Ei ole mitään kauniimpaa kuin ruskeat silmät naisella
Kommentit (73)
Kaunis nainen on kaunis nainen, riippumatta silmien väristä. Itse en lainkaan pidä harmaista silmistä, kaikki muut hyvin ok.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeissa silmissä on aina syvyyttä ja voimakkuutta. Siniset ja vihreät on aina haaleamman näköiset. Eli kyse taitaakin olla kateudesta ruskeista silmistä, kun tässä ketjussakin moni painottaa kuinka omat vihreät tai siniset on jopa tummemmat kun ruskeat. :DD Eli nyt tiiän että kateus on se iks muutama nainen on kiinnittäny ja haukkunu jopa mun silmiä vaikka yleisesti kaikki kehuu niitä tosi paljon..... kun mulla siis isot ja ruskeat silmät.
Suurimmalla osalla suomalaisista on vaaleanruskeat joissa osa vihertää ja osa kellertää yms. Etkö osaa katsoa ja nimenomaab luonnonvalossa😄
Tummansruskea myös tasapaksu, mielenkiinnoton ja tylsää massaa näin ulkosuomalaisena. Turhaan hehkutat.
Suurimmalla osalla suomalaisista on vaaleanruskeat joissa osa vihertää ja osa kellertää yms. Etkö osaa katsoa ja nimenomaab luonnonvalossa😄
-No ei todellakaan ole :D ! Esim päiväkotiryhmissä 20 lapsen ryhmästä korkeintaan 2:lla on ruskeat silmät, jos ei lasketa ulkomaalasia. Iha missä valossa katottuna tahansa. :D
Ja omalla luokallakin aina ollut ehk 1-3 oppilasta kellä ruskeet, kaikilla muilla jotkut harmaa-vihree-siniset tai siniset tms.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeissa silmissä on aina syvyyttä ja voimakkuutta. Siniset ja vihreät on aina haaleamman näköiset. Eli kyse taitaakin olla kateudesta ruskeista silmistä, kun tässä ketjussakin moni painottaa kuinka omat vihreät tai siniset on jopa tummemmat kun ruskeat. :DD Eli nyt tiiän että kateus on se iks muutama nainen on kiinnittäny ja haukkunu jopa mun silmiä vaikka yleisesti kaikki kehuu niitä tosi paljon..... kun mulla siis isot ja ruskeat silmät.
Jep. Ja kun on samalla mustat, pitkät ripset ja mustat kulmat ilman mitään värjäyksiä, niin johan tulee kateellisia kommentteja. Ja olen ihan etninen suomalainen.
Tummansruskea myös tasapaksu, mielenkiinnoton ja tylsää massaa näin ulkosuomalaisena. Turhaan hehkutat.
-No ei suomessa oo :) suomessa on harvinaisuus. :)
H
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaahtoat? Väität että ruskeissa aina syvyyttä enemmän kuin sinisissä ja vihreissä? Eipä muuten pidä paikkaansa! Keskisininen ja smaragdinvihreä on syvempi väri kuin sinun haalea aprikoosimainen ruskeasi.
Itse en haluaisi ”epämääräisen” värisiä, joista ei oikein tiedä onko ne vaaleanruskeaharmaanvihreänöt vai pelkät valjut beessit ja niitähä näkee :)
Itse en tykkää. Ruskeasilmäisiä on maailmassa niin paljon. Siniset on kauneimmat. Vaaleansiniset erityisesti. Seuraavaksi kauneimmat on vihreät. Vaaleanruskeat vielä menettelee, mutta sellaiset tummanruskeat joista ei edes pupillia erota on rumimmat.
Jep. Ja kun on samalla mustat, pitkät ripset ja mustat kulmat ilman mitään värjäyksiä, niin johan tulee kateellisia kommentteja. Ja olen ihan etninen suomalainen.
-Joo, mäki oon suomalainen. Joo, ja kun silmät on todella isot vielä. Siis viimeksi jouduin naisporukkaan, missä ykss katottuaan mua, alkoi kovaan ääneen puhumaan siitä kuinka haluaisi mitkä tahansa muut, mutta EI ruskeita silmiä. :'D Sen jälkeen alkoi kommentoimaan kuinka mulla on maantienväriset hiukset :'D (hän oli väritykseltään perus hailakka suomalainen, eli harmaa tukka ja harmaat silmät) , ja mulla on siis punaruskeet, tummat hiukset, ei todellakaan maantienväriset :'DDDD Että tällasta kateutta. Lisäksi olin kaunis, ja se toinen nainen ei. Uskomattoman lapsellisia osaa naiset olla toisiaan kohtaan jos tuntee pientäkään kateutta niin usein se tuodaan ilmi tosi lapsellisella tavalla. :)
Ruskeat silmät on tummat joten näyttää siltä että mustuainen olisi laajempi mikä tarkoittaa kiinnostusta.
Mutta miehillä ne ruskeat silmät vasta tosi ihanat on, ah! 😍
Harmi vaan ettei niihin voi luottaa!
Itsellä on vihreät silmät joissa on ruskeaa keskiosassa, levinnyt sillain epämääräisesti. En tykkää siitä ruskeasta yhtään, ihan kuin jotain likaa olisi. Surettaa kun se ruskea alue näyttää vain leviävän laajemmalle iän myötä. Haluaisin mielummin täysin vihreät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran pidettiin palopuhetta, kuinka nolon näköistä on, kun kulmat värjätään mustalla - näyttää liian jyrkältä - ja koko ajan puhuja tuijotti mun kulmiani. Joo point taken, mutta kun ei nämä ole värjätyt, enkä myöskään halua vaalentaa näitä hänen mielikseen.
Ai täällä jankuttaakin ne Suomessa elvistelevät tummakulmaiset ruskeasilmäiset pitkäripset. Joo olette niin uniikkeja joojoo. Kuitenkin et ole yhtään uniikimpi kuin kukaan muukaan ihminen täällä maapallolla. Minulla on upea sininen väri itselläni ja tyttärelläni suklaanruskeat(puolisuomalainen) mutta eipä oo käynyt mielessä häntä jatkuvasti hehkuttaa ja kehua. Nousee vielä hattuun niinkuin joillakin ja syyttä!
Odottele muutama vuosikymmen, niin maapallolla ei muita olekaan :o/.
Naisella kauneimmat on orvokinsiniset silmät ja miehellä ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät on tummat joten näyttää siltä että mustuainen olisi laajempi mikä tarkoittaa kiinnostusta.
Ok! Myös tarpeeksi tummissa sinisissä ei aina erota mustuaisesta sitä tummansinistä. Niitäkin löytyy. Katsopa tarkemmin. Lisäksi mustuaisen koko vaihtelee valon mukaan ja on toisilla luonnostaan isompi. Psykopaateilla pistävän pienet.
Tiesittekö että silmänväri ruukaa ”tummua” iän mukana? Itselläni nyt 45 vuotiaana entistäkin tummemmat siniset :-)