Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P**ka tunne kun näet ihastuksesi kadulla käsi kädessä toisen naisen kanssa

Vierailija
19.03.2021 |

Hitto mikä kamala tunne. Ihastukseni on jo pidemmän aikaa ollut ”kiireinen” ja olen toki ymmärtänyt ettei meidän juttumme ole enää mikään juttu. Mutta kun näin kaukaa hänen kävelevän käsi kädessä toisen kanssa, paniikki iski ja vaihdoin kadun toiselle puolelle paskan maku suussa.
Nyt jälkikäteen kaduttaa etten jatkanut samalla puolen katua, kohdannut häntä naamatusten ja saattanut häntä kiusalliseen(?) tilanteeseen. Mutta tuntui vain siinä hetkessä liian pahalta nähdä hänet onnellisena jonkun muun kanssa.
Miten ihmeessä pääsen yli tästä? Ymmärrän ettei hän ole yhden ainoan ajatuksen arvoinen, mutta minkäs teet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalata tuntuu vaikka kuinka olisi aikuinen, fiksu ja vahva ihminen. Ajan kanssa tunteet onneksi viileenee.

Vierailija
2/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mukavaa ole. Mutta jos oli kovin kiireinen niin ilmeisesti pyöritti kahta naista samaan aikaan joten anna olla ja etsi itsellesi parempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskajuttu. Nainen pelaa nyt tässä ja toivoo alitajuisesti että sinä taistelisit hänestä. Haluaa sitä luolamies meininkiä missä kaksi apinaa ottaa yhteen rintalihaksia paukuttaen ja toisia mäiskien. Vahvempi apina saa sitten paritella hänen kanssaan.

Vierailija
4/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen aina tietää mitä olisi pitänyt tehdä tai sanoa. Anna itsellesi armoa. Mitään et olisi voittanut jos olisit kävellyt miestä vastaan. Ehkä uusi nainen olisi kysynyt ”kuka tuo oli” ja mies olisi vastannut ”ei kukaan”.

Vierailija
5/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskajuttu. Nainen pelaa nyt tässä ja toivoo alitajuisesti että sinä taistelisit hänestä. Haluaa sitä luolamies meininkiä missä kaksi apinaa ottaa yhteen rintalihaksia paukuttaen ja toisia mäiskien. Vahvempi apina saa sitten paritella hänen kanssaan.

Nainen?? Tarkoitat miestä?

Vierailija
6/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten pääset tuosta tunteesta eroon kun hankit itsellesi uuden miehen.

Vierailija
7/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää olikin chadista haaveilua.

Vierailija
8/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu.

Vierailija
9/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon mitään nopeeta lääkettä ole, valitettavasti. Mutta mieti että kuukauden tai puolen vuoden kuluttua voit olla itse samassa tilanteessa ja onnesi kukkuloilla. Saat jotain parempaa.

Vierailija
10/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti niinpaljon kun meni eksän kanssa poikki että vaihdoin paikkakuntaa, omat tunteet ei oo hävinneet vieläkään vaikka erosta on jo yli vuosi

Vierailija
11/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it. Aina kun tällä palstalla on ketju, jossa on tullut ero 15 vuoden jälkeen ja liitosta kolme lasta ja heti eron jälkeen mies on löytänyt uuden naisen ja bonusperheen, niin naiselle sanotaan, että get over it ja älä ole katkera, ex-miehesi on nyt onnellisempi uuden naisen kanssa ja älä vaan näytä tunteistasi varsinkaan lapsille jne jne. siitä pitää vaan päästä yli. Joten jos sinulla nyt kyse vain ihastuksesta niin uskoisin, että ei voi olla mitään ongelmia selvitä tuosta tunteesta.

Vierailija
12/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin hetken aikaa erästä miestä, mutta mies sanoi, että ei ole vielä valmis parisuhteeseen eronsa takia. Oli siis tullut rankasti petetyksi. Meidän juttu sitten loppui siihen, mutta itse olin jo pahasti ihastunut mieheen. Joitakin kuukausia myöhemmin mies tuli pyöräillen vastaan uuden naisen kanssa ja voi luoja sitä mielentilaa joka siitä mulle seurasi! Olin niin pettynyt, surullinen ja vihainen!

No tuo oli 10 vuotta sitten. Nykyään olen onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa ja hyvä vain, että ei koskaan edennyt pidemmälle juttu sen ihastuksen kanssa.

Vierailija
13/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kamalaa. Sekin on kyllä melkoisen ihana tunne, kun olet eronnut miehestä joka ei haluakaan koskaan lapsia eikä sitoutua avoliittoa enempää ja sitten näet tämän vuoden päästä lähiprismassa viimeisillään raskaana olevan uuden naisensa kanssa. Sormukset sormessa totta kai.

Luonnollisesti vielä niin, että itse olet edelleen sinkku eikä uutta miestä eikä vauvoja ole näköpiirissäkään ja aika perheenperustamiseen alkaa olla enemmän kuin vähissä.

Vierailija
14/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on poika tunne?

Vierailija
15/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää olikin chadista haaveilua.

mikä v i tun chad??

Vierailija
16/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen aina tietää mitä olisi pitänyt tehdä tai sanoa. Anna itsellesi armoa. Mitään et olisi voittanut jos olisit kävellyt miestä vastaan. Ehkä uusi nainen olisi kysynyt ”kuka tuo oli” ja mies olisi vastannut ”ei kukaan”.

Just näin.

Mies on ilmeisesti bongannut tämän naisen kun sinä olet vielä ollut mukana kuvioissa. Hän on sivuuttanut sinut ja elää nyt aikaa, jossa näkee ainoastaan uuden naisen. Sinä olet enää joku tyyppi menneisyydestä. En tarkoita pahalla, mutta näin se homma yleensä menee. Jos tapaisit itse uuden miehen, ihastuisit korviasi myöten ja sitten kadulla tämä vanha hoito tulisi vastaan niin mitä kertoisit hänestä? Tyyppi menneisyydestä, jolla ei ole enää väliä.

Ihmismieli on usein julma, kylmä ja itsekäs.

Vierailija
17/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä, kyllä se siitä.

Joku päivä naurat koko touhulle, miehelle ja kadun puolen vaihdolle.

Vierailija
18/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamala tunne. Jopa kamalampi kuin kuulla eksänsä taas jääneen kiinni pettämisestä.

Itsellä kävi, että ihastuin naapurin. Eronnut, viikko-viikko isä, kuten mäkin äiti. Paljon on tehty yhdessä naapureina ja hänen kanssaan on ollut helppo olla. Käyty "yhtenä" perheenä luontoretkillä, uimassa yms autoreissuilla, risteilyllä kerran. Meillä ei ole mitään fyysistä ollut. Joskus on halattu lähinnä tsemppifiiliksessä kuten lapsiakin, kun on joku juttu porukalla onnistunut.

Ajan kuluessa mä ihastuin tuohon mieheen. Tän miehen kanssa onnistuu kaikki, eksän kanssa ei mikään. Sitten huomasin odottavani seuraavia lapsiviikkoa, että taas tehdään jotain yhdessä. Apua niitä perhosia vatsassa yms.

Enhän mä koskaan tuolle kertonut fiiliksistäni tai mitään muutakaan antanut ymmärtää siihen suuntaan. Oikeastaan päinvastoin, kerroin, etten ole markkinoilla vielä pitkään aikaan, kun eksän temput jätti jälkensä. Tottahan sekin oli, mutta en antanut itselleni (kelleen) edes mahdollisuutta.

Sitten tuli se päivä, kun näin tän miehen treffeillä. Itse olin syömässä likkakavereiden kanssa ja tuo oli samassa raflassa romanttisesti syömässä. Kylläpä koko maailma humahti jalkojen alta. Se oli jäätävän nopea isku palleeseen. Itku siitä tuli ja illan lopetus. Kaverit jäi pikkasen hoomoilasena, että mitä tapahtu ja mihin lähdet. En ollut ihastuksestani vielä kelleen kertonut.

Muutama  viikko siinä meni velloessa. Jatkuva näkeminen pihapiirissä ei autanut asiaan yhtään. Tiesin että hän on deittaillut. Puhuttu asiasta, kun itse kerroin, etten ole halukas deittailemaan--- vielä. Ei mulla ollut häneen mitään veto-oikeutta, mutta silti se näkeminen sattui. Heillä näytti olleen kivaa ja lämmin fiilis.

Pikku hiljaa tässä sammutellut liekkiäni. Tavattu mahdollisimman minimissä lasten jutuissa. Hän yritti kyllä pyydellä, että istuttais ja juteltais, kun olen ollut niin outo. Mä luulen, että nuolen haavat itsekseni. Tunnevammaisena jatkan elämääni itekseni. ;D

Vierailija
19/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on poika tunne?

Yhä edelleen, hämmästynyt.

Vierailija
20/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kiusalliseen tilanteeseen jos kerran teidän juttu on jo ohi, niin kuin annoit ymmärtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi