Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Suomalaiset! Näinä kurjinakin aikoina Me koemme asioiden olevan paremmin kuin missään muualla maailmassa.

Vierailija
20.03.2021 |

Neljättä kertaa peräkkäin. Eipä unohdeta sitä.

Kiitos mm. kaikille tarjolla olevien terveys ym. palveluiden.

Maksan sen muutaman veroprosentin enemmän, jotta jatkossakin olisi näin.

Pelottaa edes ajatella mitä olisi Sipilän hallituksen jatkaessa tapahtunut...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kurjaa aikaa nyt oikeen on?

Vierailija
2/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vähään ollaan tyytyväisiä kun ei paremmasta tiedetä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ollaan parhaita. sipilän hallituksenkin aikaan oltiin. Mutta jos sipilä olisi päässyt toiselle kaudelle niin oltaisiin oltu hukassa.

Vierailija
4/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aikana kirkastuu elämän tärkein asia Elävä usko ja puhdas omatunto.

Puhdas omatunto on paras pään alunen.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Matt. 19:21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua." > Siirry

Mark. 10:21 Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua." > Siirry

Luuk. 12:33 Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. > Siirry

Luuk. 12:34 Sillä missä teidän aarteenne on, siellä on myös teidän sydämenne. > Siirry

Luuk. 18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua." > Siirry

1Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen. > Siirry

1Tim. 6:17 Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme, > Siirry

1Tim. 6:18 kehoita heitä, että tekevät hyvää, hyvissä töissä rikastuvat, ovat anteliaita ja omastansa jakelevat, > Siirry

Vierailija
5/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan usko tuota kun mennyt vuosi on ollut kamala ja raskas. Vaikea kuvitella, että kaikilla muilla suomalaisilla on asiat niiiiin paljon paremmin

Vierailija
6/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, vähään ollaan tyytyväisiä kun ei paremmasta tiedetä:D

Hih hih...mitä sinulta sitten puuttuu? Mitä minun pitäisi tavoitella, että elämäni olisi parempaa?

Vierailija
7/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan usko tuota kun mennyt vuosi on ollut kamala ja raskas. Vaikea kuvitella, että kaikilla muilla suomalaisilla on asiat niiiiin paljon paremmin

Haluaisin myös kuulla mikä tässä vuodessa nyt on ollu niin kamalaa ja raskasta?

Vierailija
8/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä kurjina aikoina me suomalaiset voimme aina muistaa olevamme parempia ihmisiä kuin muiden maiden kansalaiset. Suomi on hyvä maa elää. Suomi on suomalaisten oma maa.

Vierailija
9/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös kuulla mikä tässä vuodessa nyt on ollu niin kamalaa ja raskasta?

Kaikki. Elämäni raskain vuosi isäni kuoleman jälkeen. Ja se on paljon, koska isäni oli mulle rakas ja tärkeä.

Vierailija
10/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken päiviä että pääsen täältä pysyvästi,ilmasto on surkein,hinnat järjettömät

Vierailija
11/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasken päiviä että pääsen täältä pysyvästi,ilmasto on surkein,hinnat järjettömät

Lisäksi kateelliset ihmiset, kova rasismi jyllää joka puolella kuten Kärkkäis-kohustakin huomataan. En usko sekuntiakaan noita tuloksia. Niissä on varmaan mitattu vain sitä, missä maassa ihmisillä on perustarpeet kunnossa. Suomessa ei kovin moni näe nälkää tai elä ilman kännykkää. Henkisellä tasolla sitten moni asia onkin ihan pielessä.

Vierailija
12/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me koemme asioiden olevan paremmin kuin missään muualla maailmassa". Tähän tämä älytön tutkimus kiteytyykin. Kun aina on kerrottu, että täällä on maailman parasta sitä ja tätä, niin johan se tuollaisissa "tutkimuksissa" näkyykin.

Kysypä samaa saksalsilta, jotka näkevät aina ja kaikessa kehittämisen tarvetta, terveydenhuollossakin, vaikka se toimii paljon paremmin kuin Suomessa. Tai hollantilaislta, jotka eivät tuollaisia kyselyjä todesta ottaisi. Tai tanskalaisilta, jotka eivät vaivautuisi, koska tietävät, ettei missään muualla ole niin hyvä elää kuin siellä.

Suomi on ihan hyvä maa elää. Mutta että maailan onnellisin, huoh.

Vierailija
13/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, maksat muutaman veroprosentin enemmän?? Kuin kuka? Suomessa on suhteellisen kohtuullinen verotus moneen muuhun Euroopan maahan verrattuna.

Vierailija
14/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. 55:23 Heitä surus Herran päälle, hän sinusta murheen pitää, ja ei salli vanhurskaan olla kulkiana ijankaikkisesti. > Siirry

Sananl. 30:8 Väärä oppi ja valhe olkoon minusta kaukana: köyhyyttä ja rikkautta älä minulle anna; vaan anna minun saada määrätty osani ravinnosta. > Siirry

Matt. 6:25 Sentähden sanon minä teille: älkäät murehtiko henkenne tähden, mitä te syötte ja mitä te juotte, eikä ruumiinne tähden, millä te teitänne verhootte. Eikö henki enempi ole kuin ruoka? ja ruumis parempi kuin vaate? > Siirry

Matt. 6:26 Katsokaat taivaan lintuja, ei he kylvä eikä niitä, ei myös kokoa riiheen, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii heidät. Ettekö te paljoa enempi ole kuin he? > Siirry

Hebr. 13:5 Teidän menonne olkoon ilman ahneutta, ja tyytyvät niihin, mitkä teillä on; sillä hän on sanonut: en suinkaan minä sinua anna ylön, enkä ikänä sinua hylkää; > Siirry