Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon luet?

Vierailija
11.08.2006 |

Kuinka monta kirjaa viikossa/kuukaudessa/vuodessa?

Minkälaisia kirjoja luet? Huvin vuoksi, vaiko opiskeluun tai työhön liittyen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä luen lähinnä vaan huvikseni (omaan alaani liittyen luen lähinnä alan lehtiä), ja aika erilaisia kirjoja. Pidän fantasiakirjoista, erilaisesta fiktiosta, ja koetan sivistää itseäni lukemalla tarkoituksellisesti erilaisia suositeltuja moderneja kirjoja ja klassikoita (ne jäävät kyllä kuitenkin välillä kesken, jos eivät jaksa kiinnostaa, en pakottaudu lukemaan). Faktakirjoja tulee nykyään luettua harvemmin ainakaan noin kannesta kanteen, vaan mieluummin niin, että etsin niistä jotakin tiettyä tarvitsemaani tietoa.

Vierailija
2/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on kausia (kuukausia) etten lue yhtään kirjaa, mutta sitten voi mennä kuukausi parikin, että luen pari kirjaa viikossa. Nyt kesällä olen lukenut jännäreitä ja dekkareita (sitä oikeaa kesälukemista) ja talvella tykkään mm. elämäkerroista. Periaatteessa luen ihan laidasta laitaan kirjoja..

Mutta siis luen kirjoja, en säännöllisesti, mutta aika paljon tulee luettua, kun lukutoukka puree ;)

Vierailija
4/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaaneja luen aina kun ehdin, nykyään vähän. Lisäksi luen ammattiin liittyviä kirjoja. Romaaneja menee ehkä 1/kk tällä hetkellä.

Vierailija
5/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen pääasiassa kaunokirjallisuutta, mieluiten kevyttä hömppää. Tarvitsen sitä rankan elämäntilanteen vastapainoksi. Lisäksi luen mielelläni elämänkertoja.

Vierailija
6/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja luen noin yhden tai kaksi per 1kk. ei ole aikaa nimittäin. Aikakausi lehtiä luen noin 2 viikossa. Sitten lue Raamattua kerran viikossa about.

Vierailija
7/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka lapset hoitaa?

Vierailija
8/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta opiskelenkin kirjallisuustiedettä ;-)

Vierailija
9/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin luen tunnin, yleensä yhdeksästä kymmeneen. Ja sunnuntaiaamuisin toisen. Hyvin ehtii kirjan viikossa.

Kutonen.

Vierailija
10/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luen joka ilta. Mies nukahtaa yleensä minua aiemmin iltaisin (kun nouseekin aikaisemmin), ja mä vietän yleensä sen ajan yksikseni sitten lukien joko sängyssä taikka sohvannurkassa. Jos kirja on tosi kiehtova, voin lukea pari tuntia, taikka voi olla että luen vaan puoli tuntia. Jokainen kirja ole 1000-sivuinen tiiliskivi. Lyhyen kirjan voi lukea muutamassa illassa, pitkään voi mennä useampi viikko. Keskimäärin kirja viikossa on ihan " normaali" tahti, eikä mitenkään vaikuta vaikka nyt lasten hoitamiseen.

2

Vierailija
11/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin töissä luen päivän lehdet. Muuta en juuri ehdi!

Vierailija
12/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina iltaisin luen kunnes alkaa nukuttamaan ja päivisin kahvia juodessa ja sillon kun nukutan poikaa. hän peuhaa sängyssä kunnes alkaa väsyttää ja nyplää paidan hiasta. siinä saa kanssa luettua.

inhoan yli kaiken dekkareita ja kevyttä kirjaa, luen erityisesti venäläisiä suuria kertojia ja nykyajan merkittäviä kirjailijoita kuten irwing ja beat-kirjoja.

lukeminen on ihanaa!

Vierailija
13/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin ehkä tunnin verran, toisen lapsen päiväunien aikana. Joskus on mennyt dekkari päivässäkin, kun on oikein jäänyt kiinni. Nyt kesän aikana olen lukenut lähinnä dekkareita ja fantasiaa, pari kirjaa viikossa. Tukevampaa tekstiä sitten lukee kauemmin, mutta yleensä sellaiset on mulla pitkänä sivuprojektina leppoisampien luettavien ohella.

Vierailija
14/14 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki ruokainen, mutta ihan silkka viihde ei kiinnosta. Haen kirjoista henkistä evästä. Vaikea sanoa paljonko luen, kun luen useita kirjoja limittäin. Ehkä 1 - 4 kirjaa viikossa?

Minulla on aina aikaa lukemiselle, koska se on rakkain harrastukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme