Parisuhteessa olevat MIEHET! Montako kertaa masturboitte /harrastatte seksiä?
Kysely miehille: montako kertaa (viikossa/kuukaudessa/vuodessa) harrastatte masturbointia vrt. harrastatte seksiä puolisonne kanssa?
Eli masturbointikertojen määrä verrattuna seksikertoihin puolison (tai muiden?) kanssa.
Esim. 1 krt/vko seksiä, 3 krt masturbointia = 3.
2 krt/vko seksiä, 1 krt masturbointia = 0,5.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seksikertojen määrä kuukaudessa on noin 1,5 ja sitten taas runkattua tulee lähestulkoon joka päivä, niin kyllä siinä lukemaksi tulee se 20.
Ja sille, joka tuossa edellä höpisi, että ompa uuno mies, jos ei tiedä, saiko vaimo vai ei, haluaisin muistuttaa, että naiset kuitenkin aika usein teeskentelevät orgasmin päästäkseen tilanteesta pois.
Joten ei kukaan mies voi niistä naisen ähinöistä mitään oikeasti päätellä.Kaikille olisi oikeasti parasta, jos naiset osaisivat ja kehtaisivat sinnikkäästi neuvoa ja ohjata miehiään ja antaa palautetta, mutta yleisintä lienee kuitenkin, että ei puhuta mitään ja teeskennellään se orkku.
Se kun lienee helpointa.
Mutta sitten ei kannata naisen ihmetellä, kun saa aina sitä samanlaista seksiä.No kyllä se oikea mies tuntee saako vai eikö. Et sinä pilluasi voi määrärtä rytmikkääseen supisteluun, sati squirttaamaan, et millään. Kokenut mies kyllä huomaa sen. Pilluhan supistelee pitkäänkin..ainakin oma mies huomaa sen sormissaan/kielessä sekä kalussaan kun saan. Mutta voihan se myös muutenkin päätellä..toki feikkaajat on oma lukunsa.
Mutta; JOS mies osaa naistaan käsitellä - eikä siisvaan pannaomaksi nautinokseen, kyllä se nainen saa!
Ja ei tämä taaskaan ole vain naisen "höpinää"...eikö tämä vähättely lopu ikinä!
Naisia ja etenkin orgasmeja on niin erilaisia, ettet todellakaan voi aina tietää saiko nainen vai ei.
”Kokenut mies” on melkoinen vitsi.
Kaippa mies sentään käsittää, on ottanut selville, mistä nainen ylipäänsä nauttii, ja toimii sen mukaisesti, ei pelkästään sen mukaisesti. mistä ITSE nauttii.
Runkattua tulee joka päivä ainakin kerran, seksiä on ollut viimeksi v. 2019. Vaimo keskittyy lapsiin.
"Kaippa mies sentään käsittää, on ottanut selville, mistä nainen ylipäänsä nauttii, ja toimii sen mukaisesti, ei pelkästään sen mukaisesti. mistä ITSE nauttii."
Juuri tämä "on ottanut selville" -juttuhan se ongelman ydin joskus onkin!
Joillekin naisille kun tuntuu olevan täysin ylivoimaista/mahdotonta kertoa miehelleen, mistä he ITSE nauttivat. Vaikka kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Kikkelisiokkelis kirjoitti:
Hmm. Oliskohan tälle vuodelle tullut oltua kädellä kerran. Aina on joku kotona, tarvitsen omaa aikaa ja tilan sekä rauhan että saan orgasmin. Usein kyllä mieli tekee mutta kun pysty niin ei. Seksiä ollut vaimon kanssa viimeksi heinäkuussa 2014...
Hän ei vain suostu seksiin.. Eikä ole kertonut syytä. Eikä ole rakastajaa hänellä. Eikä minulla rakastajatarta, olen kyllä harkinnut sitä tosissani ja olen kyllä harkinnut eroa. Kerran täällä ollaan ja onko silloin pakko tyytyä tähän tilanteeseen jos muutosta ei tapahdu kun ei edes puhuta?Teillä on varmaan lapsia?
Sehän tässä myös on että vaimo sai joka krt orgasmin. Kyllä se miehen täytyy siitä huoli pitää. Kymmeniä kertoja olen minä jäänyt muna pystyssä odottamaan että minäkin saisin orgasmin vaimon jälkeen.b
Kikkelissoikkelis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkelisiokkelis kirjoitti:
Hmm. Oliskohan tälle vuodelle tullut oltua kädellä kerran. Aina on joku kotona, tarvitsen omaa aikaa ja tilan sekä rauhan että saan orgasmin. Usein kyllä mieli tekee mutta kun pysty niin ei. Seksiä ollut vaimon kanssa viimeksi heinäkuussa 2014...
Hän ei vain suostu seksiin.. Eikä ole kertonut syytä. Eikä ole rakastajaa hänellä. Eikä minulla rakastajatarta, olen kyllä harkinnut sitä tosissani ja olen kyllä harkinnut eroa. Kerran täällä ollaan ja onko silloin pakko tyytyä tähän tilanteeseen jos muutosta ei tapahdu kun ei edes puhuta?Teillä on varmaan lapsia?
Sehän tässä myös on että vaimo sai joka krt orgasmin. Kyllä se miehen täytyy siitä huoli pitää. Kymmeniä kertoja olen minä jäänyt muna pystyssä odottamaan että minäkin saisin orgasmin vaimon jälkeen.b
MIKSI? kerro heti!
Olipa epäselvä taulukko. En masturboi koskaan, vaimo on kieltänyt runkkaamisen. Jos panettettaa niin pitää sanoa se hänelle. Ja kyllä hän on aina hommansa hoitanut tavalla tai toisella. Joten miks runkkaisin
Onpa erinomainen kysymys. Joskin pitää vähä laskea, jotta osaa vastata oikein. Olen miettiny samaa usein, että miten nämä miehillä menee. Omalla kohdalla tilanne on se, että viimeksi olen lokakuussa lauennut omin käsin. Eli nyt on reilut 4 kk kaikki siemensyöksyt puolison kanssa, 2-3 krt/viikko. Välipäivinä voisi tietysti laueta yksin, mutta mieluummin säästää kaiken sperman yhteisiin hetkiin. Tavoitteena mennä ainakin tämä vuosi näin loppuun.
M42
Noin joka kymmenes orgasmi vaimon läsnäollessa. Harmittava suhdeluku.
Vierailija kirjoitti:
Olipa epäselvä taulukko. En masturboi koskaan, vaimo on kieltänyt runkkaamisen. Jos panettettaa niin pitää sanoa se hänelle. Ja kyllä hän on aina hommansa hoitanut tavalla tai toisella. Joten miks runkkaisin
Ei vaimo voi kieltää runkkaamista.
On todella sääli, että suurin osa tuntemistani (uskokaa tai älkää) hyvin fiksuista ja itsestään huolehtivista aviomiehistä runkkaa siitä yksinkertaisesta syystä, että VAIMOA EI SEKSI ENÄÄ KIINNOSTA.
Eivät ole auttaneet mitkään keskustelut, toiveiden rakentava julkituominen tai pariterapiat. Vaimon ei ole pakko haluta ja se tulee miehen ymmärtää.
vaimon kanssa 2-5x viikossa ja itselle sama määrä päälle, kummin päin menee riippuu siitä paljonko vaimon kanssa touhutaan, mutta n. 10x viikossa "kassien tyhjentäminen" on aika vakio.
Kummallista, mieheni just 59, ja ei kyllä vedä käteen ikinä. Mutta meillä onin seksiä jokapäivä, onneksi. Molemmat siis haluamme, ja minä vieläuseasti päivässä.
,,, ja ennenjuin joku epäilee, ollaan aina yhdessä, vessassakin usein sillä ovi auki, joten ei siis varmasti vedä handuun.
Vaimo ei salli runkkaamista, haluaa lastit itselleen. Toki ei ole tarvettakaan , pillua ja suuta tarjolla riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
,,, ja ennenjuin joku epäilee, ollaan aina yhdessä, vessassakin usein sillä ovi auki, joten ei siis varmasti vedä handuun.
No siinäpä terve parisuhde :D
Menisi vaimo samantien vaihtoon jos en edes paskalla saisi käydä ilman että vaimo kyylää ja vahtii.
Mies, 26V.
2-3krt viikossa seksiä
Masturbointi 1-3krt vuodessa.
6-v suhdetta takana.
Niinkö?