Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko täällä

Vierailija
20.03.2021 |

Naisista juttuseuraa 37v miehelle?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl mukavempi nuollakkin. Entäs haluaisitko olla siinä tilanteessa sidottu esim.käsistä ja huivi silmillä?

Vierailija
22/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksei. Tuo lisää muille aisteille kun yksi on poissa pelistä, ja se ettei ”pääse karkuun” tuo oman lisänsä. Olla täysin keskittyneenä toisen kosketukseen ilman että pystyy ennakoimaan mitä seuraavaksi tulee k

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö siinä tilanteessa että mies tulisi 69:iin päällesi? Painaisi hellästi huulien väliin..

24/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta seksistä sinä mies 37 pidät? Mitä haluaisit, että nainen sinulle tekisi?

Vierailija
25/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Millaisesta seksistä sinä mies 37 pidät? Mitä haluaisit, että nainen sinulle tekisi?

Olen aikalailla kaikki ruokainen seksin suhteen😄 sitä en oo vielä saanut kokeilla että minut sidottaisiin. Tai onhan niitä muitakin mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

26/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit silloin tehtävän kun olet sidottu? Rajumpaa dominointia vai hellää ja kiusottelevaa?

Vierailija
27/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Mitä haluaisit silloin tehtävän kun olet sidottu? Rajumpaa dominointia vai hellää ja kiusottelevaa?

Ei nyt ehkä ihan mitään kovin rajua mutta ei myöskään mitään höyhen juttuja. Olla naiselle/naisille jonkunlainen lelu. Yks mikä ois kyllä kans mielekiintoista kokea miltä sträppi tuntuu..

28/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh!

Oletko kokeillut aiemmin peppu juttuja? Jos, niin kerro vähän millaisia ja missä tilanteessa?

Vierailija
29/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Uuh!

Oletko kokeillut aiemmin peppu juttuja? Jos, niin kerro vähän millaisia ja missä tilanteessa?

En valitettavasti kenenkään kanssa mutta yksin olen kyllä koittanut jos vaikka mitä😁 tässä hiljattain kerroin kyllä naiselleni että olen käyttänyt tappia yms. Mutta hän ei vielä ole minulle mitään laittanut. Ehkä joku päivä kun hänellä itselläänkin on tappeja.

30/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vielä rohkaistuu sinullekin kokeilemaan!

Niin oletko vakavassa parisuhteessa? Oletteko olleet jo pitkään yhdessä?

Itsekkin haluaisin ehdottaa seksikumppanille uusia juttuja, mutta taidan olla vähän ujo tai muuten arastella kertomaan...

Vierailija
31/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Ehkä hän vielä rohkaistuu sinullekin kokeilemaan!

Niin oletko vakavassa parisuhteessa? Oletteko olleet jo pitkään yhdessä?

Itsekkin haluaisin ehdottaa seksikumppanille uusia juttuja, mutta taidan olla vähän ujo tai muuten arastella kertomaan...

Olen joo ja ei myö nyt olla oltu vasta kuin joku 16 vuotta😅 nyt viimeisen vuoden ollaan opeteltu kokeilemaan kaikkea uutta kun meidän seksielämä meinas vähän lössähtää lasten tulon jälkeen. Sen ainanki nyt oppinu että kannattaa puhua ja kysyä jos jotain haluaa. Itsekkin olen aika ujo puhumaan.

32/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan lisää, mitä kaikkea uutta olette kokeilleet? Mitkä jutut on teidän suosikkeja? Onko peppu juttujen lisäksi vielä jotain mitä haluaisit kokeilla, naisesi tai jonkun muun kanssa?

Vierailija
33/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Kerro vaan lisää, mitä kaikkea uutta olette kokeilleet? Mitkä jutut on teidän suosikkeja? Onko peppu juttujen lisäksi vielä jotain mitä haluaisit kokeilla, naisesi tai jonkun muun kanssa?

No nykyään me viestitellään pitkin päivää että mikä olisi illan "teema" kun lapset on saatu nukkumaan. Siinä sit koitat töissä kalupuoliseisokissa pähkäillä mitä kivaa sitä keksisi. Se sitominen on kyllä nykyään uudestaan tullu mukavaksi piristykseksi. Ja naiseni istuu mielellään naamallani😛 aikaisemmin en kehdannut pyytää. Oon kyllä nyt miettinyt että seuraava "teema"voisi olla se minun sitominen ja leluna olo. Nyt hänellä on vaa menkat menossa ni ei viitsi nyt kiusata. Sit on yhdessä hankittu kaikkea uutta lelulaatikkoon ja neiti on ostanu aikapaljon uusia asuja. Seuraavaan tilaukseen meille tulee keinu😅 päästään sitä kokeilemaan. Me saadaan nyt keväällä lapset sillein hoitoon että saadaan vaan koko päivä naida niin kuin silloin tavatessamme aina tehtiin. Sitä kyllä odotan. Olen saanut jo lääkäriltä reseptinkin että varmasti vehkeet pelittää😉 ja kaikkeahan minä haluan kokeilla. Kimpastakin on puhuttu mutta ehkä ei ole tän hetken juttu lasten vuoksi🤔

Vierailija
34/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24480 kirjoitti:

No nykyään me viestitellään pitkin päivää että mikä olisi illan "teema" kun lapset on saatu nukkumaan. Siinä sit koitat töissä kalupuoliseisokissa pähkäillä mitä kivaa sitä keksisi. Se sitominen on kyllä nykyään uudestaan tullu mukavaksi piristykseksi. Ja naiseni istuu mielellään naamallani😛 aikaisemmin en kehdannut pyytää. Oon kyllä nyt miettinyt että seuraava "teema"voisi olla se minun sitominen ja leluna olo. Nyt hänellä on vaa menkat menossa ni ei viitsi nyt kiusata. Sit on yhdessä hankittu kaikkea uutta lelulaatikkoon ja neiti on ostanu aikapaljon uusia asuja. Seuraavaan tilaukseen meille tulee keinu😅 päästään sitä kokeilemaan. Me saadaan nyt keväällä lapset sillein hoitoon että saadaan vaan koko päivä naida niin kuin silloin tavatessamme aina tehtiin. Sitä kyllä odotan. Olen saanut jo lääkäriltä reseptinkin että varmasti vehkeet pelittää😉 ja kaikkeahan minä haluan kokeilla. Kimpastakin on puhuttu mutta ehkä ei ole tän hetken juttu lasten vuoksi🤔

Onnea ja menestystä...💘

Eri

35/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta!

Utelias kun olen niin onko miten teillä tullut nuo ideat? Oletteko molemmat tasapuolisesti toivonut? Onko ollut mitään oikein rietasta?

Mites toi kimppa, kolmanneksi mies vai nainen?

Millainen naisesi on, onko yhtä kaikkiruokainen seksistä?

Vierailija
36/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Kuulostaa hienolta!

Utelias kun olen niin onko miten teillä tullut nuo ideat? Oletteko molemmat tasapuolisesti toivonut? Onko ollut mitään oikein rietasta?

Mites toi kimppa, kolmanneksi mies vai nainen?

Millainen naisesi on, onko yhtä kaikkiruokainen seksistä?

No ehkä minä olen se keksijä enemmän ja sillähän mä tän ketjunki oikeastaan tein että sais vähän ajatuksia ilmoille seuraavalle kerralle. Ja kyllä se neitikin niitä keksii mutta se on enemmän semmosta öljyllä läträämistä ja kynttilänpolttoa😂 noh mukavaahan sekin on kun hän pyörii seksyissä asuissa kaikkine purkkeineen ja satisfaieria heiluttaen. Riettaudesta nyt en oikein tiedä muuta kuin eri asentoihin sitominen. Ollaan kokeiltu ihan kunnon läimäyttelyä kannikoille niin että oli oikeasti aktin jälkeen paikat punasena ja mulla kämmenet hellänä. Mutta ei toisella kerralla enää kumpaakaan sytyttänyt. Oli vaan sellanen uuden kokeilu joka ei lähtenyt lentoon. Ja naiseni on kyllä aika kaikki ruokainen myös, tai helposti lähtee toteuttamaan ideoitani. Ja ehkä se kolmas olisi nainen🤔 tykkää katsoa lesboilua. Mutta kokemuksenahan mulle käy molemmat. Itse olen pari kertaa kokeillut myös miehen kanssa josta naiseni kyllä tietää. Mutta ehkä se ei oo mun juttu. Kyllä siitä ainanki se nainen puuttui🤣

37/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilänpolttoa... Ehkä naisesi keksii tuollaisia, jos hän vaikka itse kaipaa kunnon esilämmittelyä. Jotain mikä saa himon nousemaan pikkuhiljaa. Hieronnassa pystyy kiusoittelemaan toista ihan kunnolla. Tarvitsee vain mielikuvitusta ja malttia. Kun sen oikein toteuttaa, on hierottava jo niin kiimoissaan että saa räjähtävän orgasmin jo sisään työntyessä.

Roolileikit voisi olla kokeilunarvoinen. Ei olisi liian rajua naisellesi jos hän on hieman romanttisempi kenties.

Kimppa on jo suunnitteluvaiheessa hyvä himon nostattaja (fantasia).

Mitä miehen/miehien kanssa kokeilu piti sisällään? Kiihottuuko naisesi ajatuksesta sinusta jonkun miehen kanssa? Silloinhan bi-mies olisi loistovalinta kimppaan.

Vierailija
38/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Kynttilänpolttoa... Ehkä naisesi keksii tuollaisia, jos hän vaikka itse kaipaa kunnon esilämmittelyä. Jotain mikä saa himon nousemaan pikkuhiljaa. Hieronnassa pystyy kiusoittelemaan toista ihan kunnolla. Tarvitsee vain mielikuvitusta ja malttia. Kun sen oikein toteuttaa, on hierottava jo niin kiimoissaan että saa räjähtävän orgasmin jo sisään työntyessä.

Roolileikit voisi olla kokeilunarvoinen. Ei olisi liian rajua naisellesi jos hän on hieman romanttisempi kenties.

Kimppa on jo suunnitteluvaiheessa hyvä himon nostattaja (fantasia).

Mitä miehen/miehien kanssa kokeilu piti sisällään? Kiihottuuko naisesi ajatuksesta sinusta jonkun miehen kanssa? Silloinhan bi-mies olisi loistovalinta kimppaan.

Joo sitä hellyyttä ja lämmittelyä hän sillä hakee kun sillä tuulella on. Asiasta on puhuttu kyllä ja parhaani mukaan juonessa mukana. Roolileikkejäkin olen miettinyt mutta en tiedä meniskö se sitten nauramiseksi🤔 tätä en kyllä ole häneltä vielä kysynytkään. Täytyy panna ihan korvan taakse🤣 ja kyllä se kimppa siellä päässä aina välillä pyörii ni saa vähän lisä potkua. No se kokeilu nyt oli sellainen että vähän runkattiin toisiamme ja se otti sitten suihin loppuun asti. Aika häpeillen poistuin paikalta ja ajattelin että ei koskaan enää. Mutta jossain vaiheessa se otti yhteyttä uudestaan ja halusi että nain häntä ja niinhän siinä sitten vaa kävi että kiima vei mennessään. Ja tää oli mulle syrjähyppy joka johti aika isoon riitaan jonka nyt kyllä ymmärrän miksi oli niin iso riita. Silloin ajattelin että eihän tämä ole kuin kokeilu mistä teininä haaveilin. Ja kun mahd. tuli niin tilaisuus teki varkaan. Mutta voisi se kolmas ehkä olla bi mieskin. Sen jälkeen puhuttu että kaikkeahan voi kokeilla kunhan vaan kumpikin meistä on juonessa mukana. Koskee myös ns. mahd. suhteen ulkopuoliset jutut. Mutta lapset on meille nyt ne tärkeimmät että en usko vielä hetkeen meille mitään kimppaa tai muita suhteita.

39/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syrjähyppysi voi kyllä hankaloittaa kimpan kokeilua. Kimppa, parinvaihto ja muut missä on suhteen ulkopuolisia mukana, vaatii luottamusta. Toki, jos olette saaneet asiat selvitettyä, niin mikä ettei. Kehotan kuitenkin sopimaan säännöistä hyvin tarkkaan ennakkoon. Mustasukkaisuus voi yllättää.

Joskus voi olla hyvä jättää tiettyjä asioita fantasian tasolle.

Tiedätkö onko naisellasi millaisia fantasiota tai onko hän kiinnostunut niitä toteuttamaan?

Ja mitä tulee siihen roolileikkiin, seksihän on hauska asia, joten ei nauru huono juttu ole.

Vierailija
40/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24480 kirjoitti:

Tuo syrjähyppysi voi kyllä hankaloittaa kimpan kokeilua. Kimppa, parinvaihto ja muut missä on suhteen ulkopuolisia mukana, vaatii luottamusta. Toki, jos olette saaneet asiat selvitettyä, niin mikä ettei. Kehotan kuitenkin sopimaan säännöistä hyvin tarkkaan ennakkoon. Mustasukkaisuus voi yllättää.

Joskus voi olla hyvä jättää tiettyjä asioita fantasian tasolle.

Tiedätkö onko naisellasi millaisia fantasiota tai onko hän kiinnostunut niitä toteuttamaan?

Ja mitä tulee siihen roolileikkiin, seksihän on hauska asia, joten ei nauru huono juttu ole.

Joo kyllä siitä on puhuttu että se hankaloittaa kimpan järjestämistä ja asiat on kyllä puhuttu ja se on vain tuonut lisä virtaa sänkyyn😁 ja kyllä naisellani on ainankin fantasia että saisi myös naisen kosketuksen. Jostain syystä hän häpeilee omaa vartaloaan vaikka siinä ei oikeasti ole mitään vikaa. Hieman pienikokoinen ja kevyt kuin mikä, kaikkine muodokkaine perseineen ja tissitkin on omasta mielestä täydelliset😁 yks fantasia hänellä varmaan on kun hän ei pelkää että joku näkee meidät. On niiiin monta kertaa naitu sellasissa paikoissa että riski on suuri. Mutta nyt mun on lähdettävä käyttämään tätä neitiä saunassa ja kyselemään että oisko menkat jo menny😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan