Pidän pienistä rinnoista
Siis lähes olemattoman kokoisista. Mielellään pieni kohouma, mutta saa olla myös ihan tasainen. Pienet nännipihat ja pienet nännit. Ilman rintsikoita tiukan paidan kanssa. Hoikka nainen, keijukaismainen, pieni takamus ja pienet rinnat. Se viehättää eniten.
Kommentit (26)
Niin pitää minunkin mieheni, minun onnekseni.
t. sirppana-vaimo
Itseäni miehenä viehättää myös pienten, keijukaismaisten naisten kävely, askel on kevyt ja he ikäänkin "liitävät". Kaunista katseltavaa.
Mun vaimolla on pienet muodot ja meillä on kokoeroa vähän vajaa puoli metriä ja n 50 kg, en vaihtaisi mistään hinnasta pois tätä keijukaista. Se tunne kun kaappaat vaimon syliin eikä hän paina juuri mitään..
Minunkin vaimoni häpesi aluksi näyttää rintojaan eikä meinannut millään uskoa,kun sanoin että ne ovat kauneimmat näkemäni rinnat, ihanan pienet kuten koko vaimoni.
Minä suorastaan rakastan pieniä rintoja. Onneksi vaimollani ei ole b-kuppia isommat. Hän ihmettelee eikä usko, kun kerron ettei haittaisi vaikka olisi pienemmät.
Itsekin ennen ajattelin että pienet rinnat ok mutta huomasin etten vain kiihotu kunnolla sängyssä. Sen jälkeen pienirintaiset alkoi kiinnostamaan lähinnä kavereina. Liittyy kai jotenkin biologiaan ettei vain kiihotu pienirintaisista.
M32
Kaikille jotakin! Itse pidän valtavista riippareista. Mitä isommat, sen parempi, kunhan ovat luomut ja muhkeat. Saa olla pyöreä nainenkin niiden kanssa.
Mulle ei ole mitään väliä rintojen koolla, kunhan on sopusuhtainen kroppa. Vyötärö enemmän kovera kuin kupera, se on oikeastaan tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ennen ajattelin että pienet rinnat ok mutta huomasin etten vain kiihotu kunnolla sängyssä. Sen jälkeen pienirintaiset alkoi kiinnostamaan lähinnä kavereina. Liittyy kai jotenkin biologiaan ettei vain kiihotu pienirintaisista.
M32
Minä taas kiihotun pienistä ja napakoista rinnoista. Isot rinnat ei kiihota samalla tavalla, kun niissä on liikaa sitä hölskyvää rasvakudosta. Ja tätä en sano millään pahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Minä taas kiihotun pienistä ja napakoista rinnoista. Isot rinnat ei kiihota samalla tavalla, kun niissä on liikaa sitä hölskyvää rasvakudosta. Ja tätä en sano millään pahalla
Se on niin kuumaa se hölskyminen!... Lähärissä kun oikein pamputtaa tai takaapäin katsoo kun ne heiluu, tai nainen päällä ja jos vielä naamalle laskee ne... Huhhuh! Ja jos on rintsikat ja antava kaula-aukko niin rupee seisoo niin herkästi ettei mitään tolkkua
Heh, alapeukut kertoo, että vain yksi mielipide on täällä sallittu ;)
Minäkin pidän pienirintaisista pienistä, siroista naisista. Heitä vaan on lähes mahdottomuus löytää vapailta markkinoilta :(
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole kyse. Vaan siitä, ettei me kaikki miehet pidetä isoista rinnoista ;). Meitäkin on, vaikket ehkä uskoisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole kyse. Vaan siitä, ettei me kaikki miehet pidetä isoista rinnoista ;). Meitäkin on, vaikket ehkä uskoisi
Isoista tisseistä tykkäävillä miehillä ei vaan ole tarvetta alapeukuttaa muita mielipiteitä, huomaan. No, kukin tyylillään.
Alapeukku tarkoittaa että on eri mieltä, ei sen enempää eikä sen vähempää. Toinen tykkää ja toinen ei.
Älä ota alapeukkuja henkilökohtaisesti.
Jos alapeukut ottaa noin kaaliin, miksi tulet pienirintaisten keskusteluun kun kerrot tykkääväsi isoista? ;)
Et taida sittenkään olla mies..
Älkää nyt jumalauta jumitko yksiin alapeukkuihin, tarvi taas yhtä ketjua pilata jollain jankkaamisella. Come on!
Mua katsoi kaverit vuosia sitten kieroon kun sanoin, että Keira Knightleyllä on ihan paras runko. Piratesiin oli meikattu rinnat sille, ihmettelin että miksi. Tosi nätti ja siis ihan lauta. Siinä jossain jouluromantiikkaleffassa liiankin laiha mut muuten hyvä. Tyttömäinen.
Pienet rinnat, kapea vyötärö, pieni pyöreä takapuoli. Vaimoni on sellainen..
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jumalauta jumitko yksiin alapeukkuihin, tarvi taas yhtä ketjua pilata jollain jankkaamisella. Come on!
Mua katsoi kaverit vuosia sitten kieroon kun sanoin, että Keira Knightleyllä on ihan paras runko. Piratesiin oli meikattu rinnat sille, ihmettelin että miksi. Tosi nätti ja siis ihan lauta. Siinä jossain jouluromantiikkaleffassa liiankin laiha mut muuten hyvä. Tyttömäinen.
Itse tykkäsin erityisen paljon Natalie Portmanista Star Warseissa (oli ilman rintsikoita, siro ja pienirintainen). Sitten näin jonkin toisen leffan, ja ne rinnat olikin itse asiassa aika kookkaat. Ei ollut paha sekään kyllä. Nätillä naisella menee mitkä vaan rinnat.
Niin minäkin. Vaimo häpesi ensialkuun paljastaa omiaan minulle, kun ei tiennyt, että ne olivat yksi asia, joka hänen ulkonäössään minua eniten viehätti. Kaikki eivät tykkää Kim Kardashian -mallista.