Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoija. Häpeiletkö ostaa tupakkaa

Vierailija
20.03.2021 |

Minua nolottaa ja joskus on jäänyt ostamatta kun en ole kehdannut varsinkin jos on paljon ihmisiä kassajonossa. Jos joku muukin ostaa niin sitten on helpomoi. Se ainakin jos sitä tupakkaa ei olekkaan ja siitä koneesta kuuluu kova pitkä piippaus...sitten painaa toista nappulaa ja pahimmassa tapauksessa siitäkin kluuluu kova pitkä piippaus niin on noloa. Olen kyllä ajatellut että mitä se kenellekkään kuuluu minun tupakan osto.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Miksi pitäisi. Muutenkin ihan sama mitä ihmiset minusta ajattelee.

Vierailija
22/28 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on todella noloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
24/28 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hävettää vähän. Täällä onneks S- market misssä tuttu myyjä joka on vastaava ja aina aamulla töissä. Käyn hakemassa sieltä aina ennen töihin menoa. Saa samalla vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
25/28 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi tupakkaostoksilleni muiden hyväksyntää. Jos jotakuta kiinnostaa ne moitteeseen asti niin olen vain vilpittömästi iloinen, että olen pystynyt tuottamaan sisältöä hänen tyhjään elämäänsä ja pönkittämään hänen heikkoa itsetuntoaan ajatuksella siitä, että hän olisi jollain tapaa minua parempi. Muistakaa siis seuraavan kerran tupakkaa ostaessanne ja muiden ajatuksia pohtiessanne, että saatatte sillä hetkellä pelastaa toisen ihmisen päivän tai itsetunnon rippeet.

Vierailija
26/28 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin lopettanut pari vuotta sitten mutta ei hävettänyt. Olin nuorempana kiusattu niin tuntuu etten nykyään tunne häpeää enää mistään. Tuli kiintiö varmaan täyteen. Eikä kyllä kiinnostakaan muiden mielipiteet.

Vierailija
27/28 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nolota. Paskaako se kelleen kuuluu. Paheksujat saa ihan rauhassa hankkia oman elämän ja olla kyyläämättä muita

Vierailija
28/28 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa enkä myöskään kehtaa ostaa silloin jos takana on pitkä jono. En myöskään kehtaa polttaa tupakkaa kuin omassa pihassa. Ihmettelen miten exäni esim laittoi aina tupakaksi bussipysäkillä,kadulla jne. Itse en vaan kehtaa.

Nuorempana en hävennyt tupakan ostoa, saati polttamista mutta alkoholin osto hävetti.

Nykyään juon niin vähän että ei tarvitse häpeillä sitä yhtä saunasiideriä jonka ostan kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan