Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkäin aksentti/murre/ ja puhetyyli?

Vierailija
20.03.2021 |

Saako jonkun tietyn julkkiksen (esim.) puhe kiihottumaan? Saa vastata miehet ja naiset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun virolainen mies puhuu suomea, alkaa pillu elää. Tai kun hän viroksi pyytää istumaan vierelleen! Välitön kostuminen.

Vierailija
22/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala ääni minustakin siis naisella. Esim aasialaisilla naisilla on usein todella korkea ja kimeä ääni ja yhdistettynä siihen rääkyvään puhetyyliin se on ihan totaalinen hermopora. Veljen aasialainen vaimo on valehtelematta laukaissut mulla migreenikohtauksen useamman kerran. Ei pysty kuuntelemaan. Mustilla naisilla on usein tosi hyvä matala ja pehmeä ääni. Ei mulle tule mieleen ketään julkkista jolla on tähän hätään mutta on niitä paljon. Sellanen aistillinen pehmeä matala ääni on paras. Aksenteista en osaa sanoa mitään.

Ritva Oksanen, suomalaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ruotsinkielisen naisen suomi on turn-on. Vaikka olen ihan omillani pärjäävä itsellinen suomalaismies, oppineempi kuin moni ruotsalainen ja puhun heidän kieltäänkin hyvin, niin kantaisko sitä sittenkin jonkinlaista siirtomaakaunaa vielä? Tuntuu meinaan aina pano vähän paremmalta kun saa työnnyttyä jonkun ehta hanken-pimun pilluun ja aivan tosi hyvältä jos on varattu.

Miksi puhut alentavasti ruotsinkielisistä? Pitäisi ilmiantaa tämä. Mutta ei viitti ku on juntti nii on

Vierailija
24/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Lapin ja Etelä-Pohjanmaan murteet seksikkäimmät. Ainoat suomalaisalfat. Oulukin menettelee, kun haluaa vähän kesympää isi-menoa. Stadin ym pullamössöillä himot tappava vaikutus.

T. n45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi