Haaste: kerro asuinpaikkakuntasi kertomatta sen nimeä
Äläkä nyt mielellään laita mitään liian helppoja tuntomerkkejäkään (esim. tunnetut maamerkit, kaupunginosat jne.).
Me muut arvaillaan.
Kommentit (2239)
Vierailija kirjoitti:
Tämän pikkukunnan ainoa rajanaapuri on Espoo.
Kauniainen
Kotikuntani nimi on vähän niinkuin se soitin jota kanttorit soittelee kirkoissa. Paitsi yksikkömuoto, ja se monikkoa yleensä ilmaiseva ei ole lopussa vaan alussa.
Mitään maamerkkeihän tääl ei niin pal olekka. Ainaka semmosii joita kukkaan tiätäs.
Vierailija kirjoitti:
Kotikuntani nimi on vähän niinkuin se soitin jota kanttorit soittelee kirkoissa. Paitsi yksikkömuoto, ja se monikkoa yleensä ilmaiseva ei ole lopussa vaan alussa.
Mitään maamerkkeihän tääl ei niin pal olekka. Ainaka semmosii joita kukkaan tiätäs.
Turku ! Hyvä vihje :)
Merellinen kaupunki josta nopea laivayhteys ruåttin puolelle. Naapurikunnassa sijaitsee Suomen pisin silta. Eräs suosittu ruotinkielinen ohjelma tehdään täällä.
V*tunmoisia mäkiä joka paikassa ;)
Vakkari, poppari, taksari
Minun kaupunkini nyrpistelee isolle siinä vieressä ja naureskelee sille pienemmälle. Kuuluu trioon :)
Haiseva rannikkokaupunki, jonka asukkaat ovat tunnettuja kusipäämäisestä autonajoetiketistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaupunkini nyrpistelee isolle siinä vieressä ja naureskelee sille pienemmälle. Kuuluu trioon :)
Vantaa?
Vierailija kirjoitti:
Merellinen kaupunki josta nopea laivayhteys ruåttin puolelle. Naapurikunnassa sijaitsee Suomen pisin silta. Eräs suosittu ruotinkielinen ohjelma tehdään täällä.
Vaasa?
Vierailija kirjoitti:
Huasteleppa levveemmin
Onko Kuopio?? Arvaa tämä: Tyly kaupunki!
Meidän päättäjät on erikoistuneet satsaamaan projekteihin, joiden hinta moninkertaistuu monta kertaa projektin edetessä ja tilaavat laitteita, jotka eivät oikein tahdo toimia.
Vierailija kirjoitti:
Armonlaakso
Naantali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasa?
Kyllä! Raippaluodossa sijaitsee upea silta ja Strömsöössa tehdään suosittua ohjelmaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaa?
Olet oikeilla jäljillä mutta ei aivan :)
Nelijalkaisen vetojuhdan takaosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaa?
Olet oikeilla jäljillä mutta ei aivan :)
Porvoo?
Kaisla Sose.