Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kerrostaloasukkaat. Teettekö häiriötä aiheuttavasta naapurista valituksen?

Vierailija
20.03.2021 |

Jatkuva häiriö: Yöllinen meteli, musiikinsoitto, kannabiksen haju, yms.
Mutta esim. myöhäiset suihkussa käynnit ja voimakkaat ruoantuoksut kuuluvat normaaliin asumiseen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas. On myös olemassa ammattivalittajia, emme tiedä, oletko sellainen.

Mulla aikoinaan yksi sijoitusasunto, missä hetken asuin. Sain jatkuvasti valituksia metelöinnistä. Kesällä asunto oli 2kk tyhjillään ja sain silti valituksia yöllisestä huonekalujen siirtelystä ja mölybileistä.

Laitoin alaovelle lapun, että asunto on tyhjä, voitteko lopettaa, ei auttanut. 50-luv talo ja iso asunto, olisko valittaja viereisestä rapusta tms.

Eli ei pysty sanomaan mistä se ääni tulee, tai sitten on päässä vikaa. Jokainen vuokralaiseni 20v sisään on saanut valituksia, tiedän vaan vastata että tää on tämä kerrostaloasumisen ihanuus, älä välitä. Olen hyvä vuokranantaja ja valitsen hyvät vuokralaiset, pidän niistä kiinni.

Vierailija
22/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiset kovatkin äänet eivät häiritse mutta jatkuva melu alkaa vituttelemaan.

Esim. Huutamalla puhiminen puhelimeen tai kuulokkeet päässä pelaaminen ja huutaminen.

Jatkuva koiran räksytys.

Yöllä jos heräisin naqpurista kuuluviin ääniin niin isännöitsijälle kyllä laittaisin viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri just pelaa myöhään ja metelöi.

😤😤 Yöllä juostaan rapussa tupakalla ja paiskotaan ovia

Kusta päässä tai vamma.

Kantapäillä kävelyä harrastaa myös sama kaveri.

Vierailija
24/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabisvinkki poliisille Tarkalla ospitteella

Miltä se kannabis haisee?  Viemärinlöyhkän kyllä tunnistan.

Samalta kuin kuumalle saunankiukaalle tipahtanut koivunlehti. Kärähtänyt vihreä haju.

Vierailija
25/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Ja taitaa olla taas aika tehdä kun rapun häirikkönaapuri on aktivoitunut. On pitänyt hirveitä bileitä koko päivän ja huudon määrä on aivan järjetön. Vähän alle kolmekymppinen nainen ja metelöi kuin teini.

Vierailija
26/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mistään normaalista äänistä valituksia. Siitä tein, kun naapuri pahoinpiteli toista naapuria rappukäytävässä yöllä.

Minusta on tehty useampi valitus. Yksi perätön ja osa täysin nipotusta mm teini lasteni musiikin soitosta klo 20-22 välillä, minun askeleiden äänistä. En tiedä mitä tekis, jos häätö tulisi.

Vierailija
27/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty valituksia oikein porukalla. Meno on suoraan sanottuna eläimellistä. Huutoa, paukutusta ja kaikkea mahdollista hulluutta enimmäkseen aamuyöstä. Isännöitsijä ei tee mitään, kuulemma vuokrat ja vastikkeet hoituu, vaikea häätää. Joku päivä menee hermo ja on suoritettava ns. kansalaishäätö.

Vierailija
28/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapiolassa ostoskeskuksen päällä tehdään usein työmaata ja remonttia kello 6 aamulta alkaen, monet muuttaneet jo pois. Joku pomo siellä inhoaa kaikkia asukkaita ja haluaa häiriköidä, viime kesänä remonttia ja työmaata tehtiin myös kello 9 illalla vielä. Myös vuokranantajissa ja työmaissa on sellaisia tapauksia jotka aiheuttavat tahallista meluhaittaa asukkaille. Tarkoituksena ilmeisesti ajaa pois, jotta voivat sitten vuokrata asunnot uudestaan muille esim. työmiehille.

Vierailija
29/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty valituksia oikein porukalla. Meno on suoraan sanottuna eläimellistä. Huutoa, paukutusta ja kaikkea mahdollista hulluutta enimmäkseen aamuyöstä. Isännöitsijä ei tee mitään, kuulemma vuokrat ja vastikkeet hoituu, vaikea häätää. Joku päivä menee hermo ja on suoritettava ns. kansalaishäätö.

Soittakaa sinne poliisit aina, kun tapahtuu.

Vierailija
30/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt. Ja taitaa olla taas aika tehdä kun rapun häirikkönaapuri on aktivoitunut. On pitänyt hirveitä bileitä koko päivän ja huudon määrä on aivan järjetön. Vähän alle kolmekymppinen nainen ja metelöi kuin teini.

Olisiko mielenterveys pettänyt? Kevät on aika pahaa aikaa.

Vierailija
31/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri tekee remonttia nyt kolmatta vuotta. Jatkuva hakkaaminen, mutta yleensä sentään päivisin. Ja sama tyyppi valittaa meille jos meidän asunnossa kävellään iltakymmenen jälkeen. Kävi joku aika sitten ovellakin valittamassa jostain kalinoista, vaikka meillä ei kukaan edes kalistele. Ajateltiin kyllä, että voisi alkaa treenata letkajenkkaa monot jalassa.

Olen asunut kerrostaloissa ja muuten vaan kimppakämpissä ja lähellä muita ihmisiä 30 vuotta, eikä ikinä ole sattunut yhtä sekopäitä naapureita. Ääniyliherkkyys, korona-aresti ja kevätsekoaminen tekee rumaa jälkeä kerrostalossa.

Vierailija
32/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska lapsia ei saa hiljaiseksi. Odotan vain 10 vuotta jos se rääkyminen loppuisi.

Kyllä lapsetkin hiljaiseksi saa. Vauvan itkulle ei mitään voi mutta jo taaperolle voi ja kannattaa opettaa ettei esim. rappukäytävässä huudeta turhan takia. Vanhempien myös syytä vahtia että hiljaisuuden aikana ollaan hiljaa, ei juosta ympäri asuntoa, pelata palloa tai ajella potkumopoilla.

Alkuperäiseen kysymykseen, en tehnyt valitusta vaan menin soittamaan naapurin ovikelloa ja kerroin että he häiritsevät.

Vierailija
33/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taitaa olla joku lasi seinässä tms naapuri, aina kun kolahtaa tai jokin normi ääni kuuluu täältä, niin naapurissa ikäänkuin kolahtaa seinää vasten jotain? Outoa.

Vierailija
34/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin onnellinen, kun naapuriin muutti normaali ihminen, josta kuuluu välillä jotain ääniäkin. Meidän rapun neurootikko joutuu nyt edes vähän arvailemaan, että mistä asunnosta kuuluu välillä puhetta ja joskus jopa ovien sulkeutumisen ja kävelemisen ääni!

Kaksi kertaa on naapuri häädetty hirveän metelin takia, mutta kamalin naapuri on tämä pienistä normaaleista äänistä valittaja. Joskus tuntuu oikeasti, että pitäisi alkaa möykätä niin kuin pahimmat meluajat, joihin olen aiemmin törmännyt.

Vierailija
35/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkon vaan renkaat parkkipaikalla

Vierailija
36/36 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä valituksen, soitan huomenna. Onko väliä tekeekö sen anonyymisti vai nimellä?