Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osrakismi. Kun olet näkymätön ja suljettu ulos kaikesta.

Vierailija
20.03.2021 |

Mulla on täällä jo aika tukalat oltavat kun minussa on joku teflonpinnoite joka saa ihmiset liukumaan pois. Olen kymmenissä erilaisissa yhteisöissä ja vapaaehtoisjutuissa olla mukana ja tutustua ihmisiin. 10 vuoden aikana yksikään ihminen ei jäänyt.

Nyt coronan aikana 3 tuttua ghostas vaikka luulin että ollaan ihan hyviä kavereita/tuttuja. Puhun nyt 30-35 vuotiaista ihmisistä.
Kun olen ympäriämpäri laittanut harkittuja viestejä ja yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi esim. somessa, nii ignoorataan täysin tai sitten rivien välistä annetaan ymmärtää ettei mua jakseta.

Minussa ei ole kuulemma mitään vikaa mut jännää miten kaikilla on aina kiire, kun olen kymmeniä kertoja yrittänyt kutsua ihmisiä kylään niin ne vaa vastaa "kutsu jonkun muun".
Mua toistuvasti on loukattu ja unohdettu. Nyt coronan aikana kun kaikki kaventaa omat piirit ja somet, niin mähän on tietenkin ensimmäinen joka lentää ulos kaikesta.

Äimän käkenä sitten katson miten muilla on kaikki maailman illanistujaiset, puhe ja lenkkikavereita.

Työpaikoilla on aina tehty selvä ettei mua tarvita enää. Olen aina vain se hätävara ihminen määräaikaisiin juttuihin. Edellisessä työpaikassa kun kaikilla oli pitkät lomat , niin mua jätettiin koko kesäksi täysin yksin talossa eikä ollut edes tekemistä.

Olen kokoajan väärässä paikassa, väärään aikaan.

Olisiko minun syytä vain lähtee pois täältä Helsingistä johonkin erakoitumaan? Mun tuska on niin suuri ja tämä yksinäisyys sattuu niin paljon. Yöllä olen ihan hiessä ja näen painajaisia ihmisistä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten yrität tutustua?

Mä oon huomannu että esim koulussa ei auta ns muodollisuus, vaan pitäs mukauttaa jopa puhetapa muiden mukaisesti. Ite oon tosi kärsimätön ja ns nopea ihminen ja tykkään yrittäjämäisestö otteesta, joten se on vähän ku valinta. Haluutko olla yksin vai muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme