Jännä miten avovaimon 11v tyttärestä on tullut tosi tärkeä vuosien varrella
Olen siis 8 vuotta tuntenut.Voisi jopa sanoa että rakastan tätä pientä tyttöä.Isää tytöllä ei ole.
M35
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rinnat kasvaa?
Näkee näistä vastauksista miten outoa on että toiset ihmiset on normaaleita.
Tarkoitan tällä sitä siis että kun itse on epänormaali pervo niin pitää muitakin sellaisena.
Olen iloinen puolestasi, ja lapsen puolesta! Hienoa että lapsella on rakastava isäpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rinnat kasvaa?
Tarkoitan tällä sitä siis että kun itse on epänormaali pervo niin pitää muitakin sellaisena.
Lopeta poken katselu ja epäterve fantisointi, niin voit sinäkin joskus olla suhtkoht terve😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rinnat kasvaa?
Tai sitten vaan tietää millaisia miehet voi olla. En tarkoita että ap on, mutta jotkut todellakin kyttäävät tytärpuoliaan.
aina jos mies näyttää kiintymyksensä tyttöön pidetään sitä pervona ja vinksahtaneena.
Mukava että olet tytölle isä. Mulla on yksi sukulaisnainen, jolla ei ole myöskään koskaan ollut biologista isää, mutta isäpuoli kyllä. On aina sanonut tuosta isäpuolesta että parempaa isää ei vois olla. Tuolla isäpuolella ei ole myöskään omia biologisia lapsia ollenkaan.
Minä en hyysäisi vieraan miehen lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rinnat kasvaa?
Lopeta poken katselu ja epäterve fantisointi, niin voit sinäkin joskus olla suhtkoht terve😐
Mitä on epäterve fantasiointi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tytär on 15v olemme tunteneet kymmenisen vuotta. Kutsuu minua iskäksi, en yleensä edesmuista ettei ole biologisesti lapseni. On minulle suuri rikkaus.
Vaimon tytär on 17v ja olen ollut hänen elämässä 2 vuotiaasta asti. Biologinen isä oli 3 viikkoa ja päätti häipyä eikä ole tekemisissä eikä äijää kiinnosta. Tyttö tietää etten ole biologinen isä , mutta kutsuu minua isäksi ja sano ettei muita isiä ole eikä tule, vaikka miten joku sanoo. Olen vieny ja hakenu tarhasta, vieny kouluun, kun alotti 1 luokan ja hoitanu tehny asioita mitä isät tekee lastensa kanssa. Sit kun täytti 10v ja menin hänen äidin kanssa naimisiin, niin samalla adoptoin hänet, että on virallinen perijä. Enkä itsekään muista etten ole biologinen isä. En mä tollasta ajattele, kun kuuluu isä hei, isä sitä ja tätä. Hän on minun tytär ja tyttärenä hänet esittelen.
Outo aloitus. Jättää liikaa tulkinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän sinusta kuin ap:sta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän sinusta kuin ap:sta
Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arvelet suhtautuvasi kun kotona alkaa pyöriä muutaman vuoden päästä kaunis nuori nainen?
Tämä ei ole mikään pervoilukysymys, olen tätä joskus miettinyt kun tutuilla on missin näköisiä tyttäriä järjestään, että jos mies ei ole heille sukua niin miltä se ihan aidosti tuntuu.
Samalta kun omat vävyt ja miniät? Rakkailta, tärkeiltä, perheeseen kuuluvilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arvelet suhtautuvasi kun kotona alkaa pyöriä muutaman vuoden päästä kaunis nuori nainen?
Tämä ei ole mikään pervoilukysymys, olen tätä joskus miettinyt kun tutuilla on missin näköisiä tyttäriä järjestään, että jos mies ei ole heille sukua niin miltä se ihan aidosti tuntuu.
Samalta kun omat vävyt ja miniät? Rakkailta, tärkeiltä, perheeseen kuuluvilta?
No saatan olla väärässä mutta jos omalla (täysi-ikäisellä) pojalla on joku parikymppinen missi tyttöystävänä niin tuskin suhtautuminen ihan sama on kuin omaan tyttäreen.Vaikkei sitä mitenkään näyttäisi.
Ihanaa kuulla että on myös noin ihania isäpuolia! Maailma ei olekaan ihan läpeensä paha!
Aiotko vaihtaa nuorempaan viiden vuoden kuluttua?
Mieheni myös pitää tytärtäni kuin omaa lastaan :) Menimme yhteen kun hän oli 14, nyt on 21v :) Harmittaa kun olin yhdessä erään miehen kanssa kun tyttö oli pienempi, ja miehestä paljastui valehteleva juopio. Tytär kärsii tästä varmaan osittain vieläkin, kun hänelle rakas ihminen vain häipyi hänen elämästään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rinnat kasvaa?
Tai sitten vaan tietää millaisia miehet voi olla. En tarkoita että ap on, mutta jotkut todellakin kyttäävät tytärpuoliaan.
Miksi sotket omia sairaita tapojasi näin ihanaan ketjuun?
Hakeudu hoitoon.
Ap