Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskovainen saa pukeutua (ev.lut)?

Vierailija
21.03.2021 |

Saako käyttää sellasia toppei, et hartiat näkyy? Lyhyttä paitaa? Bikineitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet pitää olla asialliset ja sopivan tylsät. Ei lyhyitä hameita, paljastavia toppeja, kireitä farkkuja tai kirkkaan värisiä kuoseja. Mielellään Marimekon klassikkoa maanläheisiä väreissä. Kengissä ei korkoa, vaan matalat ja Ecco- tyyliset terveyskengät. Bikinit ovat kiellettyjä. Tosi uskovainen pitää mustaa kokouimapukua, jossa painijatyyliset lahkeet ja leveät olkaimet. Ei mitään provokaatiota. Jos aikoo mennä jumppasalille tai muuten urheilemaan, niin unohda trikoot ja topit. Perus T- paita ja löysät verkkarit. Keskivartalo ei vilku paljaana. Ihokarvoja ei myöskään sheivata. Ei meikkiä, hiusväriä tai irtoripsiä. Luomu pitää olla. Tamponit ovat kiellettyjä. Hajusteet myös. Tulen itse uskovaisesta perheestä ja ihmettelin kovasti kuinka koulukaverit lakkasivat kynsiään jo yläkoulussa. Appiukkoni haukkui minut huoraksi, kun kerran olin hihattomalla paidalla kesämökillä. Sen jälkeen olen aina pitänyt kokomustaa pitkähihaista paitaa ja neuletta sekä suoria tummia housuja hänen seurassaan. Sen verran säikähdin. "Rumat ne vaatteilla koreilee!", on appivanhempien lempilause. Omat vanhemmat ovat jo edesmenneet. Yhtä tiukkoja olivat näissä ulkonäköasioissa hekin. Vaatteita, kenkiä, koruja ym. ei pidä olla tarpeeseen nähden liikaa. Toisaalta aina on pitänyt olla siistit hautajaisvaatteet.

Miksi olet kiusaajan seurassa?

Vierailija
22/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet pitää olla asialliset ja sopivan tylsät. Ei lyhyitä hameita, paljastavia toppeja, kireitä farkkuja tai kirkkaan värisiä kuoseja. Mielellään Marimekon klassikkoa maanläheisiä väreissä. Kengissä ei korkoa, vaan matalat ja Ecco- tyyliset terveyskengät. Bikinit ovat kiellettyjä. Tosi uskovainen pitää mustaa kokouimapukua, jossa painijatyyliset lahkeet ja leveät olkaimet. Ei mitään provokaatiota. Jos aikoo mennä jumppasalille tai muuten urheilemaan, niin unohda trikoot ja topit. Perus T- paita ja löysät verkkarit. Keskivartalo ei vilku paljaana. Ihokarvoja ei myöskään sheivata. Ei meikkiä, hiusväriä tai irtoripsiä. Luomu pitää olla. Tamponit ovat kiellettyjä. Hajusteet myös. Tulen itse uskovaisesta perheestä ja ihmettelin kovasti kuinka koulukaverit lakkasivat kynsiään jo yläkoulussa. Appiukkoni haukkui minut huoraksi, kun kerran olin hihattomalla paidalla kesämökillä. Sen jälkeen olen aina pitänyt kokomustaa pitkähihaista paitaa ja neuletta sekä suoria tummia housuja hänen seurassaan. Sen verran säikähdin. "Rumat ne vaatteilla koreilee!", on appivanhempien lempilause. Omat vanhemmat ovat jo edesmenneet. Yhtä tiukkoja olivat näissä ulkonäköasioissa hekin. Vaatteita, kenkiä, koruja ym. ei pidä olla tarpeeseen nähden liikaa. Toisaalta aina on pitänyt olla siistit hautajaisvaatteet.

Ihme lista. Tamponia ei saa käyttää, miksei muka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisko Herra että käyttää hänen antamaa järkeä ettei mene alasti ulos.Talvella .Kesällä voi käväistä jos asuu metsässä.

Vierailija
24/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Jumalaa kauheasti kiinnostaa jos ei ihan alasti painele menemään tuolla. Tärkeämpää olisi yrittää elää hyvin.

Kuinka paljon jumalaa kiinnostaa alastomana kulkeva nainen? Tai mies?

En tiedä, kysy Häneltä. Alastomana kulkeminen ei ole sivistyneelle ihmiselle sopivaa.

En keskustele mielikuvitusolentojen kanssa.

Miten perustelet harhaluulosi?

Jos olet harhaluuloinen ,ei tarkoita että joku muukin on.