Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Pirkan Kirpputorikeskuksesta

Vierailija
21.03.2021 |

Onko kokemuksia? Sijaitsee Kangasalla.

Ystävät kertoneet että pöytävuokra niin kallis että käteen ei hirveesti jää. 44e+1%/6 päivää. Ja he ovat myyneet perus lasten ja aikuisten vaatetta.

Onko muilla kokemusta? Millasta tavaraa menee?

Kannattaako viedä myyntiin näin korona-aikaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kirppari, pääosin lapsiperheelle sopivaa rompetta, itse en koskaan löydä tuolta mitään nyt kun lapset jo isompia. Harvoin itsellekään löytyy, kymmeniä kertoja olen käynyt.

Pari kertaa oon pitänyt tuolla pöytää, itsellä tavara ilmeisesti sen verran arvotonta ettei oikein ole kannattavaa. Ehkä 20 euroa jäi voittoa pöytävuokran ja bensakulujen jälkeen, ei oikein kannata kun työmäärä hinnoittelussa on kuitenkin valtava. Nykyään heitän kaiken suosiolla Uffille. En kyllä syytä kirpparia huonosta menekistä, vaan lähinnä omista tavaroista. Pitäisi olla merkkitavaraa että ne liikkuisi paremmin, eikä mulla oikein semmoista ole. Jos sattuu olemaan, niin myyn mieluummin Torissa, sieltä saa paremman hinnan, eikä tarvitse pelätä näpistyksiä.

Kirppis vaikuttaa olevan kuitenkin ihan suosittu ja osalla ostajista kärryt ihan täynnä tavaraa, eli toisille paikka voi hyvinkin olla kultakaivos niin ostajana kuin myyjänä. Itse en vaan tähän porukkaan lukeudu.

Vierailija
2/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta asiakkaana.

Miellyttävä, riittävän suuri kirppis ja paljon asiakkaita, mutta suuri osa pöydistä todennäköisesti talon omia pöytiä (kuten kaikkialla muuallakin) ja vaikka muissa pöydissä tavara vaihtuukin, parhaat päältä taitavat viedä paikalla pyörivät ammattitrokarit heti niiden ilmestyttyä pöytään (ongelma muillakin kirpputoreilla).

Lastenvaatteita tuntuu löytyvän hyvin, naisille rätei ja lumpui,Ikean sisustusroskan tasoista tavaraa ja niitä pakollisia trokareitten dvd/peli, cd pöytiä, mutta aikuiselle miehelle löytyy harvoin mitään ostamisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kirppari, pääosin lapsiperheelle sopivaa rompetta, itse en koskaan löydä tuolta mitään nyt kun lapset jo isompia. Harvoin itsellekään löytyy, kymmeniä kertoja olen käynyt.

Pari kertaa oon pitänyt tuolla pöytää, itsellä tavara ilmeisesti sen verran arvotonta ettei oikein ole kannattavaa. Ehkä 20 euroa jäi voittoa pöytävuokran ja bensakulujen jälkeen, ei oikein kannata kun työmäärä hinnoittelussa on kuitenkin valtava. Nykyään heitän kaiken suosiolla Uffille. En kyllä syytä kirpparia huonosta menekistä, vaan lähinnä omista tavaroista. Pitäisi olla merkkitavaraa että ne liikkuisi paremmin, eikä mulla oikein semmoista ole. Jos sattuu olemaan, niin myyn mieluummin Torissa, sieltä saa paremman hinnan, eikä tarvitse pelätä näpistyksiä.

Kirppis vaikuttaa olevan kuitenkin ihan suosittu ja osalla ostajista kärryt ihan täynnä tavaraa, eli toisille paikka voi hyvinkin olla kultakaivos niin ostajana kuin myyjänä. Itse en vaan tähän porukkaan lukeudu.

No tätä ystäväni ovat sanoneet. Heillä myynnissä perus vaatetta ja juuri ja juuri plussalle. Hintoina ovat pitäneet aina alle 5e. Ja siksi epäilen viedä kun mullakin olisi sitä perus vaatetta lapsille. Pöytävuokraan saa myydä aika monta 0,5e-1e hintaisia lasten vaatteita että oikeesti tekis tiliä.

Aloittaja

Vierailija
4/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida vaatteet liikkua missään jos ei ole tiettyä merkkiä. Valitettavasti. "köyhillekkään" ei enään kelpaa muu kuin merkki huppari 30e.

Vierailija
5/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon varastettua tavaraa myynnissä ?? Huumerikolliset varastaa myös kaupoista ja myy niitä. Pyykinkuivaushuoneista varastettua puseroa lakanaa alusvaatteita. Kenkiä on paljon varastettu ja astioita lähiöistä.

Vierailija
6/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri siellä tavaraa myynnissä itsepalveluosastolla. Se ei myynyt tarpeeksi hyvin ja sen ymmärrän, mutta kaupan päälle sain syyllistämistä ja manipulointia. Syyllistettiin siitä, että tavara ei ollut tarpeeksi hyvää, varmaan sen takia, etten nostaisi meteliä siitä, että pitivät kaikki myynnistä tulleet rahat. Sivuilla mainostettiin ilmaista kuljetuspalvelua, sitten syyllistettiin siitä, että käytin sitä ja tavarani eivät tuoneet tarpeeksi rahaa taloon. Yritettiin vielä manipuloida antamaan myymättä jääneet tavarat lähetettäväksi Viroon.

Kerran aiemmin on ollut myös myynnissä tavaraa ja epäkunnioittavaa ja alentuvaa kohtelua sain myös silloin.

Vierailija
7/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli juuri siellä tavaraa myynnissä itsepalveluosastolla. Se ei myynyt tarpeeksi hyvin ja sen ymmärrän, mutta kaupan päälle sain syyllistämistä ja manipulointia. Syyllistettiin siitä, että tavara ei ollut tarpeeksi hyvää, varmaan sen takia, etten nostaisi meteliä siitä, että pitivät kaikki myynnistä tulleet rahat. Sivuilla mainostettiin ilmaista kuljetuspalvelua, sitten syyllistettiin siitä, että käytin sitä ja tavarani eivät tuoneet tarpeeksi rahaa taloon. Yritettiin vielä manipuloida antamaan myymättä jääneet tavarat lähetettäväksi Viroon.

Kerran aiemmin on ollut myös myynnissä tavaraa ja epäkunnioittavaa ja alentuvaa kohtelua sain myös silloin.

Tarkoitatko täyshoitolaa? Huh huh kuinka töykeää. Olen kuullut myös negaa tästä täyshoitolasta että kelpaa vain merkkitavara ja sitä saa tuoda hyvin vähän. Outoa minusta.

Siihen yleensä epäystävälliseen ja huonoon palveluun olen törmännyt siellä asiakkaana/ostajana.

Aloittaja

Vierailija
8/21 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun lähitienoon isoin kirppis ja vilkkain. Muuten boikotoisin. Palvelu ala-arvoista, pöytien hinnat suorastaan ryöstöä.

Täyshoitola pohjanoteeraus. Sain väärät tuotteet kerran takas. Omani oli ihan väärässä pöydässä. Itsepalvelussa myynyt laidasta laitaan ja suurin tili on ollu 40e.

Vierailija
9/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän hinta on aika kova, mutta aina tuolla on parkkis täynnä ja pitkät jonot kassalle, joten ilmeisen suosittu kirppis.

Pari kertaa pitänyt pöytää, ei varsinaisesti tienaa mutta joku 50+ EUR on aina jäänyt kulujen jälkeen käteen, vaikka ei mitään merkkivaatteita juurikaan ole. Oikeastaan oma maku onko sama laittaa UFF: n laatikkoon tuolla hintaa.

Täysihoitolaa ei kai enää olekaan. Siellä oli kyllä aika tylyt säännöt mutta helppoahan se toki oli. Ei kovin kannattavaa myyjälle kuitenkaan, vaikka paljon vaivaa säästyikin.

Vierailija
10/21 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä myynti, mutta ainakin aikuisen vaatteille ei sen kummoisempi silti kuin vaikka Kirpputori Silinterissä. Kalliit pöydät, ottavat provikkaa ja se netissä oleva myynninseuranta palvelukin maksaa vielä erikseen. Tilityksissä menee kauan, missään muulla kirppiksillä ei ole kestänyt niin kauaa. Kassoilla hirveet jonot aina. Ihan ok kirppis, asiakkaana paljon tehnyt hyviä löytöjä, mutta myyjänä melkein suosisin Silinteriä.

Vierailija
11/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut pöytää tuolla äskettäin? Naapurin pöydästä oli kuulemma hävinnyt tavaraa aika tavalla, vaikka osassa oli hälyttimet. Olen pari kertaa nähnyt, miten ovella on tullut hälytys, mutta kassalta on vain annettu lupa jatkaa matkaa. Luulisi, että noin hurjilla pöytävuokrilla edes yritettäisiin pitää varkaat poissa.

Vierailija
12/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorin pitäjillä on omia pöytiä, missä he myyvät tavaraa. Trokaaminen ja röyhkeät pöytävuokrat pilaavat tämän kirppiksen. Bisneksenä varmaan hyvä omistajilleen.

Vierailija
13/21 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Pohdiskelen pöydän ottamista kyseiseltä kirppikseltä.. Kannattaako? Mietin kun siellä jotain pikkupöytiä hinnalla 2x pöytä 6 päivää ja 30e+5%. Olisi huomattavasti edukkaampi kuin normaali pöytä.

Tuotteita tulis naisten ja lasten vaatteita.

Vierailija
14/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele..

Vierailija
15/21 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kirppis mutta varastetaan kamalasti. Vaatteita ja pikkuesimeitä esim iso kameran jalka vietiin omasta kirppispöydästä kahdessa osassa. Tänään ensimmäinen ja huomenna toinen osa. Arabiaa viedään jemmaan toiseen myyntipöytään ja kun toin takasi omaan pöytään niin seuraavana päivänä taas hävis ja löyty samasta pöydästä. Myynti kyllä hyvä eli omaankin pussiin jää. Kun vaan sais varkaat kuriin.

Vierailija
16/21 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkyntisiä vilisee tällä kirppiksellä niinkuin varmaan muillakin. Tyttären pöydästä vietiin muumimukit kun ei huomattu ostaa hälyjä. Samoin vaatteita.

Vierailija
17/21 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus mitä hintoja. Täällä päin eli kohtuukokoisen kaupungin suurimmalla kirppiksellä viikko on 27 euroa. Mulla ollut myynnissä sekalaista koristeroinaa ja astiaa, ei ainuttakaan kallista merkkijuttua. Ihan jotain muutamia eli alle 10 vaatetta ja ehkä joku kenkäpari. Oon pitänyt hintoja 1 - 4 euroa enimmäkseen, siivonnut pöydän päivittäin ja tuonut joka päivä jotain lisää. Tuotto pöytävuokran jälkeen oli ekalla viikolla n. 150 ja toisella 120. Sen jälkeen laski niin että tuottoa jäi vaihtelevasti  20 - 50 euroa viikko ja en enää jaksanut pitää pöytää. Pidin jotain 6 viikkoa viimeksi muistaakseni

Vierailija
18/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirppis, yleensä aina löytyy jotain, pääosin vaatetta. Lastenvaatteista oon tehnyt täältä parhaat löydöt.

Vierailija
19/21 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirppis näin muuten ja ihan ok voitot tuli. Lupaavat että välitilityksen voi tehdä kerran myyntijakson aikana ja näin mulle sanottiin myös viestillä, että onnistuu. Kun menin käymään sillä asialla, ei suostunut välitilitystä tekemään. Tekevät kuulemma niitä vaan jos pöytä on vuokralla toistaiseksi ja mulla enää muutama päivä pöytävuokraa jäljellä. Muutenkin ristiriitaista infoa, yksi sanoo että tehdään tilitys käteisellä jos kassassa riittävästi rahaa, toinen sanoo, että tilitykset tehdään vain tilisiirrolla jossa kestää 5-7 pv. 

Vierailija
20/21 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta sekoilee ja tavaraa häviää ohi kassan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi