Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tienasi yrityskaupoilla 4 miljoonaa - ehdottaa nyt mulle avointa suhdetta

Vierailija
21.03.2021 |

Avoliitossa ollaan joten erossa ei varmaan jäisi mitään minulle?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan suostua tohon ja odota että 5 v avoliittoa tulee täyteen ja lähde sitten osoituksen kera. Näin minä tekisin kostona idiotismista.

Miehet, naiset ovat fiksumpia kuin te, koska he ymmärtävät että jos he olisivat miehiä, niin he eivät olisi koskaan niin typeriä, että menisivät naimisiin naisen kanssa, kun tietävät millaisia naiset ovat.

Nainen tietää miten naiset operoivat:

"Älä yritä ymmärtää naisia. Naiset ymmärtävät naisia ja he vihaavat toisiansa." - Al Bundy

Mutta mies, mies on niin tyhmä otus, että menee naimisiin. Siis kirjoittaa diilin, josta ei ole miehelle yhtikäs mitään hyötyä, mutta antaa samalla naiselle suuren niskalenkin sinusta. Käytännössä lahjoittaen pallinsa naisen otteeseen. Kuin antaen naiselle ladatun revolverin sanoen, että ethän ammu minua kulta, ethän?

Naiset tietävät, että häät ovat etkot avioerosta. Eli vain ja ainoastaan seremonia ennen avioeroa.

Muutama päivä sen jälkeen kun Adolf Hitler meni naimisiin, Saksa hävisi sodan ja vei tämän miehen myös itsemurhaan. Nainen tuo miehelle vain tappioita. 

Naiset tietävät tämän kaiken. Mutta miehet ovat aidosti tyhmiä kun eivät tiedosta tätä. Se että pienempi pää johdattelee teitä, laskee älykkyyttänne.

Miehet tulevat järkiinsä vasta iän myötä, kun isompi pää ottaa vallan pienemmästä päästä. Ja vanhemmat miehet lähes järjestään varoittavat miehiä menemästä naimisiin.

Jos nainen olisi mies, nainen ymmärtäisi olla menemättä naimisiin. Täten naiset ovat fiksumpia kuin miehet.

Hitto mikä pommi, saamme siis kiittää Eva Braunia natsisaksan häviöstä?! Nyt meni kyllä historiankirjan positiivisessa mielessä uusiksi. On myös hienoa miten perustelet asiaasi fiktiivisen hahmon siteerauksilla. Kannattaisikohan sinun viettää enemmän aikaa kirjastossa, niin saisit viesteisihin jotain oikeaa sisältöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla