Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tienasi yrityskaupoilla 4 miljoonaa - ehdottaa nyt mulle avointa suhdetta

Vierailija
21.03.2021 |

Avoliitossa ollaan joten erossa ei varmaan jäisi mitään minulle?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mitä tekisit miehen rahoilla? Jos haluat suostua avoimeen suhteeseen mikä siinä. Muutoin alkaisin varmaan suunnittelemaan itselleni pakosuunnitelmaa.

Vierailija
2/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot osoittautunut hyväksi kodinhengettäreksi ja ny on paalua pyöriä milliklubilla ja ostaa opiskelijaneidoilta täsmäpalveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi jäädä jotain sinulle? Oletko ollut aktiivinen miehen firmassa ja siksi koet että sinulle kuulu pala kakusta? Sillä jos olet omalla työlläsi edesauttanut miehesi vaurastumista (siis siellä firmassa, kotitöitä ei lasketa) niin silloin voit hakea kompensaatiota oikeuden kautta. Jos et, niin eihän sulle siinä tapauksessa kuulu mitään.

Vierailija
4/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiinsa?

Jos mies on alkanut haluta avointa suhdetta ja sinä et, niin silloin teidän on todennäköisesti helpointa erota. Toinen vaihtoehto on, että jompikumpi luopuu periaatteestaan. Mutta jos mies sanoo, että ok, hän ei halua seksiä muiden kanssa, koska sinä vastustat asiaa, niin pystytkö luottamaan häneen?

(Kyllä, tiedän että tämä on provo ja vieläpä huono sellainen.)

Vierailija
5/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi jäädä jotain sinulle? Oletko ollut aktiivinen miehen firmassa ja siksi koet että sinulle kuulu pala kakusta? Sillä jos olet omalla työlläsi edesauttanut miehesi vaurastumista (siis siellä firmassa, kotitöitä ei lasketa) niin silloin voit hakea kompensaatiota oikeuden kautta. Jos et, niin eihän sulle siinä tapauksessa kuulu mitään.

Kateus voittaa kiimankin. Tiedoksi kommentin kirjoittajalle, että mies ei ole jättänyt ap:ta, ehdottanut vain avointa suhdetta. Ap pääsee kyllä nauttimaan miehensä rahoista. Harmittaako?

Vierailija
6/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo että minulle olisi luvassa hyvä elintaso luvassa jos minä suostuisin.

Sillä on jo dominikaaninen ja venäläinen nainen valmiina tuollaiseen järjestelyyn jos minä en halua.

T. Ap

Vierailija
7/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä itte paneskelisit

Vierailija
8/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette yli viisi vuotta olleet yhdessä niin avoliittolaki koskee teitä ja oikeus ositukseen.

Vierailija
9/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäpä itte paneskelisit

Se oikeus koskee vain häntä niin kauan kun hän maksaa viulut.

Vierailija
10/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette yli viisi vuotta olleet yhdessä niin avoliittolaki koskee teitä ja oikeus ositukseen.

Ei taida ihan tulla täyteen ja sitäpaitsi miten tuon todistaisi.

T. Ap

Vierailija
11/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäpä itte paneskelisit

Se oikeus koskee vain häntä niin kauan kun hän maksaa viulut.

Eli olet h uora. Tee työsopimus.

Vierailija
12/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono diili ap. Ap ei saisi paneskella muita ja takuulla sut ap äkkiä joku toinen nainen korvaa. Et sä rahoja saa, kun et aikanaan ole saanut ukkoasi houkuteltua naimisiin kanssasi.

Vierailija
13/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Onko sinulla töitä tai ammattia?

Itse lähtisin, olisin kuinka köyhä hyvänsä. Ei raha tuo onnea jos ei voi tuntea itseään arvokkaaksi.

Vierailija
14/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ihan tulla täyteen ja sitäpaitsi miten tuon todistaisi.

T. Ap

No jos sinua ei seksi kiinnosta ja pelkkä raha kelpaa niin ota diili. Ei se sinua jaksa enää panna jos kahden muun kanssa vehtaa.

Vierailija
15/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sanoo että minulle olisi luvassa hyvä elintaso luvassa jos minä suostuisin.

Sillä on jo dominikaaninen ja venäläinen nainen valmiina tuollaiseen järjestelyyn jos minä en halua.

T. Ap

Kysymys kuuluu haluatko sinä? Varmaan nuo kaksi naista ovat pyörineet kuvioissa jo pitkään. Ei ole miehelles mikään uusi toimintamalli. Kysy häneltä että miten se käytännössä toimisi ja miten sun hyvä elintaso olisi tällä tavalla varmistettu? Saatko palkkaa puolison roolista, olisko jokin määräaikainen sopimus? Tulee vaan mieleen että nainen kyllä vaihtuu nopeasti jos mies on tuollainen nygårdi. Kannattaa siksi tehdä sopimus, kun tälle linjalle aletaan.

Vierailija
16/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? No eiks ois kivempi vain erota? Kuka tollasta jaksais.

Vierailija
17/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän miehen päästä nauttimaan rahoista, kun on sellaisia tienannut. ei köyhä mies saisi nuorta pildeä. miehesi on rikas ja etuoikeutettu, joten pitäähän se hyödyntää. vain köyhät miehet jäävät kotiin katselemaan nalkuttavaa pihtaajaa

Vierailija
18/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pettää toista osapuolta täysillä, ilman mitään avointa suhdetta.

Näin tapahtuu monissa liitoissa Suomessa ja muualla maailmaa, koko ajan, jatkuvasti.

Ja nuo neljän miljoonan yrityskaupat ovat jo niin suuret, että ap puhuu täyttä palturia.

Ja eiväthän noi rahat missään tapauksessa edes kuulu ap:lle.  Ne ovat miehen omia, hänen ansaitesemiaan rahoja.

Täydellinen provo aloitus ja aiheesta mitä aloittaja ei edes tiedä mitään.

Vierailija
19/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tyypillistä, että ihminen sekoaa kun saa ison määrän rahaa. Rakkauden arvokin siin helposti unohtuu. Tossa tapauksessa sanoisin, että paras lopettaa tähän ja erota. Jos olette olleet avoliitossa yli 5 v, olet oikeutettu ositukseen. Hanki juristiapua vaikka liittosi kautta, oma asunto ja lähde menemään. Eksäsi voi sitten alkaa niiden ulkomaalaisten naisten kanssa sekoilemaan. Katsotaan kauan hupia kestää, noi naisethan ovat kiinnostuneita hänestä vain rahan takia.

Vierailija
20/41 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliiton kesto todistetaan osoitetietojen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä