansaksaa. Hävettäisi, ja vielä olla ylpeä moisesta.
Näille "stadilaisille" sanoisin että käykää hitto päivä tukholmassa risteilyllä, niin tajuatte viimein millaisessa kivikautisessa kylässä ja persreiässä asutte.
Joku "Hese" edustaa niin täydellistä junttiutta että aloituksen on pakko olla todella huono provo. Edes pimeimmässä Itä-Savon peräkylässä ei käytetä sellaista nimitystä. Ei kukaan voi olla niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Katso Oikotieltä älä täältä kysele
Se on Helsinki tai Stadi
Stadi? 🤣🤣🤣 Se tarkoittaa kaupunkia, mitä viddua nyd daas mage??!?
Vierailija kirjoitti:
Hese = Helsinki. Piste.
Tää. Kieli elää, diilaa sen kaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon syntynyt Helsingissä, asunut kolme ensimmäistä ikävuottani, enkä sen jälkeenkään yli 50km etäisyydellä. Mulle se on aina ollut Hesa. Halveksun tollaista junantuomien sulatusuunia.
En ole koskaan puhunut stadista ja se niin kutsuttu "stadin slangi" on jokin jäänne 60-luvulta, puoliksi ruotsia, puoliksi siansaksaa. Hävettäisi, ja vielä olla ylpeä moisesta.
Näille "stadilaisille" sanoisin että käykää hitto päivä tukholmassa risteilyllä, niin tajuatte viimein millaisessa kivikautisessa kylässä ja persreiässä asutte.
Joku "Hese" edustaa niin täydellistä junttiutta että aloituksen on pakko olla todella huono provo. Edes pimeimmässä Itä-Savon peräkylässä ei käytetä sellaista nimitystä. Ei kukaan voi olla niin tyhmä.
Hei juntti. Tukholma on oersereikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomat vastaukset ilmiannettu. Saisiko ihan oikeitakin vastauksia, kiitos.
Jos itse kirjoitat väärin ja kyselet Hesburger = hese, niin älä muille niuhota jos eivät ymmärrä mitä haluat sanoa? Ilmiannon teen aloituksestasi provona.
Hese = Helsinki. Mikä junantuoma juntti ei tuota tiedä?
Tämä aihe meni hampurilaisravintoloihin, mutta että Hesaa kutsuttaisiin myös Heseksi en ollut kuullutkaan.
-Avaajan lienee syytä avata uusi rinki. Hermostuneena? ei kannattane runoilla, sillä lukihäiriö tulee silloin hes....helpommin.
Luetun ymmärtäminen on vaikeaa. Mutta trollien on päästävä pätemään. Mutta paljastavat siinä vain oman tyhmyytensä, että eivät lauseyhteydestä ymmärrä mitä kysytään
Paljon on rintsukkatalon vuokra siellä Jössissä, Varkussa tai Kupassa? Kai saa keksiä hassuja kansantajusia sanoja ja lempinimiä, niin kaikkien on helpompi keskustella ja on huomattavasti letkeempi meno?
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on vaikeaa. Mutta trollien on päästävä pätemään. Mutta paljastavat siinä vain oman tyhmyytensä, että eivät lauseyhteydestä ymmärrä mitä kysytään
Tämä. Ei ole itse aiheeseen mitään sanottavaa, niin pakko sitten trollailla noilla hesburgereilla ym.
Pysy juntti poissa. Tänne ei kaivata haisevia böndejuoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Hesa tai stadi. Näin oli ennen. Hesestä saa kerrosaterian. Minulle ilman SIPAA ja normikokis.
Mikä on SIPA? Hesen veli?
stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa tai stadi. Näin oli ennen. Hesestä saa kerrosaterian. Minulle ilman SIPAA ja normikokis.
Mikä on SIPA? Hesen veli?
stadilainen
Suomalainen IPA, tosin niitä ei Hesburgerista saa muutenkaan.
Hesen kanssa ei tällä tiedolla toki ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Asunnottomat asuu ilmatteex.
Osa oikeasti pihistelee. Eli aina ei ole spurgu kyseessä. Ja niitä kitupiikkiä käy myös leipäjonossa.
Provo provo provo. Kaikki mitä ei itse ymmärrä tai tiedä on aina provoa.