Juttelin ihan kivalta ja fiksulta vaikuttavan miehen kanssa treffisivuilla useamman päivän kunnes..
...yhtäkkiä hän jostain syystä koki tarpeelliseksi ilmoittaa että pitää blondeista naisista (itse olen brunette), vähän ihmettelin että miksi tuollaista piti ilmoittaa ja miksi juttelee kanssani jos blondit on parhaita, yrittääkö jotenkin vihjailla että nyt tyytyy minun kanssa jutteluun kun ei mitään upeaa blondiakaan saanut.
Seuraavaksi kävi ilmi että miehen mielestä on luonnollista ja normaalia että miehet haluaa mahdollisimman kauniita naisia, mutta se ei ole luonnollista eikä OK että naiset haluaa varakkaita miehiä.
Sanoin että en tuhlaa aikaani sovinistien kanssa, hyvästi! Ja poistin matchin.
Ja arvatkaa mikä oli tämän miehen ammatti!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet ei ole treffipalstoilla, ihan vaan tiedoksesi.
Ei niin, ne on jo rengastettu.
Luulin että noilla seuranhakupalstoilla pyörii juuri ne rengastetut miehet.
N40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet ei ole treffipalstoilla, ihan vaan tiedoksesi.
Ei niin, ne on jo rengastettu.
Luulin että noilla seuranhakupalstoilla pyörii juuri ne rengastetut miehet.
Kerran ehdottelemaan tuli joku limanuljaska jolla vaimo ja kaksi lasta. Yritti vielä selitellä että rakastaa vaimoaan kun sanoin miksi ei jätät häntä kun haluaa pettää. En tietenkään tavannut sitä. Ällöttää vieläkin.
Taitaa olla höpöjuttuja. Mielestäni nähnyt saman tarinan joskus aikaisemmin jo vai sattuuko ap:lle samanlaisia miehiä enemmänkin ;). Kannattaa seuraavalla kerralla kysyä heti kättelyssä mieheltä, että pidätkö enemmän blondeista kuitenkin ;). Puolikaljuilla insinöörimiehillä on deittisivustoilla niin paljon vientiä, että he voivat määrittää tarkat kriteerit naiselle ja tuo hiusten väri on vasta alkusoittoa ;D
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla höpöjuttuja. Mielestäni nähnyt saman tarinan joskus aikaisemmin jo vai sattuuko ap:lle samanlaisia miehiä enemmänkin ;). Kannattaa seuraavalla kerralla kysyä heti kättelyssä mieheltä, että pidätkö enemmän blondeista kuitenkin ;). Puolikaljuilla insinöörimiehillä on deittisivustoilla niin paljon vientiä, että he voivat määrittää tarkat kriteerit naiselle ja tuo hiusten väri on vasta alkusoittoa ;D
Aah hah 😆haa. Tää oli hauska! 😂🤣😂
Mä olen sanonut miestä näkemättä, että tykkään tukasta miehellä. Samoin hampaat pitää olla, ainakin näkyvät.
Yhdelle sanoin, ettei ole minkään näköinen. Tämä oli täysin totta, sillä mies ei koko viesteilyaikana laittanut itsestään yhtä ainutta kuvaa.
Miten sitten, jos mies on insinööri, mutta tekee systeemisuunnittelijan töitä ja kiertää normaalisti ympäri maailmaa opettamassa sovellusten käyttöjä (ei nyt korona-aikana).. Minun poikani on sellainen ja vanhapoika. Tästä lähtien neuvon häntä salaamaan perusammattinsa.
Eihän ap jutellutkaan sen jälkeen kun asia kävi ilmi.