Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viking goret...

11.08.2006 |

...sopivatko pullemmalle jalalle? Yleensä ostettu Tepsuja, mutta nauhojen sitominen vie kauheasti aikaa. Senpä takia viime vuonna jäivätkin melkein käyttämättä. Nyt ajattelin satsata yhtiin kunnon kenkiin. Ovatko viking goet helpot 3 vuotiaan itse laittaa jalkaan? Sovittamallahan se selviää, mutta jos noin yleistä mielipidettä saisi ennnenkuin lähtee kenkäostoksille. Ja mitkä kaupat viking goreja myyvät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena siis. Sellaiset varrelliset, joissa tarrat. Hyvät ainakin meillä, jotka ollaan myös aikaisemmin Tepsuja käytetty =)

Vierailija
2/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on aloittanut kuitenkin päiväkodin joten pitäisi varmaan olla kahdet kengät.

vikinkien hinta hirvittää!

viime vuoden kuomat menevät vielä ns pienemmillä pakkasilla ( ilman villasukkaa).... mutta ei niillä pitkään pötkitä.

suositelkaa hyviä / laadukkaita talvikenkiä 04/07 3vuotta täyttävälle pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan olla solmittu Tepsujen nauhoja, kun ainakin meidän kaikissa tepsuissa on ollut myös vetoketju. Nauhat vain kerran oikealle kireydelle ja sen jälkeen käytetään vain vetoketjua.

Vierailija
4/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko hinta ollut 49e?!? Ja voin kyllä suositella lämpimästi. Meillä on ollu sekä Eccoja että Elefanteneita ja nää oli kyllä parhaat joka suhteessa. Lätäköissäkään ei menny vesi läpi, vaikka ulkopuolelta näyttivät ihan märiltä! :) Meillä siis ainakin toimi MAHTAVASTI!

Vierailija
5/6 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meen päiväkodissa kaikki eskaritkaan eivät saaneet tarroja niin tiukalle että kenkä tosiaan olisi tukenut jalkaa, mutta mallit toivottavasti vaihtelevat.

Vierailija
6/6 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän Tepsujen fani. Paremmat kävellä yms. Vedenpitävyys kyllä hyvä, mutta meillä poikien jalat paleli niissä ja käytettiin enemmän tepsuja. Mielestäni aika tönköt kävellä.