Yhteinen muistutus kaikille: jokainen koronan takia tekemäsi uhraus on voinut pelastaa jonkun hengen tai terveyden
Jokainen kerta, kun vältät kontaktia toisiin, käytät maskia jne. voi edelleen pelastaa jonkun toisen hengen.
Koetetaan tämän ajatuksen turvin jaksaa eteenpäin, vaikka alkaa jo väsyttää.
Kommentit (17)
Ainoa maapallon pelastamisen mahdollisuus on väestön määrän väheneminen ja välitän maapallosta enemmän kuin 99,9999999999999999999999%ihmisiä, joten ei oikeastaan kiinnosta suojata ketään.
Olet väärässä. Jos olisin välttänyt jokaista kontaktia toiseen ihmiseen, 94-vuotias äitini olisi kuollut jo noin vuosi sitten.
Olen hyväkuntoinen nopeasti kävelevä O+veriryhmän nainen. Ei mitään hätää.
Kuka pelastais mun henkeni?
En jaksa enää olla kotona vaan haluan tapahtumiin missä on paljon ihmisiä. Haluan jo jotakin kivaa!
Kiitos, mutta ei kiitos! En halua olla mukana näissä talkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa maapallon pelastamisen mahdollisuus on väestön määrän väheneminen ja välitän maapallosta enemmän kuin 99,9999999999999999999999%ihmisiä, joten ei oikeastaan kiinnosta suojata ketään.
Miettikää mikä hätä on länsimaalaisella ihmisellä, kun elintila loppuu kiinasta ja intiasta🤣
En tykkää tuollaisesta ahdistamisesta ja syyllistämisestä. En ole mukana sun talkoissas. Olen jo ollut ihan riittävästi kotona hissukseen, nyt en enää aio olla. Haluan oman elämäni takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä hätä on länsimaalaisella ihmisellä, kun elintila loppuu kiinasta ja intiasta🤣
Niinpä...nyt jo hirvee ulina...
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tuollaisesta ahdistamisesta ja syyllistämisestä. En ole mukana sun talkoissas. Olen jo ollut ihan riittävästi kotona hissukseen, nyt en enää aio olla. Haluan oman elämäni takaisin!
Sama. Varsinkin kun kiitoksena jokaisen hengen pelastamisesta on tullut vain pään aukomista ja toteamuksia kuten ”pullamössösukupolvi se sitten ei kestä mitään”.
Mulle riitti.
Aion mennä ensi viikolla hammaslääkäriin ja olla hammaslääkärin vastaanotolla ilman maskia. Sori siitä.
No en edes halua pelastaa kenekään henkeä. Ei oikeasti kiinnosta. Enkä jaksa lähteä mukaan tähän hysteriaan meemiflunssan takia. Ja kaiken lisäksi niitä helvetin boomereitako te suojaatte? Mistä on saatu käsitys, että korona olisi jotenkin tappava tai vaarallinen? Niin ei ole sanottu, mutta mediassa on niin annettu ymmärtää. Naurettavaa, mutta tuulipukukansa huutaa BÄÄ BÄÄ!
Ketä oikeasti tämä koko ajan jatkuva huolipuhe oikein hyödyttää?
Parasta ois näin ollakkin, alkaa jo pikkasen ottaa nuppiin jatkuvat migreenit jotka johtuu maskin käytöstä.
Höpönlöpön, kaikkeen sitä aikuiset ihmiset uskoo.
En usko.