100% suomalaisista käyttää maskia väärin, eikä 94% niinkuin YLE "kyseli"
Vai etkö ikinä koskaan missään näpelöi maskia?
Valehtelet.
Kommentit (80)
Tosta vähän vaan korjailen ku rillit menee huuruun...
"Minä en ammattilaisena ikinä..."
Ja kun kukaan ei näe niin näpel, näpel...
Tosta reunasta vähän vaan. Ei kukaan näe...
Eipä ole tarvinnut näpelöidä sen jälkeen, kun löysi naamalle sopivan maskin ja oppii rutiinilla asettamaan sen yhdellä kertaa kasvoille hyvin. Nenän kohdalta rautalanka tukevasti paikalleen. Jos pitäisi korjailla, se tapahtuisi kumilenkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut näpelöidä sen jälkeen, kun löysi naamalle sopivan maskin ja oppii rutiinilla asettamaan sen yhdellä kertaa kasvoille hyvin. Nenän kohdalta rautalanka tukevasti paikalleen. Jos pitäisi korjailla, se tapahtuisi kumilenkeistä.
Älä valehtele ettei joskus sormi eksy...
Vierailija kirjoitti:
Sinä täydellisyys.
Silti se on 6 miljoonasta 100%
Ap, sulla ei liene faktaa väitteesi tueksi?
Hitto kun rasittaa nämä toistuvat aiheet. Maskihulluus vie teidät vielä suljetulle.
Kyllä toi 94% tunnustettunakin on komea luku, joten se siitä...
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulla ei liene faktaa väitteesi tueksi?
94% tunnusti ja loput 6% valehtelee
Riippuu mitä tarkoitat näpertelyllä, mutta laittaessani maskia toki kosken siihen. Desinfioin sitä ennen kädet ja kosken maskin nauhoihin, en itse maskiosaan. Jos maskia pitää korjata, kosken varovaisesti nauhoihin ja desinfioin taas sitä ennen kädet. Vaihdan maskin säännöllisesti ja laitan ne roskiin pussissa. Yleensä maskia ei edes tarvitse korjailla, sillä ei se edes ole minusta epämukava. Joten ainakin minä käytän maskia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajalla pysyy jo työnkin puolesta paljain käsin koskettelut hallinnassa. Silloin olisi vaikea paikka, jos maski ei pysyisi paikallaan tai naama sen alla kutiaisi.
Elämä on kuolemista lauloi jo juice aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaa.
"Perskutti on vähän huonosti nenän päällä.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne? Nenään vai? Minulla on hyvin istuvia maskeja. Niitä ei tarvitse korjata varsinkaan kuin nauhat on lyhennetty solmuilla.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajalla pysyy jo työnkin puolesta paljain käsin koskettelut hallinnassa. Silloin olisi vaikea paikka, jos maski ei pysyisi paikallaan tai naama sen alla kutiaisi.
Niinpä. Ja vaikea paikkahan korjataan.
Minä en ainakaan koske maskiin, koska en edes itse saa laitettua sitä itselleni. Avustaja laittaa sen ja ottaa sen myös pois. Hän desinfioi kädet tai käyttää kumihanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne? Nenään vai? Minulla on hyvin istuvia maskeja. Niitä ei tarvitse korjata varsinkaan kuin nauhat on lyhennetty solmuilla.
eri
Ei tietenkään. Koskaan ei tarvi korjata...
Juuri sinäkin kirurgi, joka tuskin oikeasti mammapalstalla pyörit.
Yksin vapailla joskus nurkan takana pikku sormoset vähän näpeltää ja suoristaa maskia.
Eikö vain?