Lue keskustelun säännöt.
Te-keskus ei vastaa, mitä nyt?
19.03.2021 |
Lähetin yhteydenottopyynnön Te-keskukseen 11.3. ja automaattivastaus lupasi, että ottavat yhteyttä asiaani koskien viimeistään 18.3.. Ei ole yhteyttä otettu. Olen kytännyt puhelinta. Laitoin lisävolyymiakin, että varmasti kuulen.. ei, ei yhtäkään perheen ulkopuolista soittoa.
Mitä mä nyt teen? Miten mä saan heihin yhteyden kuin kirjoittamalla viestin uudestaan ja sitten se automaatti taas lupaa yhteydenottoa viiden arkipäivän kuluessa.
Asiani koskee palkkatukipaikkaa, joka mulla olisi hyppysisssä, mutta tarvitsen vielä Te-keskuksesta tietoa, että kuinka moneen prossaan mulla on korvaus. Kun lokakuussa on merkintä 40%. Onko se nyt suurempi yms. yms.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Työkkärin sivuilta näet miten kauan täytyy olla työttömänä että saa enemmän kuin 40 % palkkatukea. Voit kans pyytää sitä työnantajaa vaan tekemään sen palkkatukihakemuksen netissä, sitten se kattoo se palkkatukipäätöksen tekevä tyyppi siellä, että onko se palkkatukiprosentti isompi vai pienempi kuin tuo 40. Eli ei ees välttis tarvii jäädä venaamaan soittoa, jos on paikka tiedossa ja 40 % riittää.