Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat MIEHET! Montako kertaa masturboitte /harrastatte seksiä?

Vierailija
20.03.2021 |

Kysely miehille: montako kertaa (viikossa/kuukaudessa/vuodessa) harrastatte masturbointia vrt. harrastatte seksiä puolisonne kanssa?

Eli masturbointikertojen määrä verrattuna seksikertoihin puolison (tai muiden?) kanssa.

Esim. 1 krt/vko seksiä, 3 krt masturbointia = 3.
2 krt/vko seksiä, 1 krt masturbointia = 0,5.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärtänyt kysymystä enkä mitä kysymyksellä haetaan?

Ja jos on vaikka 20 seksikertaa ja 20 masturbaatiota, niin onko vastaus nolla vai yksi?

Et tainnut olla hereillä koulun laskentotunneilla. 20/20=1.

Vierailija
42/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pari kertaa viikossa ja toinen mokoma runkkaamista. Viime aikoina kun vaimo ollut väsyneenä niin aika monasti runkannut hänen minua halaillessa. Antaa kivan fiban runkkaamiseen eikä vaimokaan asiasta oel ahdistunut:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on masentunut ja lääkityksellä yli 5 vuotta. Seksielämää ei ole mutta taloudellinen yhteistyö toimii. Vaimoa ei kiinnosta miten tarpeeni hoidan, joten 2-3krt/kk maksullisella ja 2krt/viikko oman käden oikeudella.

Vierailija
44/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta kymmeneen orkkua viikossa. Kumppani saa valita, monessako haluaa olla mukana.

Vierailija
45/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tähän pitää vastata jos EI masturboi ollenkaan? Mutta seksiä on useita kertoja viikossa...

Vierailija
46/63 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa seksiä, masturbointia n 5 kertaa viikossa. Jos sais seksiä useammin nii vähemmän tulis runkattua. M40

Vierailija
47/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Valitettavasti olen orgasmin saadessani useimmiten yksin. 1 yhdyntä/3 masturbaatiokertaa.

Vaimolleni en halua enää asiasta mainita, koska seurauksena on (vaikka miten nätisti asian olen muotoillut) aina kriisi.

M53, aikuinen parisuhde, ei lapsia

Kuulostaa tutulta.

Kuulostaa myös tutulle täällä.

Vierailija
48/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin 2-4 joka kuvaa viime vuoden tilannetta. Tälle vuodelle ajattelin kokeilla no fapia eli en masturboi lainkaan. Katsotaan onko sillä vaikutusta seksielämäämme ja kuinka kauan kykenen sitä ylläpitämään.

t:M48

Vierailija
49/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Valitettavasti olen orgasmin saadessani useimmiten yksin. 1 yhdyntä/3 masturbaatiokertaa.

Vaimolleni en halua enää asiasta mainita, koska seurauksena on (vaikka miten nätisti asian olen muotoillut) aina kriisi.

M53, aikuinen parisuhde, ei lapsia

Kuulostaa tutulta.

Kuulostaa myös tutulle täällä.

Ditto!

Vierailija
50/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai nyt mieskin jotain tajuaa, mitä seksissä tapahtuu? Eli aika uuno mies, jossei tajua /huomaa/kommunikoi saako nainen vai ei? On vaan aina tyytyväinen kun itse sai ja lopettaa siihen? Niin tyypillistä!

Voinhan olla väärässäkin...että vaimo saa huippuorgasmeja, ja ei vaan silti halua niitä lisää..

Olet taas tyypillisesti väärässä. Vaikka vaimo saisi joka kerta orgasmin niin kyllä ne halut silti tuppaa hiipumaan.

Vierailija
51/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näin täällä mies vastaa naiselle ihan asialliseen viestiin. Noh se on sitä just mistä täälläkin puhttu. Ei vaan voi vastata ei, asiallisesti. Liian kiperä kysymys.

Viestisi ei ollut asiallinen vaan puhdasta syyllistämistä ja miesvihaa.

Vierailija
52/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun seksikertojen määrä kuukaudessa on noin 1,5 ja sitten taas runkattua tulee lähestulkoon joka päivä, niin kyllä siinä lukemaksi tulee se 20.

Ja sille, joka tuossa edellä höpisi, että ompa uuno mies, jos ei tiedä, saiko vaimo vai ei, haluaisin muistuttaa, että naiset kuitenkin aika usein teeskentelevät orgasmin päästäkseen tilanteesta pois.

Joten ei kukaan mies voi niistä naisen ähinöistä mitään oikeasti päätellä.

Kaikille olisi oikeasti parasta, jos naiset osaisivat ja kehtaisivat sinnikkäästi neuvoa ja ohjata miehiään ja antaa palautetta, mutta yleisintä lienee kuitenkin, että ei puhuta mitään ja teeskennellään se orkku.

Se kun lienee helpointa.

Mutta sitten ei kannata naisen ihmetellä, kun saa aina sitä samanlaista seksiä.

No kyllä se oikea mies tuntee saako vai eikö. Et sinä pilluasi voi määrärtä rytmikkääsee

Taas puhdasta naisen höpinää ja harhoja jostain "oikeista" miehistä.

Vierailija
53/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amor53 kirjoitti:

On todella sääli, että suurin osa tuntemistani (uskokaa tai älkää) hyvin fiksuista ja itsestään huolehtivista aviomiehistä runkkaa siitä yksinkertaisesta syystä, että VAIMOA EI SEKSI ENÄÄ KIINNOSTA.

Eivät ole auttaneet mitkään keskustelut, toiveiden rakentava julkituominen tai pariterapiat. Vaimon ei ole pakko haluta ja se tulee miehen ymmärtää.

Mitäs jos miehet keskittyisivät vonkaamisen sijasta siihen että saisivat vaimonsa niin hyvälle tuulelle, että haluaisivat miestään ihan itse. Ei ole sen vaikeampaa kuin suhteen alussakaan. Vaatii mieheltä vain asenteen muutosta. 

Vierailija
54/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa seksiä oli noin kerran kuussa. Muina päivinä sitten runkkailin.

Nyt on upea uusi naisystävä ja seksiä on vähintään kerran päivässä. En edes muista milloin tulin oman käden kautta.

Vierailija
55/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma käsi enemmän ku mitä saa. Seksi on kivaa mutta joulu useammin.. kyllä sitä tekis mieli mutta jos ei vaan saa kotona.

M34

Vierailija
56/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kertaa runkkua kuukaudessa vrt 0 kertaa seksiä. Tuossa verrannossa on paha virhe, sillä se ei ota huomioon ettei nollalla voi jakaa.

Vaimo pisti haarat kiinni 2022 ja ei ole tehnyt koskaan aloitteita aiemminkaan. Yritin vuosien ajan kertoa omista tunteistani ja toiveistani, kuten että toivoisin että hän tekisi aloitteen seksiin. Odottelin. 6 kuukautta ja otin asian uudelleen puheeksi. Nyt sitten vuosi tuon jälkeen totesi ennen joulua että olen pelkkä asuinkumppani. Että sellaista. Kyllä on rahat kelvanneet nämä vuodet.

Vierailija
57/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelisiokkelis kirjoitti:

Hmm. Oliskohan tälle vuodelle tullut oltua kädellä kerran. Aina on joku kotona, tarvitsen omaa aikaa ja tilan sekä rauhan että saan orgasmin. Usein kyllä mieli tekee mutta kun pysty niin ei. Seksiä ollut vaimon kanssa viimeksi heinäkuussa 2014...

Hän ei vain suostu seksiin.. Eikä ole kertonut syytä. Eikä ole rakastajaa hänellä. Eikä minulla rakastajatarta, olen kyllä harkinnut sitä tosissani ja olen kyllä harkinnut eroa. Kerran täällä ollaan ja onko silloin pakko tyytyä tähän tilanteeseen jos muutosta ei tapahdu kun ei edes puhuta?

Voiko syy olla jotain millä pelkää loukkaavansa sinua? Muistele millaista seksinne oli. Kuulostaa kyllä oudolta. Mieheni ei tarvitse sanoa, että mennäänkö makkariin ja olen valmis.

Vierailija
58/63 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amor53 kirjoitti:

On todella sääli, että suurin osa tuntemistani (uskokaa tai älkää) hyvin fiksuista ja itsestään huolehtivista aviomiehistä runkkaa siitä yksinkertaisesta syystä, että VAIMOA EI SEKSI ENÄÄ KIINNOSTA.

Eivät ole auttaneet mitkään keskustelut, toiveiden rakentava julkituominen tai pariterapiat. Vaimon ei ole pakko haluta ja se tulee miehen ymmärtää.

Mitäs jos miehet keskittyisivät vonkaamisen sijasta siihen että saisivat vaimonsa niin hyvälle tuulelle, että haluaisivat miestään ihan itse. Ei ole sen vaikeampaa kuin suhteen alussakaan. Vaatii mieheltä vain asenteen muutosta. 

Mites jos se nainen koittaisi olla kuin oli suhteen alussa. Miksi naisen ei kuulu panostaa parisuhteeseen?

Lopetin vonkaamisen (eli sen kerran kuussa tapahtuvan seksin ehdottelun). Meni puoli vuotta ja sitten ex-rouva ehdotti seksiä. No nyt on onneksi sellainen naisystävä, että seksiä on paljon.

Vierailija
59/63 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkelisiokkelis kirjoitti:

Hmm. Oliskohan tälle vuodelle tullut oltua kädellä kerran. Aina on joku kotona, tarvitsen omaa aikaa ja tilan sekä rauhan että saan orgasmin. Usein kyllä mieli tekee mutta kun pysty niin ei. Seksiä ollut vaimon kanssa viimeksi heinäkuussa 2014...

Hän ei vain suostu seksiin.. Eikä ole kertonut syytä. Eikä ole rakastajaa hänellä. Eikä minulla rakastajatarta, olen kyllä harkinnut sitä tosissani ja olen kyllä harkinnut eroa. Kerran täällä ollaan ja onko silloin pakko tyytyä tähän tilanteeseen jos muutosta ei tapahdu kun ei edes puhuta?

Oisko mahdollista, ettei se vaimo ole saanut sellaista seksiä, josta saa ihan nautiinnonkin, eli orgasmin? Jos ei ole saanut, ei halua seksiäkään.

Oma exäni sai kyllä joka kerta kun oli seksiä. Olisin voinut antaa orkun vaikka olisin itse jäänyt ilman (näin käy nykyisin naisystävän kanssa useinkin). Mutta jos ei seksi ja orkut ole niin tärkeitä, niin sitten eivät ole.

Vierailija
60/63 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää peilin eteen runkkaamaan, jos ette vaimolta saa ja miettikää, mistä se vois johtua? Totuushan on, että saamattomat runkkaa!