Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään kauniimpaa kuin ruskeat silmät naisella

Vierailija
20.03.2021 |

M37

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on niin kauniit. Esim julia roberts, halle berry, britney spears

Vierailija
2/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmät on niin kauniit. Esim julia roberts, halle berry, britney spears

Ruskeat simmut on just parhaat, mutta Britneyn kohdalla suurimman vaikutuksen tekee se hänen tunnusmerkikseen ottama tumma silmämeikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos. Onko susta kiva yhdistelmä vaalean tukan kanssa? Mä olen sellainen.

Vierailija
4/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko, mulla on vihreät.

Vierailija
5/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi vihreät tai tumman siniset.

Vierailija
6/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa Bryant on kasvoiltaan yksi kauneimmista.

Vierailija
7/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä yhdistelmä! Harvinainen ja jotenkin jännän erilainen. Julkkiksista Shakira esim.

Vierailija
8/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita silmiä haukutaan aina, kerrankin kun joku niitä kehuu on täällä heti sini- ja vihreäsilmäiset puolustamassa omia silmiään. Miksi ruskeista silmistä ei saa pitää eniten?

Vierailija
9/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä yhdistelmä! Harvinainen ja jotenkin jännän erilainen. Julkkiksista Shakira esim.

Shakirahan on mustahiuksinen oikeasti.

Vierailija
10/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kiitos!

Vierailija
11/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit hiukset ja siniset silmät ne olla pitää. Jos siniset silmät ovat vähän kuin harvinaiset timantit, ruskeat ovat kuin tavalliset kivet jota löytyy kaikkialta.

M32

Vierailija
12/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä on yli 3000000000 ruskeasilmäistä naista maailmassa, että kovin vaikea ei ole sinulla löytää.

Itselläni on tummansiniset. Niin tummat että tummemmat kuin yleensä suomalaisilla ruskeasilmäisillä, joilla se väri on aika hailakka.

Upein silmän väri on mielestäni sellainen violetinsininen. Hieman Elizabeth Taylorin tyyliin.

Vierailija
13/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen tumman ruskeisiin silmiini, tuntuu että ne huomataan minussa ensimmäisenä. 🙂

Vierailija
14/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Ap.

Vierailija
15/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleisimmät. Mulla on turkoosit.

Vierailija
16/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondit hiukset ja siniset silmät ne olla pitää. Jos siniset silmät ovat vähän kuin harvinaiset timantit, ruskeat ovat kuin tavalliset kivet jota löytyy kaikkialta.

M32

Jep, harvinaiset timantit, jotka on vain 90 prosentilla suomalaisista.

Vierailija
17/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vaaleat naiset sinisillä/vihreillä silmillä on sellainen harvinaisuus maapallolla, että viehätyn eniten niistä 😍

Vierailija
18/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ruskeat silmät herättää eniten mielipiteitä, vaikka ne on muualla yleisimmät, mut ehk suomalaisissa sitten, josko suomalaiset hailakat on epäluulosia. :)

Mun mielest esim sinisetki voi olla tosi nätit, kuten myös ruskeet. Ne on mun mielestä näteimmät värit ja vaikee kiistellä kumpi on nätimpi....

Ite oon ruskeesilmänen ja mun silmiä kehuttu aina, usein jopa maailman kauneimmiksi silmiksi mitä ne on koskaan nähnyt. :D Mut silti kummasti viimeksi naisporukassa mulle kuittailtiin mun ruskeista silmistä ja sillon tiesin että kyseessä kateus, ei kukaan arjessa muuten kommentoihi toisten silmiä huonosti jollei olis kade ku ite hailakan näköinen jne. :)

ruskeissa silmissä se etu, että ilman meikkiäkin niissä on syvyyttä. Vaaleemmat silmät vaatii monesti meikkiä ollakseen nätit.

Vierailija
19/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on petroolinsiniset. Sinisissä/vihreissäkin silmissä on paljon variaatioita. On niitä, joilla hyvin vaaleansiniset, sitten on harmahtavia, sitten vaikkapa tummansinisiä on hyvin vähän samoin petroolia ei kovin paljoa näy. Myöskään puhtaita kunnolla vihreitä ei paljoa ole!

Kiinnitän eniten värin voimakkuuteen huomiota; en niinkään väriin.

Vierailija
20/73 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa silmissä on aina syvyyttä ja voimakkuutta. Siniset ja vihreät on aina haaleamman näköiset. Eli kyse taitaakin olla kateudesta ruskeista silmistä, kun tässä ketjussakin moni painottaa kuinka omat vihreät tai siniset on jopa tummemmat kun ruskeat. :DD Eli nyt tiiän että kateus on se iks muutama nainen on kiinnittäny ja haukkunu jopa mun silmiä vaikka yleisesti kaikki kehuu niitä tosi paljon..... kun mulla siis isot ja ruskeat silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme