Foodoran keittiö mainos
Kommentit (37)
Mun mielestä se on oikeasti naurettava, kun ottaa huomioon tämän ajankohdan. Koskaan aiemmin ei porukat ole viettäneet niin paljon aikaa kotosalla ja itse ruokaansa tehden kuin nyt viimeisen vuoden. Enemmänkin mainos jossa olisi ollut ihana kämppä muuten ja pommi keittiö ja sitten mainostettu, että osta vaan se kämppä kun voit saada ruokaa myös muuten kuin omassa köökissä valmistellen. SEN viestin mäkin olisi ostanut.. mutta tuossa konseptissa on kyllä AD ihan pihalla, mitä maailmassa tällä hetkellä tapahtuu.
Mitä ihmettä? :D Miten joku mainos voi suututtaa niin paljon? Tajuatteko ollenkaan sen ideaa? Ei siinä ketään leimata yhtään miksikään, voi luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
VIHAAN sitä mainosta. Enkä normaalisti ole mikään tiukkapipo. Mietin sen nähdessäni, että tuosta perheestä pitäisi tehdä lasu. Eikä ideoijalla taatusti ole lapsia (toivon ainakin).
Onneksi Wolt toimii.
Eli ite tilaat pennuilles woltin kautta ja samalla kauhistelet jotain mainosta asiasta.
Mitenhän ne sen vauvan hoitaa? Olisi oikeassa elämässä melkein LASU:n paikka. :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällä tavalla rakennetut mainokset eivät herätä minussa ostohalua. Foodora on palvelu tolloille, samoin Elisan 5G-liittymä lapsellisine faniporukoineen, kuten myös DNA:n kerrostalokyttääjä. En halua samastua tuollaisiin ihmisiin.
Mun mielestä Elisan 5G-mainokset ovat suorastaan "nerokkaita", saavat mut aina hymyilemään. Mutta se Foodoran mainos on floppi.
Yksinkertaisesti huono mainos ja ärsyttävä sellainen . Huono voi olla hyvällä tavalla mutta tämä ei ole sellainen .
Minusta se keittiö on hirveän ruma eikä sovi ollenkaan asuntoon. Ei ihme, että siinä ei huvita kokkailla. Ärsyttävä mainos, mutta jää mieleen.
Minusta ihan loistava mainos! Ja vauvan syöttäminen puikoilla on hienoa! Tykkään myös näyttelijöistä hirveästi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällä tavalla rakennetut mainokset eivät herätä minussa ostohalua. Foodora on palvelu tolloille, samoin Elisan 5G-liittymä lapsellisine faniporukoineen, kuten myös DNA:n kerrostalokyttääjä. En halua samastua tuollaisiin ihmisiin.
Tämä!
Samaan sarjaan kuuluu Fortumin vihreä sähkö. Eikö mainostoimistossa ymmärretä, että jos mainoksella halutaan kosiskella vihreästi ajattelevia nuoria, heistä ei kannattaisi maalata kuvaa täysinä idiootteina?
🇺🇦🇮🇱
Elisan 5G faniporukka-mainokset on just hyviä!
🇺🇦🇮🇱
Hyvä mainos herättää keskustelua- kuten tämä. Kyllä maailman metropoleissa on moderneja asuntoja, joissa ei enää perinteistä keittiötä. Ruoka on niin ulkoistettua.
Outo mainos. Vaikka ei valmistaisikaan itse koskaan ruokaa, niin ei voi silti olla tietämättä mikä keittiö on. Fail.
Mistä lähtien jalkakäytävällä ei ole saanut pyöräillä😂😂😂😂
Kenellä on varaa tilata jatkuvasti ruokaa kotiin? Se oli ensimmäinen ajatus kun näin tuon mainoksen. Pakko se joku keittonurkkaus on löytyä että edes jotain voi laittaa itse kohtuullisella hinnalla.
Ärsyttävintä siinä on se KEITTIÖ KEITTIÖ hokeminen kauhealla äänellä. Ihan joudun vaihtamaan kanavaa ja päätin etten tilaa sieltä ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
MInusta se oli hauska mainos. Vähän ihmetyttää monet kommentit, joissa ei ole ilmeisesti edes ymmärretty mainoksen ideaa.
Näin maalaisena,ihmettelen kovasti että,kyseisessä mainoksessa,joku jotain hauskaa näkee.
Ainakin Foodora yltää tavoitteeseensa, mainos jää mieleen ja puhuttaa.
Ihan sama mitä tekee niin aina joku ahdistuu ja loukkaantuu ja pahoittaa mielensä. Minulla on paha mieli sen ressukan takia jolta akka tivaa hississä tunnetko sä ton kun hissiin tulee kolmaskin ihminen. Ja siitä että äiti palkitsee riitelevät kakarat kinder-jäätelöllä. Ja siitä että Tapio kohtasi sydäntapahtuman tasaisella maalla Jyväskylässä. Miksi pitää pilkata Jyväskylää tuolla tavalla?
Ja se karvaperse joka vie kaikki vessa- ja talouspaperit vasta paha onkin. Taitaa olla per vert kun tunkee pikkutytön leikkeihin