Monica Lewinsky - mitä hänelle nykyään kuuluu?
Vieläkin puistattaa se juttu, että Monicasta tehtiin syntipukki ja Clintonin kannatus jopa nousi kohun jälkeen! Hy. Onko maailma ollenkaan muuttunut?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Monicalle kuuluu itse asiassa hyvää, hän on tehnyt aktivismia kiusaamista vastaan, ja hänellä on miljoona seuraajaa Twitterissä. Ihan fiksuja kirjoittelee, kannattaa seurata.
Mutta perhettä ja lapsia ei koskaan saanut - koska Clinton pilasi hänen maineen. :(
Toimii humidorina sikarimyymälässä
Mielenkiintoinen fakta:
Gary Stephen Webb (31. elokuuta 1955 – 10. joulukuuta 2004) oli yhdysvaltalainen tutkiva journalisti, jonka artikkelisarja Dark Alliance julkaistiin San Jose Mercury News -lehdessä vuonna 1996. Webb tutki Nicaraguan contrien 1980-luvulla käymää kokaiinikauppaa, jolla he rahoittivat toimintaansa. Webbin mukaan CIA tiesi huumekaupasta, jonka merkittävä kohdemaa Yhdysvallat oli, ja Ronald Reaganin hallinto suojeli joitakin henkilöitä joutumasta syytteeseen.
Maaliskuussa 1998 CIA julkisti oman tutkimusraportin, jossa se myönsi että tiedustelupalvelu oli peitellyt contrien huumesalakuljetuksia yli kymmenen vuotta. Raportti ei herättänyt tuolloin suurta huomiota muun muassa siksi, että Lewinsky-skandaali oli silloin kuumimmillaan ja tiedotusvälineet keskittyivät mieluummin siihen. Webbille CIA:n raportin julkistamisesta ei koitunut mitään arvostuksen nousua eikä parannusta työtilanteeseen.
Joulukuussa 2004 Webb löydettiin kuolleena. Kuolinsyyksi todettiin itsemurha, vaikka häntä oli ammuttu kahdesti päähän.
Toivon Clintonille juuri tämän takia kaikkea huonoa. Ja hyvä, ettei Hillary voittanut vaaleja, koska ei puolustanut seksuaaliseen ahdisteluun joutunutta tyttöä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monicalle kuuluu itse asiassa hyvää, hän on tehnyt aktivismia kiusaamista vastaan, ja hänellä on miljoona seuraajaa Twitterissä. Ihan fiksuja kirjoittelee, kannattaa seurata.
Mutta perhettä ja lapsia ei koskaan saanut - koska Clinton pilasi hänen maineen. :(
Elämässä on muutakin kuin perhe ja lapset. Mutta totta kyllä, että maine meni turhaan pilalle, sen sijaan Clintonilla on jotenkin hyvä maine edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on muutakin kuin perhe ja lapset. Mutta totta kyllä, että maine meni turhaan pilalle, sen sijaan Clintonilla on jotenkin hyvä maine edelleen.
Nimenomaan.
Mun mielestä noi Hillaryn kaltaiset naiset, jotka antaa miehille tällaisia juttuja anteeksi, antavat hilajisen hyväksynnän kaikelle. Ei jatkoon..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Mun mielestä noi Hillaryn kaltaiset naiset, jotka antaa miehille tällaisia juttuja anteeksi, antavat hilajisen hyväksynnän kaikelle. Ei jatkoon..,
Mitä Hillaryn olisi pitänyt tehdä? Avioerosta olisi tullut hirveä kohu, joka olisi kuitenkin kääntynyt Hillarya itseään vastaan, koska tuollaiset asiat kääntyy aina naista vastaan. Ehkä feministit olisi olleet innostuneita Hillaryn rohkeudesta, mutta iso osa kansasta ja varsinkin republikaaneista olisi tuominnut hänet, kun ei seiso miehensä takana.
Ei voi tietää, mitä tapahtui kulissien takana, mutta ei presidentin vaimo voi noin vain erota miehestään ilman suurta skandaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Mitä Hillaryn olisi pitänyt tehdä? Avioerosta olisi tullut hirveä kohu, joka olisi kuitenkin kääntynyt Hillarya itseään vastaan, koska tuollaiset asiat kääntyy aina naista vastaan. Ehkä feministit olisi olleet innostuneita Hillaryn rohkeudesta, mutta iso osa kansasta ja varsinkin republikaaneista olisi tuominnut hänet, kun ei seiso miehensä takana.
Ei voi tietää, mitä tapahtui kulissien takana, mutta ei presidentin vaimo voi noin vain erota miehestään ilman suurta skandaalia.
Totta. Ei hänellekään helppo juttu.
Mutta jonknu se vastuu on kannettava...
Varmasti hänelläkin on ollut mahdollisuuksia perheeseen. Monisyinen juttu viitsiikö siihen ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Monicalla ei ollut osaa eika arpaa asiassa?
Lewinskyn Ted-talk muutaman vuoden takaa on aika hyvä
https://twitter.com/MonicaLewinsky