P**ka tunne kun näet ihastuksesi kadulla käsi kädessä toisen naisen kanssa
Hitto mikä kamala tunne. Ihastukseni on jo pidemmän aikaa ollut ”kiireinen” ja olen toki ymmärtänyt ettei meidän juttumme ole enää mikään juttu. Mutta kun näin kaukaa hänen kävelevän käsi kädessä toisen kanssa, paniikki iski ja vaihdoin kadun toiselle puolelle paskan maku suussa.
Nyt jälkikäteen kaduttaa etten jatkanut samalla puolen katua, kohdannut häntä naamatusten ja saattanut häntä kiusalliseen(?) tilanteeseen. Mutta tuntui vain siinä hetkessä liian pahalta nähdä hänet onnellisena jonkun muun kanssa.
Miten ihmeessä pääsen yli tästä? Ymmärrän ettei hän ole yhden ainoan ajatuksen arvoinen, mutta minkäs teet?
Kommentit (25)
Exsä tuli vastaan uuden puolison kanssa puistossa.Oli kyllä aika nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskajuttu. Nainen pelaa nyt tässä ja toivoo alitajuisesti että sinä taistelisit hänestä. Haluaa sitä luolamies meininkiä missä kaksi apinaa ottaa yhteen rintalihaksia paukuttaen ja toisia mäiskien. Vahvempi apina saa sitten paritella hänen kanssaan.
Nainen?? Tarkoitat miestä?
Ai tää olikin chadista haaveilua.
Ai sä olitkin katkera surkimus.
Jos näkisin ihastukseni kävelevän käsi kädessä naisen kanssa, niin ymmärtäisin miksi hän ei olisi suuremmin kiinnostunut minusta, sillä hän olisi luultavasti lesbo, bi tai haluaisi vain muuten vinoilla mahdollisille lähestymisyrityksille.
Kyllä se siitä, ajan oloon. Ihan oikeasti. Kokemusta on. Minulla on ollut tapana myös vauhdittaa toipumistani tuollaisissa tilanteissa. Ihan ensimmäiseksi rupean listaamaan se tyypin kaikki viat ja naurettavat tavat, minkä vuoksi on ihan hyvä vaan, kun tässä kävikin sitten näin. Mitä enemmän miinuksia listassa, sitä enemmän helpottaa.
Muutaman kerran olen tullut siihen tulokseen, että entäpä jos minusta ja tyypistä olisikin tullut pari. Miten noloa olisi olla parisuhteessa, josta ei ihan oikeasti ole tulossa mitään hyvää vaan silkkaa ahdistusta ja pahaa mieltä. Kun olen ajatellut, miten olisin kuitenkin päätynyt pyristelemään eroon ahdistavasta suhteesta (jos siitä olisi sittenkin tullut jotakin), olen päätynyt onnittelemaan itseäni siitä, että loppujen lopuksi selvisin säikähdyksellä tästä pölöstä.
AP. Tuliko kurat hoisuun.