Haluaisin hakea herkkuja kaupasta mutta tähän aikaan kaikki katsoo että siinä on siis niin sinkku
Kommentit (20)
Jos tuollaisia mietit, ei herkkuja tee ilmeisesti tarpeeksi mieli.
Entä sitten? Onko sinkkuudessa jotain hävettävää? Eikä kai ketään kiinnosta muiden ostokset.
Mene vaan! Korona-aikaan on vastuullista ja suotavaa käydä yksin kaupassa. Ja eihän maskin takaa edes ketään tunne :) siis herkkujen ostoon ja paljon kerralla, kun kaupassa ei saisi aina ravata
No eikä katso. Provohan tää varmaan on, mutta ei kukaan mieti että onkohan toi sinkku vai ostaako itselleen ja puolisolleen tai perheelleen. Ja aika noloa jos ei aikuisena kehtaa ostaa mitä haluaa.
Ai jaa, no minä kyllä usein käyn tähän aikaan tai vähän myöhemmin herkkuostoksilla. Että voidaan sitten syödä lapsilta salaa kun ne nukkuu 😃 olen naimisissa. Ei ole tullut mieleenkään, että herkkuja ostaisi jotenkin enemmän sinkut.
Iltaisin lähimarketissa on sutinaa.
Tarviiko tulla mukaa, nii eivät luule siuu sinkuks? :D
Mitä hemmettiä? Onko joku synti olla sinkku?
Ei kuule voisi vähempää kiinnostaa kenenkään siviilisääty. Ajattelen tähän aikaan työssä ollessani vain ja ainoastaan sitä, että reilun kahden tunnin päästä pääsen kotiin.
t. kaupan kassa
Ihan niin mielenkiintoinen ihminen et ole, että joku viitsisi päätään vaivata sinun ostoksillasi.
Helpompaa tehdä herkut kotona kuin hakea kaupasta. Ja kotona tehdyistä herkuista saa jopa terveellisiä, esim. suklaakeksit saa tehtyä hyvin terveellisenä ja herkullisena versiona. Niissä on jopa ravinnetiheyttä ja pari suklaakeksiä maidon kanssa on jopa tasapainoinen ateria.
Jätä ostamatta, vaaka ja vaatteiden saumat kiittävät.
Eikä hävetä: just juoksin lähikiskalta hakemassa karkkipussin ja pari pientä suklaalevyä...
Siis kuinka monta kertaa aiot tämän saman aloituksen tänne tehdä?
Olen sinkku ja ylpeä siitä. Herkkuja voi hakea koska vaan kaupasta, milloin siltä tuntuu!
Sinkun tunnistaa helposti:
Hei hei hei nyt. Nykyään singleys on IN. Rinta rottingilla vaan, vapaus. Todellakin voit mättää herkkuja tiskiin ja mitä vaan. Itse teen niin ja nyt kun puheeksi tuli, niin sipsejä tekisi mieli, jos viinirypäleet olisi alessa niin niitä ja brie-juustoa.... Tai jos on sushiannokset alessa ja sitten wasabia ytyyn tunnelmaan.
Ketään ei kiinnosta. Ja vaikka kiinnostaisikin, moni suhteessa oleva käy ilman puolisoaan kaupassa. Etenkin näin korona-aikaan ei ole fiksua raahata koko perhettä kauppaan, vaan sinne menee vain yksi.