Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka eivät pysty puhumaan muista kuin positiivisista asioista? Kaiken pitää olla täydellistä

Vierailija
20.03.2021 |

Mielestäni rasittavaa seuraa. Teennäistä keskustelua, jos täytyy vain puhua siitä, miten ihanasti kaikki on. En itsekään halua valittaa, mutta olisi kiva puhua asioista niin kuin ne ovat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa please vastaavia kokemuksia.

Vierailija
2/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tuollaista, mutta monia sellaisia, jotka luovivat tyylikkäästi keskusteluissa, joissa puhutaan Marinin hallituksesta. Eivät sano suoraa, että pieleen menee, vaan ohittavat ikävät asiat hymähtämällä moniselitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, kierrän yliaktiiviset instapäivittäjät kaukaa.

Tunnen sen sijaan ikivalittajan, jolla on oikeasti asiat hyvin, mutta pitää valittaa koko ajan.

Vierailija
4/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tunnen negatiivisia ihmisiä, raskasta seuraa.

Vierailija
5/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Kaipa semmoinen ihminen, joka nostaa esiin positiivisia asioita, haluaa luoda ympärilleen hyvää tunnelmaa ja olla optismistinen. Hän ei halua turhaan synkistellä mutta se ei tarkoita että hän väittäisi oman elämänsä olevan täydellistä. Eteenpäin  on elävän mieli!

Negatiivinen ihminen taas voivottelee, valittelee ja kaata omat ongelmansa muitten ratkaistaviksi.

Vierailija
6/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Kaipa semmoinen ihminen, joka nostaa esiin positiivisia asioita, haluaa luoda ympärilleen hyvää tunnelmaa ja olla optismistinen. Hän ei halua turhaan synkistellä mutta se ei tarkoita että hän väittäisi oman elämänsä olevan täydellistä. Eteenpäin  on elävän mieli!

Negatiivinen ihminen taas voivottelee, valittelee ja kaata omat ongelmansa muitten ratkaistaviksi.

Olen tästä samaa mieltä, mutta tarkoitin sitä, että toinen ei saa edes kertoa, mitä kuuluu, jos ei kuulu vain hyvää, vaikka tunnetaan hyvin.  ap

Vierailija
7/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeasti ole juuri koskaan mitään ongelmia joista voisin valittaa. Elämä on helppoa ja yleensä kivaa. On aika vaikea keksiä mitään negatiivista puhuttavaa.

Mun ainoat ongelmat ovat sellaisia, joista en oleta kenenkään haluavan puhua. Tuskin mun peräpukamat tai viisaudenhampaan poisto on hyvä puheenaihe lounaalla. Noitakaan en pidä sinänsä ongelmina, vaan pelkkinä pieninä ikävyyksinä, jotka kuuluvat elämään. Ei niistä valittaminen ole mitenkään hyödyllistä. Hoidan ongelman pois ja jatkan elämää.

Politiikasta tai vastaavista en jaksa valittaa. Keskityn omaan elämään ja omiin kiinnostuksen kohteisiin, en jaksa repiä stressiä jostain hallituksen toilailuista, joihin en voi millään tavalla vaikuttaa.

Joten olen varmaan juuri se ärsyttävä tyyppi, jolla on liian positiivinen ja rento elämänasenne tämän maan käytöskoodistoon.

Vierailija
8/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika monet on teennäisiä ja tekopyhiä. Elämään kuuluu kaikki sävyt ja kaikki tunteet ja hyvässä ystävyydessä voi jakaa ne kaikki. Aitous on ihanaa eikä sulje pois valoisuutta. Minulla on joitain tuttuja ja sukulaisia jotka tuntuvat oikein opettavan niitä live love laugh latteuksiaan muille. On raikastavaa aina välillä kuulla kärkäskin mielipide eikä pelkkää hymistelyä.

Vierailija
9/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas jaksa negatiivisia ihmisiä. On todella rasittavaa kuunnella,kun taas sataa , on kuuma, selkä on kipeä, kolottaa sieltä ja täältä, palkka on pieni, kaikki on kallista, ei ne politikot osaa hoitaa sitä eikä tätä.

Jos on tarpeeksi tuttu ihminen, sanon suoraan ,miksi et itse ole mennyt sinne hallitukseen tai miksi et ole lukenut ammattiin, että olisit hyväpalkkainen.

Itseasiassa en seurustele noin negatiivisten ihmisten kanssa lainkaan.

Vierailija
10/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi olla montaa mieltä miten ne asiat oikeasti ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi