Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronassa ei pahinta ole fyysinen tauti vaan henkisen vihan määrä

Vierailija
20.03.2021 |

Fyysisistä oireista suurin osa toipuu. Mutta miten toivutaan tästä vihan määrästä.
Miten toivutaan syyttelystä, kasvaneista luokka jaoista ja ra sis muista.

Se minua huolettaa paljon enemmän kuin itse Korona.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, montahan koronahysteerikkoa hyppää sillalta kun selviää että kaikki tämä vain turhan takia.

Vierailija
2/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinaan, että koronahysteria alkaa olla jo taantumaan päin.

Ketään ei enää kiinnosta. Yhä useampi ihminen on alkanut elämään "normaalimpaa" elämää.

Eli toisin sanottuna korona on kokenut inflaation ja ihmiset ovat kyllästyneet siihen. Ei enää jaksa hysterisoida.

Ihan hyvä näin, että ihmiset ovat alkaneet herätä. Tämän viruksen saaneilla on kuitenkin tilastollisesti ollut 99.98% selviytymisprosentti. Eihän tällaisen takia voi rajoittaa elämää, sitä ainutta elämää. Ei kukaan halua tuhlata aikaansa ja parhaita vuosiaan sisällä kykkien. Ihmiset ei enää anna koronaviruksen rajoittaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuttuani oli käynyt vastaainetestissä. Kaksi heistä sai tulokseksi että ovat sairastaneet Koronan puolen vuoden sisällä. Kummallakaan ei oireita.

Toinen kertoi pienestä nuhasta jossain vaiheessa jota piti allergiana.

Eli.

Aivan varmasti tätä Koronaa on hyvin hyvin hyvin paljon enemmän kuin tartuntaluvut kertovat.

Niilläkin jotka vaahtoavat Miksi ihmiset saa tartuntoja.

Vierailija
4/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, montahan koronahysteerikkoa hyppää sillalta kun selviää että kaikki tämä vain turhan takia.

Kaikki tämä viruksen takia, jonka saajilla on 99.98% selviytymisprosentti. Viruksen takia, jonka suuri prosentti kokee täysin oireettomana. Viruksen takia, joka on paha lähinnä obeeseille ihmisille.

Vuosien päästä tätä kaikkea kuvaillaan historian pahimpana ylireaktiona, katastrofaalisena mokana. EU maat tekee vain niinkuin toiset EU-maat tekee, Suomi seuraa mitä esim. Saksa tekee ja tekee sen perässä. Ei ole mitään omaa ajattelukykyä, ainakaan tällä feministihallituksella.

Vierailija
5/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on oma valinta kuten kuonokopan käyttökin.

Vierailija
6/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpise yksinään

Vierailija
7/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämä viruksen takia, jonka saajilla on 99.98% selviytymisprosentti. Viruksen takia, jonka suuri prosentti kokee täysin oireettomana. Viruksen takia, joka on paha lähinnä obeeseille ihmisille.

Vuosien päästä tätä kaikkea kuvaillaan historian pahimpana ylireaktiona, katastrofaalisena mokana. EU maat tekee vain niinkuin toiset EU-maat tekee, Suomi seuraa mitä esim. Saksa tekee ja tekee sen perässä. Ei ole mitään omaa ajattelukykyä, ainakaan tällä feministihallituksella.

Mä oon obeesi ja vielä mies enkä silti pelkää koronaa. Ennemmin sairastan ja kuolen kuin luovun vapaudestani.

Vierailija
8/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 16 ihmistä jotka ovat saaneet koronaan. Ikähaarukka 28-75. Kaikilla vain perusflunssa.

Vierailija
9/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttely ei ketään auta.

Päinvastoin.

Esim tiettyjen ryhmien jatkuva syyllistäminen saa aivan varmasti aikaan sitä että oireita salataan ja testeihin ei helpolla mennä.

Jolloin syy alkaa olla enemmän syyllistäjissä.

Vierailija
10/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim maskin käyttö.

Tiedätkö onko se maski naamalla istuva toimimassa oikein vai väärin?

Millä perusteella tuomitset?

Olen nähnyt maskeja kaivettavan taskujen pohjilta, penkiltä, kaulureiden alta, lattialta, jopa roskiksesta.

Kun siinä vastapäätä istuu joku maski naamalla joku niin et voi tietää.

Vierailija
11/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on oma valinta kuten kuonokopan käyttökin.

Juuri näin. Mä en viitsi vihata ketään ja kuonokoppaa käytän vain siksi, että haluan suojata sillä itseni. Siis silloin, kun on ihan pakko käydä esim lääkärissä. Kolme kertaa olen vuoden aikana sellaista tarvinnut. 

Vierailija
12/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei enää kiinnosta. Yhä useampi ihminen on alkanut elämään "normaalimpaa" elämää.

Eli toisin sanottuna korona on kokenut inflaation ja ihmiset ovat kyllästyneet siihen. Ei enää jaksa hysterisoida.

Ihan hyvä näin, että ihmiset ovat alkaneet herätä. Tämän viruksen saaneilla on kuitenkin tilastollisesti ollut 99.98% selviytymisprosentti. Eihän tällaisen takia voi rajoittaa elämää, sitä ainutta elämää. Ei kukaan halua tuhlata aikaansa ja parhaita vuosiaan sisällä kykkien. Ihmiset ei enää anna koronaviruksen rajoittaa elämäänsä.

Tämä on jotenkin hassu väite. Korona koskettaa koko väestöä, eli elävätkö nyt kaikki ikäryhmät yhtaikaa parhaita vuosiaan? 

Vierailija
13/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa ei haittaa korona, vaan rajoitukset ja simputukset

Vierailija
14/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin että näin käy.

Vierailija
15/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei turhan mutta liioittelua on kyllä monessa kohtaa. Tiettyä epäloogisuutta ja tekopyhyyttä.

Vierailija
16/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, että ihmisten pitäisi herätä, mutta rajoitukset ei anna läheskään kaikkien elää normaalia elämää, vaikka haluaisivatkin. Ne rajoitukset vaikuttavat eniten juuri nuoriin, koska oppilaitokset ovat etänä, olleet jo todella pitkään ja nuorten harrastuksetkin tauolla.

Nämä rajoitukset lisäävät henkistä vihaa, eikä topipuminenkaan voi alkaa kun rajoitukset eivät poistu.

Vierailija
17/17 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin hassu väite. Korona koskettaa koko väestöä, eli elävätkö nyt kaikki ikäryhmät yhtaikaa parhaita vuosiaan? 

Jos elää läsnä hetkessä, niin aina on menneillään paras vuosi. Koska koskaanhan ei ole mitään muuta, kuin tämä hetki. Menneisyyttä eikä tulevaisuutta ei oikeasti ole. On vain nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä