Missä olit kun Prinsessa diana kuoli ?
Oma tarinani naapurin vanhempi nainen tuli varta vasten kilkuttamaan ovikelloa ja kertomaan. Olikohan se sunnuntai aamu?
Kommentit (37)
Tuoreen avomiehen kanssa laitettiin tv auki aamupalan syönnin ajaksi, ja sieltä sitten uutisista kuultiin. Kauan on ehditty olla naimisissa tuon jälkeen.
Isolla ulkokirpputorilla, kuulin sivusta kun jotkut vanhemmat miehet jutteli asiasta. Oli sunnuntaiaamu.
Mummon mökillä. Olin lapsi enkä tiennyt kuka diana on. Äiti yritti selittää mutten tiennyt
Kuulin vasta ollessani mattopyykillä.
Vesivehmaan Körrissä, tulossa pilkiltä.
Uutisankkuri Suomessa oli itkenyt vaikka oli kertonut monien julkkisten poismenosta. Hieman ihmettelen.
Olin autossa Länsiväylällä melkein loppupäässä Ruoholahdessa, menossa hakemaan mummoa Tallinnan laivalta, kun kuulin radiosta. Muistan sen hetken jostain syystä todella hyvin.
Olin kauppiasmessuilla H:gissä ja eräs aamun ensimmäisistä asiakkaista kertoi.
Olin kotona ja olin lähdössä tallille ratsastustunnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alkuvaiheessa olevana nuorena parina olimme juuri rakastelleet kiihkeästi sunnuntaiaamuna. Siitä sitten sängystä noustessa ja pukeutuessa, aamupalalle menoa suunnitellessa, napsaisin pöydältä radion auki. Sattui olemaan tasatunti ja uutiset tulivat tuota pikaa, ja niistä sitten kuulimme tapahtuneen.
Hyi hemmetti, kuin ällöttävä muisto sulla. Yök!
Miksi tyrkytät tänne tuollaisia muistoja, ei ketään kiinnosta.
Pukukaapilla lentokentällä. Lähdössä töihin(lentoemäntä). Muistan hetken todella selvästi🤔
Kotona olin nukkumassa, hänen kuolemansahan tapahtui yöllä.
Kuolemasta sain tietää, kun aamulla avasin telkkarin. Siellä se teksti-tv::ssä kerrottiin.
Curt Cobainin uutinen tuli jo yöllä kun oksid? tuli tuolloin ja Ripatti kertoi.
Nukuttiin silloisen mieheni kanssa. Hänen kaverinsa soitti ja herätti meidät uutisella. Olin viimeisilläni raskaana tuolloin.
Mutta siis hämmästyttävintä minulle oli ehkä se, että uutinen oli niin tärkeä miespuolisillekin. Siksi muistan nuo tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Olin kait baarissa, kun sunnuntaina heräsin kaameeseen kankkuseen ja näin telkkarin avattuani uutisen
Sama.
Palmen Murhan aikaan olin teini ja Ihmettelin että kuka v tun Palme?