Kaunis nimi tyttövauvalle (T-alkuinen?)
Omiin suosikkeihini kuuluvat näistä T-alkuisista esimerkiksi Taika, Telma ja Tianna (tätä mietittiin ensimmäisenä). Kuitenkin myös muita ihania nimiä on mielessä... vaikkapa Silmu, Saima, Nemi ja Noomi... jos viitsisitte heittää mielipiteitä näistä nimistä, ja kertoa vaikka mikä kuulostaisi mielestänne parhaalta.. valinnanvaikeus iskee kun olisi niin monia nimiä joista valita!
Kiitokset jo etukäteen!
Kommentit (137)
Tira-Misu
Eli Tintti mää oon.
Tai Tirlittan.
Tiina, Taina, Tarja, Teija, Tuija, Taija, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tuula, Terttu, Terhi, Terhikki.
Vierastan nimeä Tianna, mutta ei se nyt huonokaan ole. Miksipä ei. On se parempi kuin Silmu ja vastaavat.
Simo
Silmu
Tai Simona Silmu
Sinisorsa tai Sinitiainen
Ei mitään tiannoita ja noomeja, ne on afroamerikkalaisten nimiä(naomi eli noomi).
T-alkuisista kiva, ja vähän tuntemattomampi nykyihmiselle on Taina. Myös Senni on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierastan nimeä Tianna, mutta ei se nyt huonokaan ole. Miksipä ei. On se parempi kuin Silmu ja vastaavat.
Silloin kun Tianna-nimen ensin kuulin, ajattelin itse sen ensin olevan hieman "liian erikoinen" mutta nyt kun sitä on tullut mietittyä ja pyöriteltyä päässä... se alkaakin tuntumaan jo hyvältä ja sopivalta meidän tytölle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kenen on vaikea lausua Tilda????
Tuottaako se D vaikeuksia ap:lle.
Tilta sitten tai Tiitu.
Terva
Pastilli
Tai Rekkis eli Rekkamiehen pastilli.
Terva-nimeä ehdotan koska supisuomalainen tuote.
Entäpä Tuulianna? Siinä olis tuo -anna lopussa.
Tuoma Tapia
Tyyne
Teeri
Typy
Tupu
Tuire
Talvikki, Tuulikki, Tuulia, Tuuli, Toive, Taimi, Tuike, Tuiske, Tuomikki, Tuovi. Kauniita suomalaisia nimiä, kun taas Tianna kuulostaa amerikkalaisen roskaváen nimeltä.
Itse jos kuulen nuo nimet jossain, tulee ensimmäisenä mielikuva tyttölapsesta, mutta toki sopisi pojallekin. Ei oo mitenkään erityinen tarkoitus, kunhan ollaan mietitty mukavan kuuloisia nimiä sen enempää miettimättä, ovatko sukupuolineutraaleja :)
Ap