Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näillä ihmisillä 64% enemmän koronatartuntoja. Kuulutko kyseiseen ryhmään?

Vierailija
20.03.2021 |

Alankomaalaisen tutkimuksen mukaan influenssarokottamattomilla sairaanhoitajilla on 64% enemmän koronatartuntoja kuin puoli vuotta aikaisemmin influenssarokotetuilla hoitajilla.

Italialialaisen tutkimuksen mukaan influenssarokotetuilla on selvästi vähemmän koronakuolemia.

Ilmiö johtuu siitä, että influenssarokote aktivoi elimistön puolustusjärjestelmän. Influenssarokotehan on aikamoinen pommi elimistölle.

Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, koska en ole hollantilainen, en sairaanhoitaja enkä ole koskaan saanut influenssarokotetta.

Mutta ihan kiinnostava tutkimus. Yritetäänkö tällä nyt sanoa, että tavallinen influenssarokote ajaa saman asian kuin astra-zeneca?

Vierailija
22/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan, koska en ole hollantilainen, en sairaanhoitaja enkä ole koskaan saanut influenssarokotetta.

Mutta ihan kiinnostava tutkimus. Yritetäänkö tällä nyt sanoa, että tavallinen influenssarokote ajaa saman asian kuin astra-zeneca?

Influenssarokotteesta ei tule veritulppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut sekä influenssarokotteen että koronarokotteen. En ole hollantilainen enkä tee enää sairaanhoitajan hommiakaan. 

Vierailija
24/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käsittänyt, et joissain influenssa-rokotteissa on ollut samoja aineita kuin koronassa, eli hivenen verran ne on antaneet suojaa nyt myös koronaan. Samoin MPR-rokote on ilmeisesti suojaava tekijä.

Itse olen saanut sekä influnessarokotteet että 2 koronarokotetta.