Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on miesten partahöylällä ja naisten ihokarvahöylällä?

Vierailija
20.03.2021 |

Paitsi että toinen on sininen ja toinen punainen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jostain että terien (tai oikeammin höyläpään) kulmat ovat erilaiset johtuen siitä että toisella siivotaan nassua, toisella muita osia ruhossa. Varren kulma on eri johtuen käsien erilaisesta asennosta.

"Naisten terät" on tarkoitettu lähinnä säärien höyläämiseen. Kainaloissa tai pimppalaisessa ne eivät ole yhtään parempia kuin "miesten terät".

Vierailija
22/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läski mamma hoitaa karvojenpoiston kun itse ei jalkoihin asti taivu ja intiimialueet ovat jossain poikujen välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jostain että terien (tai oikeammin höyläpään) kulmat ovat erilaiset johtuen siitä että toisella siivotaan nassua, toisella muita osia ruhossa. Varren kulma on eri johtuen käsien erilaisesta asennosta.

"Naisten terät" on tarkoitettu lähinnä säärien höyläämiseen. Kainaloissa tai pimppalaisessa ne eivät ole yhtään parempia kuin "miesten terät".

Eiköhän kohta myydä naisille erikseen säärihöyliä, kainalohöyliä ja bikinialuehöyliä. Niitäkin tietysti erikseen oikealle ja vasemmalle puolelle, jotta tulos olisi symmetrinen. Eiköhän monikin osta nuo kaikki kuusi höylää ihan hygieniasyistä.

Vierailija
24/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väri ja hinta. Jostain syystä kuulemma miesten höylä ei tarvitse varteen tukea mutta yhtäkkiä naiset on liian kömpelöitä ajamaan säärensä. Tästä kalliimpi hinta. Luulisi naaman olevan riskialttiimpi paikka. Jokatapauksessa ostan vain miesten höyliä niin en joudu maksamaan pinkkilisää.

Nypin pinseteillä niin ei tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
25/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läski mamma hoitaa karvojenpoiston kun itse ei jalkoihin asti taivu ja intiimialueet ovat jossain poikujen välissä?

Laihat ovat köyhiä. Läskeillä on varaa palkata henkilökuntaa hoitamaan karvojenpoiston.

Vierailija
26/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itse höylävarsissa paljon eroa. Terissä voi hieman olla, mutta todella vähän. Höylävarret ovat erilaisia vain siksi että niitä myytäisiin enemmän kun saman perheen miehet ja naiset eivät voi käyttää samaa.

Siis hä? Miksi höylävarsi ei voisi olla samanlainen sekä miehelle että naiselle?

Koska mies ei voi käyttää punaista eikä nainen sinistä. Se on biologiaa.

Mun nykynen höylä on sininen. Ihan on naisten ja ostin kun oli poistomyynnissä halvalla. Mua on huijattu. Pakko kai heittää tuo varsi ja vaihtoterät roskiin kun ei ole punainen. :(

Vierailija
27/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat ovat köyhiä. Läskeillä on varaa palkata henkilökuntaa hoitamaan karvojenpoiston.

Miks pitää poistaa? Eikö hiivaa saa muuten?

Vierailija
28/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE NAISTEN HÖYLIÄ. EI OLE NAISIAKAAN. T. AMERIKAN DEMOKRAATTINEN PUOLUE

Vierailija
29/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väri ja hinta. Jostain syystä kuulemma miesten höylä ei tarvitse varteen tukea mutta yhtäkkiä naiset on liian kömpelöitä ajamaan säärensä. Tästä kalliimpi hinta. Luulisi naaman olevan riskialttiimpi paikka. Jokatapauksessa ostan vain miesten höyliä niin en joudu maksamaan pinkkilisää.

Nypin pinseteillä niin ei tarvitse maksaa mitään.

Itse en poista karvoja niin ei myöskään tarvitse maksaa mitään. Samoin ei miehenikään.

Vierailija
30/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hintaisia on miesten höylät, naisten ei ole sen kalliimpia, mutta valikoimaa ja hintahaarukkaa on enemmän sattuneesta syystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä