Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään kauniimpaa kuin ruskeat silmät naisella

Vierailija
20.03.2021 |

M37

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele muutama vuosikymmen, niin maapallolla ei muita olekaan :o/.

Tämäpä. Tulevaisuudessa siniset ja vihreät silmät on harvinaisuus. Ruskea väri vaikuttaa vielä olevan jotenkin dominoiva. Monessa tutussa perheessä, joista toinen vanhemmista on ruskeasilmäinen ja toinen vihreä- tai sinisilmäinen, niin kaikki lapset on ruskeasilmäisiä.

Vierailija
42/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vihreät silmät joissa on ruskeaa keskiosassa, levinnyt sillain epämääräisesti. En tykkää siitä ruskeasta yhtään, ihan kuin jotain likaa olisi. Surettaa kun se ruskea alue näyttää vain leviävän laajemmalle iän myötä. Haluaisin mielummin täysin vihreät silmät.

-no ylläri jos on likasen väriset sekavat silmät nii ylläri ettei ne oo nätit.

mun täysin ruskeat on kuulemma maailman kauneimmat silmät. :) mua on jopa salakuvattu joskus ja piirretty joskus mun silmät kun ne on kuulema maailman kauneimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on petroolinsiniset. Sinisissä/vihreissäkin silmissä on paljon variaatioita. On niitä, joilla hyvin vaaleansiniset, sitten on harmahtavia, sitten vaikkapa tummansinisiä on hyvin vähän samoin petroolia ei kovin paljoa näy. Myöskään puhtaita kunnolla vihreitä ei paljoa ole!

Kiinnitän eniten värin voimakkuuteen huomiota; en niinkään väriin.

Miksi olet niin epävarma silmistäsi että tulit ruskeille silmille omistettuun keskusteluun kertomaan kuinka sinulla on siniset? Tosi hieno juttu, tässä keskustelussa aiheena oli ruskeat silmät. Se että sinisistä ja vihreistä on eri variaatioita ei varmaan tule kenellekään yllätyksenä tai saa APta muuttamaan kantaansa.

Vierailija
44/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä. Tulevaisuudessa siniset ja vihreät silmät on harvinaisuus. Ruskea väri vaikuttaa vielä olevan jotenkin dominoiva. Monessa tutussa perheessä, joista toinen vanhemmista on ruskeasilmäinen ja toinen vihreä- tai sinisilmäinen, niin kaikki lapset on ruskeasilmäisiä.

Eikö tämä dominoivuus opetettu ihan peruskoulussa. Meillä tosin on jakauma mennyt 50/50.

Vierailija
45/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia, vaaleita miehiä kyllä kiinnostaa ruskeasilmäiset, mustakulmaiset naiset. Myös suomalaiset sellaiset. Kommentit hyvin imartelevia, ei tietty blondeista kiinnostunut varmaan lähestykään.

Vierailija
46/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä dominoivuus opetettu ihan peruskoulussa. Meillä tosin on jakauma mennyt 50/50.

Nehän opetettiin koulussa ihan väärin. On todettu ajat sitten että eivät pidä paikkansa. Meillekin opetettiin ettei kaksi sinisilmäistä voi saada vihreäsilmäistä lasta ja kun sanoin opettajalle että "Voipas, olen elävä todiste siitä", niin kehtaisi väittää että olenko varma kuka mun isä on. Ihan olen vielä isäni näköinenkin.

Vierailija
47/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vihreät silmät joissa on ruskeaa keskiosassa, levinnyt sillain epämääräisesti. En tykkää siitä ruskeasta yhtään, ihan kuin jotain likaa olisi. Surettaa kun se ruskea alue näyttää vain leviävän laajemmalle iän myötä. Haluaisin mielummin täysin vihreät silmät.

Ruskea on kuitenkin "normaali" väri. Mullakin oli nuorempana vihreät silmät. Nyt siitä keskiosasta leviää keltainen, ja tuntuu että vuosi vuodelta sitä on aina vähän enemmän, ja vihreää vähemmän.

Vierailija
48/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihreä/ ruskea sekaväri on Hazel. Suomeksi sillä ei ole omaa nimitystä. Hyvin kaunis, harvinainenkin väri. Ei ole syytä tuntea alemmuutta. 

Vierailija
49/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondit hiukset ja siniset silmät ne olla pitää. Jos siniset silmät ovat vähän kuin harvinaiset timantit, ruskeat ovat kuin tavalliset kivet jota löytyy kaikkialta.

M32

No se vähän riippuu...

t. Hazel eyes

Vierailija
50/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki et 50 50 mut siis kyl ruskee dominoi, kyl sen oon huomannu. :)

Vierailija
51/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeissa silmissä on aina syvyyttä ja voimakkuutta. Siniset ja vihreät on aina haaleamman näköiset. Eli kyse taitaakin olla kateudesta ruskeista silmistä, kun tässä ketjussakin moni painottaa kuinka omat vihreät tai siniset on jopa tummemmat kun ruskeat. :DD Eli nyt tiiän että kateus on se iks muutama nainen on kiinnittäny ja haukkunu jopa mun silmiä vaikka yleisesti kaikki kehuu niitä tosi paljon..... kun mulla siis isot ja ruskeat silmät.

Jäänsinisissä silmissä mielestäsi ei ole voimakkuutta? Ja tummanruskeissa silmissä, joissa pupillikaan ei erotu on mielestäsi paljon syvyyttä? Kaikkea sitä.

Minulla on itselläni tummahkon vihreät silmät, joissa vähän ruskeaa keskellä. Kaikkea muuta kuin "haaleamman näköiset".

Minusta kaikki silmienvärit voi tosin olla kauniita.

Vierailija
52/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on tummanruskeat ja mulla siniset (taittaa vihreään) silmät. Äidillä on siniset ja isällä ruskeat. Ruskeat silmät on kauniit.

Vierailija
53/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeissa silmissä on aina syvyyttä ja voimakkuutta. Siniset ja vihreät on aina haaleamman näköiset. Eli kyse taitaakin olla kateudesta ruskeista silmistä, kun tässä ketjussakin moni painottaa kuinka omat vihreät tai siniset on jopa tummemmat kun ruskeat. :DD Eli nyt tiiän että kateus on se iks muutama nainen on kiinnittäny ja haukkunu jopa mun silmiä vaikka yleisesti kaikki kehuu niitä tosi paljon..... kun mulla siis isot ja ruskeat silmät.

Jäänsinisissä silmissä mielestäsi ei ole voimakkuutta? Ja tummanruskeissa silmissä, joissa pupillikaan ei erotu on mielestäsi paljon syvyyttä? Kaikkea sitä.

Minulla on itselläni tummahkon vihreät silmät, joissa vähän ruskeaa keskellä. Kaikkea muuta kuin "haaleamman näköiset".

Nimenomaan sitä syvyyttä on aivan valtavasti jos pupillit ei erotu. Paljon enemmän kuin muissa. Syvyys yhdistetään asioihin kuten esimerkiksi kuoppa, kuopassa syvyys näyttäytyy tummuutena. Miksi olet niin katkera? Vähättelet ruskeita silmiä mutta loppuun valehtelet pitäväsi kaikista väreistä. Kaikkea sitä.. aikuinen ihminen.

Vierailija
54/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vihreä/ ruskea sekaväri on Hazel. Suomeksi sillä ei ole omaa nimitystä. Hyvin kaunis, harvinainenkin väri. Ei ole syytä tuntea alemmuutta. 

Koko ikäni olen kuullut kehuja silmistäni, joten komppaan tätä. Sisimpänä ruskeaa, keskellä kellertävä rengas ja uloimpana vihreää. Eräs ex kerran hämmentyi tajutessan mun silmät "ruskeiksi" kun olivat ekaa kertaa tavatessamme näyttäneet luonnonvalossa vihreiltä. Ei sillä, miehellä sytyttää eniten siniset tai harmaat silmät, eli kauniita nekin.

Vierailija
55/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä jankuttaakin ne Suomessa elvistelevät tummakulmaiset ruskeasilmäiset pitkäripset. Joo olette niin uniikkeja joojoo. Kuitenkin et ole yhtään uniikimpi kuin kukaan muukaan ihminen täällä maapallolla. Minulla on upea sininen väri itselläni ja tyttärelläni suklaanruskeat(puolisuomalainen) mutta eipä oo käynyt mielessä häntä jatkuvasti hehkuttaa ja kehua. Nousee vielä hattuun niinkuin joillakin ja syyttä!

Kylläpä sinne nyt kopsahti kovasti.

Vierailija
56/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänsinisissä silmissä mielestäsi ei ole voimakkuutta? Ja tummanruskeissa silmissä, joissa pupillikaan ei erotu on mielestäsi paljon syvyyttä? Kaikkea sitä.

-Ei yleensä oo, jos niitä ei meikata. :) Ei oo tummuutta tietenkää samaan tapaan vaan monesti siniset ja vihreät on aika haalean väriset huom ILMAN MEIKKIÄ. Kun taas meikillä niistä saa usein nätit. :)

Ja joo tummissa silmissä on aina syvyyttä värin osalta. :)

Siniset silmät on tosi nätit usein jos niitä korostaa esim ripsivärillä tai sinisellä kajaalilla tai ruskealla luomivärillä.

Ruskeat silmät taas on kauniit itsessään. :)

Vierailija
57/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sitä syvyyttä on aivan valtavasti jos pupillit ei erotu. Paljon enemmän kuin muissa. Syvyys yhdistetään asioihin kuten esimerkiksi kuoppa, kuopassa syvyys näyttäytyy tummuutena. Miksi olet niin katkera? Vähättelet ruskeita silmiä mutta loppuun valehtelet pitäväsi kaikista väreistä. Kaikkea sitä.. aikuinen ihminen.

En ole kanssasi samaa mieltä. Tarkoittaako se nyt sitä, että olen katkera? :D Kyllä, pidän kaikista väreistä, mutta minusta sinisissä silmissä voi olla voimakkuutta, vahvuutta ja syvyyttä todella paljon.

Jep, kaikkea sitä kuuleekin. Sori, jos otit itseesi. 

Vierailija
58/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jäänsinisissä silmissä mielestäsi ei ole voimakkuutta? Ja tummanruskeissa silmissä, joissa pupillikaan ei erotu on mielestäsi paljon syvyyttä? Kaikkea sitä.

-Ei yleensä oo, jos niitä ei meikata. :) Ei oo tummuutta tietenkää samaan tapaan vaan monesti siniset ja vihreät on aika haalean väriset huom ILMAN MEIKKIÄ. Kun taas meikillä niistä saa usein nätit. :)

Ja joo tummissa silmissä on aina syvyyttä värin osalta. :)

Siniset silmät on tosi nätit usein jos niitä korostaa esim ripsivärillä tai sinisellä kajaalilla tai ruskealla luomivärillä.

Ruskeat silmät taas on kauniit itsessään. :)

Minusta taas silmät ovat meikkaamatta aina tylsähköt verrattuna meikillä korostettuihin silmiin. Pienikin korostus riittää (varsinkin vastaväreillä tai jollakin tummalla), mutta edelleen olen sillä kannalla että kaikki silmienvärit ovat kauniit varsinkin korostettuna :)

Vierailija
59/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas silmät ovat meikkaamatta aina tylsähköt verrattuna meikillä korostettuihin silmiin. Pienikin korostus riittää (varsinkin vastaväreillä tai jollakin tummalla), mutta edelleen olen sillä kannalla että kaikki silmienvärit ovat kauniit varsinkin korostettuna :)

-Joo ja mä oon sitä mieltä että ruskeet silmät on monesti näteimmät ilman meikkiä. Ainakin mulle aina toitotetaan kuinka luonnonkaunis oon, ja vveikkaanpa että just yks syy on tummat,ruskeet silmät, jotka ei tarvii väriä näkyäkseen, niinku mun kaveriki sano että "koskasulla on ruskeet silmät niin sä näytät niin hyvältä ilman meikkiä" kun taas oon huomannu että sinisilmäsillä esim se ero on aika iso, jos meikkiä ei oo-jotenkin hailakan näköisiä ovat. Ja en sano että hailakkuus olisi aina kamala asia, toki esim ulkomaalasten mielestä se on eksoottista jjopa, mut kuitenkin se on vähän "värittömän olosta" mun mielestä.

Ja joo itekki oon samaa mieltä että hyvä meikki sopii kaikille ja kaikenlaisille ihmisille sopii joku meikki, ei oo semmota ihmistä jolle ei saisi yhtä ainutta sopivaa meikkiä laitettua ja mikään silmien väri yksinään ei mun mielestä juuri määrittele kenenkään ulkonäköä tms.

Vierailija
60/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanruskeat silmät, niin tummat että näyttävät mustilta paitsi auringonvalossa tumman suklaan värisiltä. Etenkin lapsena ja nuorena niistä kuuli hävyttömän paljon ilkeitä kommentteja, olin pitkään luokan ainoa ruskeasilmäinen ja koin ihan suoranaista kiusaamista ja syrjintää ulkonäköni takia, niin naurettavalta kuin se nyt kuulostaakin. Tämän ketjun sinisilmät ei voi kuvitellakaan, miten monta kertaa olen kuullut elämässäni, että ruskeat silmät ovat rumimmat, sitten vihreät ja kauneimmat ovat siniset!!1!1!1! Kaikesta vaaleiden silmien saamasta suitsutuksesta huolimatta taitaa teidän itsetunto olla aika heikossa jamassa, kun joka ikinen ketju jossa mainitaankin ruskeiden silmien olevan kauniit täyttyy näistä "mulla on joskus siniset ja joskus turkoosit ja joskus vähän violetit silmät!!" "siniset on kauneimmat!" "hyi pas*an väriset ruskeat on maailman tylsimmät!" kommenteista.

Mulla on ruskeat silmät. Ne ovat ruskeat kuin vahva männyn kaarna, kuin lempeä maan multa, kuin lämmin kahvi, kuin suloinen suklaa. Mulla on ruskeat silmät, ja ne ovat kauniit. Deal with it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi