Onko muilla apea mieli tällä hetkellä?
Yleensä tykkään olla itsekseni, mutta nyt tuntuu, että ei jaksaisi. Vähäsen piristi, kun kaupasta tullessa juttelin jonkun mummon kanssa vähän aikaa.
Tein ruokaa ja lapseni tulee hakemaan sen kohta perheelleen. Ehkä eivät välttämättä sitä tarvitse, mutta tuntuu, että minusta olisi edes jotain hyötyä.
Hyvä naapurini (vanha mummo hänkin) kuoli viikko sitten ja sekin masentaa.
Kommentit (27)
Tämä päivä ei päättynyt hyvin. Jo alun alkaen oli alakuloa ja nyt viimeistään tunti sitten tullut puhelu saa melkein romahtamaan.
- ap -
En ole apea, olen raivostunut. En jaksa enää tätä koronapaskaa. Kyllästyttää aivan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En ole apea, olen raivostunut. En jaksa enää tätä koronapaskaa. Kyllästyttää aivan kaikki.
Sekin vielä, kun ei ole mitään tietoa, milloin tää edes helpottaa.
- ap -
Minä valmistaudun elämään lopun ikääni lukittuna kaksiooni koska sitä varmaan seuraavaksi hallitus puuhailee. Elämme suomi nimisessä vankilassa kaikki omissa laatikoissamme. Poliisi ja armeija ampuu kadulle jos poistut kotoasi. Happi kielletään 2025 ja lapsillemme ja lastenlapsillemme selitetään että se on myrkkyä. He elää koko elämänsä suljettuina koteihinsa ikinä hengittämättä raitista ilmaa peläten saavansa oireettoman tappajataudin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut olemaan yksin, tänään on synttärit mutta kukaan ei muistanut, ei edes omat vanhemmat.
Oho lainaus jäi.
On ollut apea mieli jo useamman viikon. Poikani elämä menee päin hel..... Käyttää aineita ja ei saa lähdettyä katkaisuhoitoon vaikka vannoo menevänsä. Koirani kuoli tammikuun puolessa välissä ihosyöpään. Onneksi on työ kotihoidossa ja rakastan työtäni.