Tulevat kesähäämme, mies ei huoli kaasokseni ystävääni, joka on hänen mielestään liian lihava
Hokee vaan, että sellaista perunasäkkiä et ota meidän häihimme kun on tilattu kallis ammattikuvaaja. Minulla ei ole muita ystäviä. En tiedä mitä tehdä. Ei tietenkään voi ystävälle suoraan sanoa.
Kommentit (41)
Onnittelut! Mitä luulet että tapahtuu jos lihot gramman?
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus alkuaikoina vähän itsekseni mietin, että mitä mies mahtaa ajatella makkaroistani. Sitten tapasin hänen perheensä ja tajusin, että minä olen keijukainen hänen järkälesisarensa ja -äitinsä rinnalla. Joskus se lihavuus on katsojan silmissä.
Jos olisin ap, vaihtaisin miestä. Nainen kun pakkaa kerämään sitä ylimääräistä kerrosta raskauksien ja iän myötä. Jos miehelle on noin tarkkaa se, että naisessa ei ole pehmeyttä (ainakaan liikaa ja väärissä paikoissa), sinulle tulee iso urakka pitää itsesi kuosissa.
Ja voihan sitä vaikka sairastua niin, että ei pysty kauheasti liikkumaan ja kiloja kertyy väkisinkin. Samoin jotkin lääkitykset turvottavat hirvittävästi, ja jos se turvotus keräytyy kasvoihin, niin sitä näyttää paljon lihavammalta kuin onkaan. On aivan varma, että tuollainen mies lähtisi käpälämäkeen tällaisessa tilanteessa.
Ajattelin jo otsikosta, että aloitus on provo. Huomaatte varmaan, ettei aloittaja kommentoi vastauksia mitenkään. Näin nämä naisia halventavat tarinoitsijat toimivat. Niillä riittää mielikuvitus rustata muutama rivi avaukseen, ei viedä tarinaa pitemmälle. Varmasti vemppaavat tarinan päällä puolijäykkää nakkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo otsikosta, että aloitus on provo. Huomaatte varmaan, ettei aloittaja kommentoi vastauksia mitenkään. Näin nämä naisia halventavat tarinoitsijat toimivat. Niillä riittää mielikuvitus rustata muutama rivi avaukseen, ei viedä tarinaa pitemmälle. Varmasti vemppaavat tarinan päällä puolijäykkää nakkiaan.
Provoissa on semmoinen vinkeä juttu, että aika usein on olemassa myös ihan oikeasti vastaavia tilanteita.
Uskon, että on olemassa tässä maassa miehiä, jotka sanovat tyttiksilleen, että eivät halua itse nähdä tai eivät halua tyttöystävän näkevän jotain ystävää, koska tämä ystävä on lihava, ruma, ulko*aalainen, vääränvärinen, vääränuskoinen, heimolainen jne. Siis jostain ulkoisesta syystä kieltävät yhteydenpidon.
Ja sama myös toisin päin. Uskon, että on tässä maassa ja maailmassa montakin naista, jotka yrittävät säädellä sitä, keitä ja millaisia ystäviä miehellä saa olla ja kuinka usein heihin saa pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Oletko varma, että haluat mennä tuollaisen kanssa naimisiin?
Itse varmaan peruisin häät tossa tilanteessa.
ValoPallo kirjoitti:
Ihastuit hänessä ilmeisesti älyn sijasta johonkin muuhun ominaisuuteen?
Eiköhän se ole klassinen ulkonäkö + itsevarmuus + elatuskyky + dominoiva seksi.
Jos miehellä on nuo, k*sipäisyys on vain hidaste. Tai itse asiassa ei ole sitäkään.
Lisäys:
Aloitus voi olla provo...tai sitten ei.
Tiedän itsekin pareja joissa mies on täysi mulkvisti ja nainen sellainen ylikiltti jolla ei ole ystäväpiiriä jne.
Jostain syystä ylikiltit naiset eivät pidä ylikilteistä miehistä, vaan juurikin ääridominoivista mulkvisteista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään mennä naimisiin tuollaisen miehen kanssa. Tulee heti sellainen olo, ettei mies ole edes kauhean innostunut menemään naimisiin. Itse olin häissäni niin onneni kukkuloilla, ettei olisi haitannut, vaikka olisi virtahepo ollut bestmanina ja kirahvi kaasona, ja miehellä ihan sama juttu.
Valtaosa suomalaisnaisista menee naimisiin virtahevon kanssa, jos he rakastuvat suomalaismiehiin.
Heistä vain 75 prosenttia on ylipainoisia.
Naimisiin voi mennä ilman kaasoja. Kuinka helposti mies kokee ihmiset suurikokoiseksi, onko hän itse liian laiha. Entä jos itse lihoisit pari kiloa, jättääkö mies vai mikä idea siinä on.
Morsian kyllä joskus itse laihduttaa näyttääkseen mahdollisimman hyvälle hääkuvissa. Laihduta yhdessä kaason kanssa, jos kaaso on oikeasti lihava. Kuvat on ja pysyy, onhan se niinkin. Tärkein kuva häistä yleensä on kuitenkin hääkuva pelkästä hääparista, jota yleisemmin pidetään esillä. Mitä se haittaa, jos on joku lihava ryhmäkuvassa, vai onko kaikki sukulaiset laihoja, nuoria ja nättejä?
Vierailija kirjoitti:
ValoPallo kirjoitti:
Eiköhän se ole klassinen ulkonäkö + itsevarmuus + elatuskyky + dominoiva seksi.
Jos miehellä on nuo, k*sipäisyys on vain hidaste. Tai itse asiassa ei ole sitäkään.
Jännä stereotypia. Yksikään ystävistäni ei ole valinnut kumppaniaan noiden ominaisuuksien perusteella. Tavallisempi yhdistelmä on äly+ystävällisyys+huumorintaju+kyky rakastaa +keskustelutaito. Mutta olemmekin vanhempaa sukupolvea.
kesään ehtii laihduttaa vielä 10 kg per kk eli ainakin 20 kg helposti, juo vaan vettä ja vähän mehua ja kävelyä rutosti, voi olla että kaasokin saa siinä miehen samalla kun laihtuu
ValoPallo kirjoitti:
Ap mieti tätä!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se lihavuus kaason tehtäviin vaikuttaa? Neuvon vaihtamaan miehen älykkäämpään.
Jos mies ei vaan pidä lihavista naisista mitä suurin osa suominaisista on, pidätkö sinä pienimunaisista tai epäsiisteistä miehistä?
Et tietenkään, mutta se onkin eri asia.
andytähtietiede kirjoitti:
kesään ehtii laihduttaa vielä 10 kg per kk eli ainakin 20 kg helposti, juo vaan vettä ja vähän mehua ja kävelyä rutosti, voi olla että kaasokin saa siinä miehen samalla kun laihtuu
Ja jouluna onkin tullut 30kg takaisin.
Häät järjestetään osoitteessa:
Trollilantie 66
06100 PORVOO
Terveisin Ap (joka on tehtaillut noin 200 lihavuuteen liittyvää provoa viime viikkoina)
Vierailija kirjoitti:
Morsian kyllä joskus itse laihduttaa näyttääkseen mahdollisimman hyvälle hääkuvissa. Laihduta yhdessä kaason kanssa, jos kaaso on oikeasti lihava. Kuvat on ja pysyy, onhan se niinkin. Tärkein kuva häistä yleensä on kuitenkin hääkuva pelkästä hääparista, jota yleisemmin pidetään esillä. Mitä se haittaa, jos on joku lihava ryhmäkuvassa, vai onko kaikki sukulaiset laihoja, nuoria ja nättejä?
Kyllä suvut ovat yleensä kokonaan laihoja tai kokonaan lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla miehen kanssa, jolla on tollanen arvomaailma? Kulissit kunnossa -jätkä oikein.
Miehellä on naisten arvomaailma.
Totea sinä hänelle, että hänen best-maninsa ei todellakaan sovi sinun kanssasi samoihin häihin, koska tällä on aivan törkeä nenä.