Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei olisi instagramia ja älypuhelimia joissa on kamerat, niin uskoisin että ihmiset matkustelisivat vähemmän kun ei ole ns. foorumia johon signaloida omaa hienoa matkusteluelämäänsä

Vierailija
20.03.2021 |

Todella moni matkustaa puhtaasti sen takia, että saa tutuille ja vähemmän tutuille jotain "hienoa" someen, että katsokaas kuinka hyvä elämä minulla on. Yksi tapa signaloida statusta.

Eli, instagram ja älypuhelimet voivat ollakin ilmastonmuutoksen takana. Näiden takia niihin lentokoneisiin noustaan valitettavan paljon. Mutta TOTTAKAI jotkut matkustaa ihan omaksi ilokseen, ilman että postaa sitä mihinkään ja heitä arvostan enemmän kuin näitä statusposeeraajia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustan omaksi ilokseni, mutta otanhan minä kuvia muistoksi. Nyt niitä vaan on aivan liikaa, koska niitä on niin helppo räpsiä eikä niitä viitsi heti käydä läpi ja poistaa ja sitten se jo onkin liian suuri työ.

Matkustin jo silloin, kun älypuhelimista, digikameroista ja tietokoneista ei ollut tietoakaan ihmisten kodeissa. Jossain yliopistolla tietokone täytti koko huoneen...

Jo ennen niiden tuloa olin matkustanut ympäri Eurooppaa moneen kertaan interreilaten. Ja kuvia otettiin todella harkiten, sillä filmi ja sen kehittäminen oli kallista.

Vierailija
2/5 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään matkustaa juuri siksi että ihmiset EIVÄT tiedä mitä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. En tiennytkään, että sen takia olen vuodesta 1982 alkaen matkustanut niin paljon kuin olen pystynyt.

P.S. Ilmoitin asiattomaksi, arvaatko millä pyynnöllä? Tietysti merkkirajoitus otsikkoon. Sairasta tuollainen otsikoiminen.

Vierailija
4/5 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. En tiennytkään, että sen takia olen vuodesta 1982 alkaen matkustanut niin paljon kuin olen pystynyt.

P.S. Ilmoitin asiattomaksi, arvaatko millä pyynnöllä? Tietysti merkkirajoitus otsikkoon. Sairasta tuollainen otsikoiminen.

Kiitos nostosta!

Vierailija
5/5 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita aloittajan väitettä. Etenkin kun moni kiillottaa sädekehäänsä välttelemällä lentomatkailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä