Sinä mies jolla on fiksaatio "naisellisuuteen"
Eli korkkareihin, pitkiin hiuksiin, meikkeihin, mekkoihin jne. Tuo kaikki on kaupoista hankittavaa. Miksi et vain käytä niitä itse? Miksi yrität saada välikappaleen eli toisen ihmisen toteuttamaan omaa itseäsi? Ne ovat asioita joista SINÄ tykkäät. Ihan sukupuolta vaihtamatta tai vaihdon kanssa: Ole hyvä ja käytä niitä vapaasti itse kun niistä tykkäätkin :)
Kommentit (67)
Kyllä mie käytän ku äitee on kylpylälomalla terveisin peräkammarin pertsa
Onneksi naiset eivät ole kiinnostuneet miehekkäistä tai parrakkaista miehistä.
nää kaikki on vaan merkkejä jotka erottaa naisen miehestä. Ihana mies. Kyllähän mieskin voi muuttua naiseksi jos rahaa löytyy. Tai nainen mieheksi. Mutta tämä mies on ihan ok nykytilanteeseen. Kenenkään ei tarvitse muuttua. Itkettää, niin kaunista.
Aivan kuten naiset haluavat miehiltä jotain tiettyjä ominaisuuksia, miksi syyllistät?
Minä rakastan korkkareita, mekkoja, naisellisuutta ja en koe sitä yhtään taakaksi, että mieheni myös ja niin paljon, että ostaa minulle säännöllisesti uusia vaatteita ja asusteita.
Vierailija kirjoitti:
Ja rintakarvoista, uuuh 🔥! Niistä ei kanssa vissiin miehet naisilla niin paremmin perusta.
Vierailija kirjoitti:
nää kaikki on vaan merkkejä jotka erottaa naisen miehestä. Ihana mies. Kyllähän mieskin voi muuttua naiseksi jos rahaa löytyy. Tai nainen mieheksi. Mutta tämä mies on ihan ok nykytilanteeseen. Kenenkään ei tarvitse muuttua. Itkettää, niin kaunista.
Erottaa naisen miehestä, ihan totta? Korkkarit, pitkät hiukset meikki ja mekko. Lukitsetko vastauksesi?
Mä tykkään käyttää hulmuavia helmoja, korkkareita, koruja, meikkiä ym naisellista. Mun mies tykkää metsuri-rokkari-lookista ja me tykätään toistemme lookeista. Vakka kantensa valitsee 😍
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten naiset haluavat miehiltä jotain tiettyjä ominaisuuksia, miksi syyllistät?
Minä rakastan korkkareita, mekkoja, naisellisuutta ja en koe sitä yhtään taakaksi, että mieheni myös ja niin paljon, että ostaa minulle säännöllisesti uusia vaatteita ja asusteita.
No tietenkin, koska olet hänelle vain statusesine.
Tuleeko edes kerran vuodessa kysyneeksi mitä sinä haluat?
Naisen ja miehen erottaa erilainen anatomia, ei siihen mekkoja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
ja mikäs tässä taas aloittajan anaalia kaivaa?
Joo samaa mietin. Puhuuko ap nyt siis jostain transuista tai transvestiiteistä, vai ei halua että miehet pitäisivät naisellisista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottaa naisen miehestä, ihan totta? Korkkarit, pitkät hiukset meikki ja mekko. Lukitsetko vastauksesi?
Historiallisesti joo. Kannustan teitä luomaan uusi maailma, mutta kyllä naiset ovat käyttäneet näitä korkkareita, hiuksia ja meikkejä juuri korostaakseen naiseuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski!
Onhan se vähän kaksinaismoralistista kehottaa naisia laihduttamaan terveyden takia, mutta samalla vaatia korkkareita, vaikka ne tuhoavat naisen terveyden :)
Ihmeelliset kriteerit naisellisuudelle. Apn luettelemat kriteerit soveltuu enemmänkin jollekkin helpolle naikkoselle.
Käyttääkö kukaan korkkareita koko aikaa? Tuskin satunnaisesta käytöstä monelle mitään pidempää haittaa tulee. Toki jos tuolta alkaa tuntua, niin ei kannata käyttää. Jokainen varmaan valitsee itse.
"Itse en ole homo enkä lesbo enkä mitään siltä väliltä. Kaikki käy."
Matti Nykänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa mietin. Puhuuko ap nyt siis jostain transuista tai transvestiiteistä, vai ei halua että miehet pitäisivät naisellisista naisista?
Korkokengät lisäävät kantakalvon kireyttä, muuttavat päkiän kuormitusta ja lisäävät jalkaterän etuosan vaivoja. Korkeat korot voivat vaikuttaa, siihen että polven nivelrikko on yleisempää naisilla kuin miehillä
https://www.terveyskirjasto.fi/tju00279
kenkien aiheuttamat asentomuutokset heijastuvat nilkoista polviin, lantioon ja selkään.Jos varpaat ovat olleet koukussa jo monta kymmentä vuotta, ei niitä enää ojentumaan saa.
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2010112112736518
Lantio kallistuu normaalia enemmän eteenpäin. Kaularangan vaivat: niskan pienet lihakset aktivoituvat, lihakset väsyvät, niskakivut ja -vaivat. Pohjelihaspumpun toiminta heikkenee. Seurauksena on alaraajojen turvotus, raajojen väsyminen ja suonikohjut. Ojentumisen seurauksena pohjelihas ja akillesjänne lyhenevät. Asentopoikkeamat: iso- ja pikkuvarpaan vaivaisenluu, vasaravarpaatalaselän väsyminen ja kivut
https://www.terveyskirjasto.fi/tju00275/kengan-koron-ja-lestin-vaikutus….
Miksi naisten pitäisi tuhota terveytensä miesten fiksaatioiden takia? Miksi ette itse pidä korkkareita ja tuhoa kroppaanne? Eikö polven tekonivel olekaan sen arvoinen?
Onko kellää miehellä muka joku fiksaatio korkokenkiin? Voisin veikata että korkokengät ovat yksi vähiten kiinnostava asia naisissa.
Aika monella miehellä tuntuu olevan, onko se sitten fiksaatio vai vaan sellainen mistä tykätään. Aiemmissa ketjuissa myös moni nainen on sanonut käyttävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät lisäävät kantakalvon kireyttä, muuttavat päkiän kuormitusta ja lisäävät jalkaterän etuosan vaivoja. Korkeat korot voivat vaikuttaa, siihen että polven nivelrikko on yleisempää naisilla kuin miehillä
https://www.terveyskirjasto.fi/tju00279
kenkien aiheuttamat asentomuutokset heijastuvat nilkoista polviin, lantioon ja selkään.Jos varpaat ovat olleet koukussa jo monta kymmentä vuotta, ei niitä enää ojentumaan saa.
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2010112112736518
Lantio kallistuu normaalia enemmän eteenpäin. Kaularangan vaivat: niskan pienet lihakset aktivoituvat, lihakset väsyvät, niskakivut ja -vaivat. Pohjelihaspumpun toiminta heikkenee. Seurauksena on alaraajojen turvotus, raajojen väsyminen ja suonikohjut. Ojentumisen seurauksena pohjelihas ja akillesjänne lyhenevät. Asentopoikkeamat: iso- ja pikkuvarpaan vaivaisenluu, vasaravarpaatalaselän väsyminen ja kivut
https://www.terveyskirjasto.fi/tju00275/kengan-koron-ja-lestin-vaikutus….
Miksi naisten pitäisi tuhota terveytensä miesten fiksaatioiden takia? Miksi ette itse pidä korkkareita ja tuhoa kroppaanne? Eikö polven tekonivel olekaan sen arvoinen?
Onko kellää miehellä muka joku fiksaatio korkokenkiin? Voisin veikata että korkokengät ovat yksi vähiten kiinnostava asia naisissa.
Kannattanee lukea
https://www.vauva.fi/keskustelu/3537781/maajussille-morsian-maailmalla-…
Vierailija kirjoitti:
Parta on hirveä useimmilla. Suomesta puuttuu kokonaan parranhoitokulttuuri ja muoti. Joten suurin osa on hirveitä ja ne tekisi mieli sytyttää tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisella jäykkiksellä mennyt käpy :). Omat stay upit taitaa jäädä ylipainosi vuoksi polven kohdille?
Ylipainoisten mallien ja muiden kuvista päätellen stay uppeja saa ihan kaiken kokoisena.
Ap on kylläkin hoikka, että piikkisi sujahti omaan lihaasi.
a-anteeksi... 😳