Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä miten avovaimon 11v tyttärestä on tullut tosi tärkeä vuosien varrella

Vierailija
21.03.2021 |

Olen siis 8 vuotta tuntenut.Voisi jopa sanoa että rakastan tätä pientä tyttöä.Isää tytöllä ei ole.
M35

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, että jaoit kokemuksesi, vaikka muutama sairas ihminen yrittää tehdä siitä epänormaalia. On maailman luonnollisin asia, että rakastaa ihmistä, jonka kanssa on samaa perhettä. Perheenä olemiseen ei tarvita samoja geenejä. Kyllähän adoptiolapsiakin rakastetaan. Minulla on isosisko, jolla on biologisesti eri isä kuin minulla. Hänen biologinen isänsä ei ole tavannut siskoa kuin kerran siskon ollessa 1v. Minun biologinen isäni on kasvattanut siskoni kuin oman tyttärensä ja siskollenikin isä on se oikea isä. Isä on myös hoitanut asiat niin, että sisko on lainkin silmissä samassa asemassa kuin minä. 

Vierailija
42/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Jättää liikaa tulkinnanvaraa.

Terveelle ihmiselle siinä ei ole mitään tulkinnan varaa, että aikuinen rakastaa lasta, jonka kanssa on perhe. Se on täysin luonnollista eikä siihen sisälly mitään sairasta. Rakastamisellahan ei ole mitään tekemistä hyväksikäytön tms. kanssa, josta sinulla ilmeisesti kokemusta, kun se tulee ensimmäisenä mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on 15-vuotias poika. Olen ollut heidän elämässään siitä saakka, kun poika oli 4-vuotias. Rakastan poikaa ja teemme paljon asioita yhdessä perheenä. Onko tässäkin jonkun mielestä jotain sairasta?

Vierailija
44/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas tyttö, kun hänellä on noin hyvä isä <3 Isyyteen ei aina tarvita geeniperimän siirtämistä. 

Vierailija
45/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillain meistä on tosiaan kokemusta siitä että ei-sukua olevat miehet on pervoja mutta ei se tarkoita että ap on, keskustelupalstalla vaan keskustellaan kaikenlaista. Olisi minustakin toki kiva jos olisi vaan että ihanaa ihanaa ei mikään outo tule edes mieleen (aloituksessa ei mitään outoa sinänsä ole)

Vierailija
46/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa huomaa hyvin taas sen että naiset ei huomaa ollenkaan mitä oikeasti tapahtuu vaan kuorossa vaan että iiiihhh ihanaaaaa!

Ei ihme että monta surullista loppua näitten "isäpuolien" kanssa

Vierailija
47/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joillain meistä on tosiaan kokemusta siitä että ei-sukua olevat miehet on pervoja mutta ei se tarkoita että ap on, keskustelupalstalla vaan keskustellaan kaikenlaista. Olisi minustakin toki kiva jos olisi vaan että ihanaa ihanaa ei mikään outo tule edes mieleen (aloituksessa ei mitään outoa sinänsä ole)

Hanki apua traumoihisi. Tämä ei ole paikka niiden purkamiselle. 

Vierailija
48/50 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa huomaa hyvin taas sen että naiset ei huomaa ollenkaan mitä oikeasti tapahtuu vaan kuorossa vaan että iiiihhh ihanaaaaa!

Ei ihme että monta surullista loppua näitten "isäpuolien" kanssa

Teitä sairaita pervoja on onneksi hyvin vähän. Suurin osa on sellaisia kuin esimerkiksi minun isäpuoleni, joka käyttäytyi niin kuin isän kuuluukin eikä koskaan edes epäsuorasti vihjannut mihinkään sairaaseen. Sanoi kyllä päivittäin, että rakastaa ja halasi ja antoi suukkojakin. Mutta niinhän normaalit isät tekevät. Ei siihen liity mitään seksuaalista, että lapsiaan rakastaa olivat nämä sitten biologisia tai eivät. 

Vierailija
49/50 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinäkään ole mitään pahaa että on pervo. Teot ratkaisevat.

Vierailija
50/50 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten arvelet suhtautuvasi kun kotona alkaa pyöriä muutaman vuoden päästä kaunis nuori nainen?

Tämä ei ole mikään pervoilukysymys, olen tätä joskus miettinyt kun tutuilla on missin näköisiä tyttäriä järjestään, että jos mies ei ole heille sukua niin miltä se ihan aidosti tuntuu.

Lapsi on lapsi, vaikka olisi nätti. En tunne mitään halua lapsia kohtaan enkä edes niitä nuoria naisia kohtaan, jotka olen tuntenut lapsesta asti.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän