Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko peruukkia pitää, vaikka ei ole (vielä) menettänyt omia hiuksiaan?

Vierailija
20.03.2021 |

Olen reilu 30-vuotias nainen ja hiukseni ovat ohentuneet ihan älyttömästi vuosien varrella. Tilanne on sietämätön ja joskus tuntuu, että olisi melkein helpompi, jos olisin vaikkapa kaljuuntunut kokonaan, niin olisi sosiaalisesti jotenkin hyväksyttävämpää käyttää peruukkia.

Olen kokeillut ihan kaiken, siis aivan kaiken. Rahoja on palanut varmaan tuhansia euroja kaiken maailman hoitoihin ja vitamiineihin ja pidennyksiin. Pidennykset eivät toimi, sillä kun hius on jo valmiiksi ohutta ja katkeilevaa, eivät ne pidennykset/tuuhennoksetkaan pysy. Nyt mietinkin, että mitä jos nyt vaan ostaisin peruukin.

Mutta voiko mittatilausperuukkia käyttää, mikäli ei ole kalju? Pitääkö peruukkia varten sheivata itsensä kaljuksi? Siis tottakai tiedän, että jotkut käyttävät vaikkapa jotain naamiaisperuukkeja jossakin bileissä ja silloin ne omat hiukset tietysti jäävät sinne alle, mutta mietin tuollaisia useita tuhansia euroja maksavia aitoa hiusta olevia peruukkeja, että tuleeko siinä jotain kiinnitysongelmia tms?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana työpäivänä sain työkavereiltanikin todella positiivista palautetta, mutta ennen kaikkea annan suuren arvon eräälle asiakkaalleni - siis mies - joka sanoi, että "Hei Sinäpä olet tänään hyvännäköinen, tuo malli sopii Sinulle todella hyvin".  Uskomatonta, aika rohkea kaveri, että yleensä uskalsi kommentoida asiaa.  Hän tiesi, että minulta olisi voinut saada aika kipakankin vastauksen, mutta juuri sillä hetkellä se oli minulle tosi tärkeä kommentti. 

Olen koko ajan käyttänyt kuituperuukkeja.  Joskus haikailin aitohiuksisía, mutta ne ovat aika hintavia ja nykyiset kuituisetkin näyttävät ihan luonnollisilta.  Olet aina huolitellun ja asiallisen näköinen.  Ja hoito on helppoa.

Jos haluat enemmän tietoja, neuvoja ja ohjeita peruukeista, niiden malleista, hoidoista jne., niin ota yhteyttä ihan ensin vaikka: 

Hiusextra Heinilä Oy  /  https://hiusextra.fi/luonnollinen-ja-huomaamaton-peruukki

Heidän sivuiltaan löytyy uskomaton määrä malleja ja ennen kaikkea YuoTube-videoita, joissa esim. sovitellaan erilaisia peruukkeja ja annetaan hoitovihjeitä.

Laita heille vaikka sähköpostia ja kerro murheesi ja mikä Sinua eniten askarruttaa ja arveluttaa.  He vastaavat Sinulle ja voitte jatkaa keskusteluja joko heidän kanssaan tai heidän suosittelemansa kampaamon kanssa.

Hiusextra Heinilän henkilökunta osaa asiansa.  Ainakin minä olen ollut tyytyväinen heidän palveluihinsa ja valikoimaan.

Stemppiä jokaiselle, joka miettii peruukin hankintaa.  Rohkeasti vaan kokeilemaan, suosittelen lämpimästi!

Vierailija
42/44 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semipaksut pitkät värjätyt hiukset. Käytän kolmea eri peruukkia ilman kummempas syytä. Kaksi niistä on pitkiä polkkia kahdessa eri värissä ja kolmas puolipitkä otsiksella, sillä en halua itselleni täysipäiväiseksi otsista. 

Lyhyttä käytän ympäri vuoden ja pidempää kylminä aikoina. Eivät ole aitoa hiusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Ajattelin itse ostaa peruukin ja vetää sen päähän kun joutuu menemään ihmisten ilmoille. Omat hiukset lirut eikä niitä jaksa föönätä ja vääntää, peruukki on aina tuuhea ja hyvä. Ulkomailta saa kohtuulliseen hintaan hyviä.

Vierailija
44/44 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! 

se on voimaantumista.

KAIKILLA TYRKYILLÄ ON TEKOLETIT PÄÄSSÄ.

OMAT GEENIT KAI HUONOT?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä