Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen vatsassa, kun tuntee laihtuvansa?

Seksikäs olo
20.03.2021 |

Eli tiedättekö se tunteen, joka tulee kun tuntee, että nyt palaa rasvaa. Se kun syöt ja heti tunnet jopa hieman kiihottavaa tunnetta siitä, että kiinteytyy. Olen koukussa tähän tunteeseen ja en malta odottaa, kun kohta näkyy sixpack. Ja kesä 2021 🤙☀️🏖️🌡️

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne on nälkä. Tiedän mistä puhut. Näännytin itseäni ennen ja tiedän tuon tunteen. Se on ihan oikeasti nälkä. Sitten aloin laihduttamaan terveellä tavalla, tuloksia tulee muttei tuota tunnetta.

Vierailija
2/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne on nälkä. Tiedän mistä puhut. Näännytin itseäni ennen ja tiedän tuon tunteen. Se on ihan oikeasti nälkä. Sitten aloin laihduttamaan terveellä tavalla, tuloksia tulee muttei tuota tunnetta.

Olet väärässä. Syön hyvin ja treenipäivinä huolehdin riittävästä ravinnosta. Toki mulla on varmasti nälkä, mutta syön terveellisesti ja ainoastaan lounaasta/päivällisestä olen jättäny ruokaa pois. Syön 6 kertaa päivässä, mutta en mitään herkkuja tai ylimäärästä valkoista hiilihydraattia.

Tämä on siis nautinnollinen tunne tai saan euforisen olon tästä enkä koe, että eläisin säästöliekillä. Eli energiaa on tehdä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jatkuva turvotus on pois ja on kuin tuntisi vatsalihakset. Ei tee mieli syödä mitään sellaista, mikä palauttaisi turvonneen olon.

Vierailija
4/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, olen selkärangaton läski

Vierailija
5/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy varmaan kasvattaa itselle paskamaha, koska laihduttamisesta saa kiihottavan tunteen

Vierailija
6/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun olen aina ollut niin hoikka, ettei ole tarvinnut laihduttaa, en pääse kokemaan kiihottavaa tunnetta.

Vierailija
7/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää. Ruokailun jälkeen on lämmin hyrisevä olo, mutta vatsa ei tunnu täydeltä eikä pullota vaikka onkin ihan kylläinen.

Se on tosi mukava tunne. Ei se nälkää ole, päinvastoin. Näin vähän nälkäinen kuin nyt laihtuessani en ole ollut aikoihin.

Vierailija
8/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää. Ruokailun jälkeen on lämmin hyrisevä olo, mutta vatsa ei tunnu täydeltä eikä pullota vaikka onkin ihan kylläinen.

Se on tosi mukava tunne. Ei se nälkää ole, päinvastoin. Näin vähän nälkäinen kuin nyt laihtuessani en ole ollut aikoihin.

Juurikin näin ja se kireyden tunne. Se kiihottaa.

Vierailija
9/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaks ja ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi