Missä olit kun Prinsessa diana kuoli ?
Oma tarinani naapurin vanhempi nainen tuli varta vasten kilkuttamaan ovikelloa ja kertomaan. Olikohan se sunnuntai aamu?
Kommentit (37)
Olin kait baarissa, kun sunnuntaina heräsin kaameeseen kankkuseen ja näin telkkarin avattuani uutisen
Äiti kuuli kuolemasta aamulypsyllä ollessaan radiosta ja tuli herättämään minut.
Tulin yöpaidassa alakertaan ja jompikumpi vanhemmista luki uutisen tekstitv:stä.
Kotona lähdössä töihin. Oli sunnuntaiaamu.
Mökillä nukkumassa, kuulin iltapäivällä kun tilin karpaloita keräämästä. Olin että ai kuningataräitikö kuoli?
Hakaniemen torilla olin kun kuulin asiasta. Muistan myös missä olin kun kuulin että Kurt Cobain on kuollut.
Sohvalla makoilin sohvalla. ja luin teksti-tv:tä että kuoli. Ei ollut silloin vielä nettiä joka taloudessa.
Olin just tullut Lapista edellisenä yömä.
Sukulaiset katsoi telkusta uutisia.
Purskahdin itkuun.
Olin kotona yksin, mikä oli siihen aikaan harvinaista.
Nukuin poikaystävän kainalossa. Aamulla hänen isänsä sanoi asiasta, ja alettiin sitten seurata uutisia.
Tuo samainen poikaystävä on nyt tässä sohvan toisessa päässä. :)
Seurustelun alkuvaiheessa olevana nuorena parina olimme juuri rakastelleet kiihkeästi sunnuntaiaamuna. Siitä sitten sängystä noustessa ja pukeutuessa, aamupalalle menoa suunnitellessa, napsaisin pöydältä radion auki. Sattui olemaan tasatunti ja uutiset tulivat tuota pikaa, ja niistä sitten kuulimme tapahtuneen.
Missä Prismassa se kuoli?
Ostiko mustaa makkaraa?
New Yorkissa. Sain tietää asiasta, kun kävelin Tiffanyn näyteikkunan ohi ja siellä ikkunassa oli Dianan kuva surureunuksilla.
Olin nukkumassa. Kundikaveri oli yöllä lukenut tekstiteeveestä suru-uutisen ja kertoi siitä minulle. Oli aika järkyttävää, koska Dianan kuolema tuli niin yllättäen.
Senkin muistan missä olin kun Palme murhattiin. Ajettiin Itäkeskuksessa Kauppakartanonkatua, kun bongasin asian iltapäivälehden kannesta.
TV-aamu uutiset.Kuulin Diana on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alkuvaiheessa olevana nuorena parina olimme juuri rakastelleet kiihkeästi sunnuntaiaamuna. Siitä sitten sängystä noustessa ja pukeutuessa, aamupalalle menoa suunnitellessa, napsaisin pöydältä radion auki. Sattui olemaan tasatunti ja uutiset tulivat tuota pikaa, ja niistä sitten kuulimme tapahtuneen.
Hyi hemmetti, kuin ällöttävä muisto sulla. Yök!
Nukkumassa. Yöradion uutislähetyksestä kuulin kun sanottiin, että prinsessa on kuollut. Totesin: "No kuollut mikä kuollut" ja käänsin kylkeä. Mitä muutakaan sille silloin enää olisi voinut tehdä?
Kai nukuin.