Mikä biisi sinulla soi päässä juuri nyt?
Itselläni soi nyt toista päivää Rick Astleyn "never gonna give you up, never gonna let you down..."
Kommentit (106)
Ladydomina pska nyt kun kysyit kun pakotettuna joutuu kuuntelemaan.
Soinut pari viikkoa jonkun vanhan valssin intro tai kertosäe.. pelkkä melodian pätkä.. oon kuunnellut juutuubista kaikki Reijo Taipaleet ja Kalliot, Laila Kinnuset yms. mut ei vaan löydy. Raivostuttavaa.
Tämä kertosäe on soinut päässä koko päivän. Korvamato. :)
Minulla päässä ei soi, en pysty palauttamaan sävelkulkuja, unessa saatan kuulla mutta silloin se on tyystin omaa.
Korvamadot ovat outo juttu. Yhden kesän _joka aamu_ herätessä päässä soi Nahkatakkinen tyttö. Se oli todella paska kesä, koska en voi kuvitella mitään surkeampaa tapaa herätä kuin tuohon kappaleeseen. Aikuisen naisen ja Korkkarit kattoon ohella Suomen musiikkihistorian kamalin tekele. Oikein oksua suuhun pukkaa kun ajatteleekin.
Urban Symphony - Rändajad (Viron euroviisu vuodelta 2009)
Tää alkoin yllättäen soimaan. Olen toki kuunnellut 80-luvun musiikkia kotona, mutta en tätä lähiaikoina.
%3D%3D"My neck, my back, eat my pussy and my crack"
Huomasin että platoon tulee tänään telkkarista ja alkoi siinä samassa soimaan tämä biisi:
%3Dps puoluekokouksen väliaikajingle. Tarttuva!
Tämä pärähti aamusta soimaan. En tosin tiedä miksi. Ehkä on vaan niin hyvät melodiat.
%3D
U2: All I Want is you.
Satuin katsomaan eilen tämän tallenteen v. 2017 ja sen jälkeen soinut päässä ”repeatilla”. Jopa lauleskellut tätä.
Ei huono, koska ei vielä todellakaan kyllästytä biisi...