Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kai sä tajuut, että oot vaan laastari?”

Vierailija
19.03.2021 |

Mies, jota olen nyt tovin tapaillut, on eronnut tosiaankin pieni tovi sitten. Tajusinhan minä jo alkuun, kun mies hyvin hiljattaisesta erostaan kertoi, että taidan olla hänelle ”laastari” vain. Mutta se, miten hän sen toi julki, satutti silti.

Viime viikonloppuna, illan mittaan humalluimme, ja lopulta mies tokaisi tuon, mitä otsikossa lukee.

En minä osannut siihen oikein mitenkään reagoida. Taisin sanoa vaan joota tai juuta, enkä edes älynnyt lähteä pois. Harrastimme seksiä, aamulla kylläkin poistuin mahdollisimman vähin äänin.

Ja SILTI kaipaan hänen seuraansa. Silti, vaikka tuo oli kai kuitenkin viesti, että älä tule lähemmäs.

Tuossa tänään hän laittoi viestiä, että tulenko tänään istumaan iltaa. Miksi järkikin sanoo, että älä mene:

1. Hän kutsui minua laastariksi
2. Kutsui laastariksi ikävällä tavalla
3. Mielestäni tuo oli jotenkin ala-arvoista
4. Mies taitaa olla alkoholisoitunut

Vai onko tämä vain minun päässäni? Entä jos hän ei tarkoittanut ”pahalla”, vaan tarkoitus oli vain muistuttaa erosta, josta ei ole kauan? Että otetaan hitaammin?

Niin tai näin, olenko ihan tavallaan turhaan loukkaantunut, jos tuo kerran on fakta? Periaatteessa: oliko tuo jopa suoraselkäistä?

Kannattaako mennä enää, vaikka pyytää? Joo joo, tähän tiedän vastauksen itsekin. Kiitos kumminkin.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että musta tuntuu pahalta lukea empaattisena ihmisenä näitä tarinoita miten panetatte itseänne alffoille ja panomiehille ja sitten kohdistatte sen vihan ja välinpitämättömyyden meihin kiltteihin ja myötätuntoisiin miehiin.

Ei kuitenkaan niin pahalta tuntunut, että et olisi kääntänyt sitä koskemaan itseäsi.

Vierailija
62/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että musta tuntuu pahalta lukea empaattisena ihmisenä näitä tarinoita miten panetatte itseänne alffoille ja panomiehille ja sitten kohdistatte sen vihan ja välinpitämättömyyden meihin kiltteihin ja myötätuntoisiin miehiin.

Satasesta vetoa, että aloituksen mies pitää itseään kilttinä ja myötätuntoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tasoltaan korkeampi, kun asian voi noin selväsanaisesti ilmaista ja sinäkin kovin haikailet perään. Eli suhdetta ei tuosta ole milloinkaan tulossa. Toimi kuten parhaaksi näet.

Missä vaiheessa möläyttelevä, kännäävä, kätöstavaton mies on korkeatasoinen?

Noh, vähintäänkin siinä vaiheessa kun möläytellä suoraan mitä sylki suuhun tuo ja nainen on silti koukussa. Ja jo tuo ettei näe suhteessa muuta kuin seksiä ja tissutteluseuraa.

Vierailija
64/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnista oma tarvitsevuutesi ja pidä se erossa. Kaipaat itsellesi hyvää miesseuraa - siinä ei ole mitään pahaa. Mutta kun toinen  selkeästi sanoo, että olet laastari, niin lakkaa olemasta. Lähde. 

En katselisi tuollaista menoa päivääkään.  

Mietin samaa. Ap voi olla rakastunut, mutta itsekunnioituksen puute kertoo myös huonosta itsetunnosta, ehkä jostain kiintymyssuhdeongelmista laajemminkin hänen historiassa.

Vierailija
65/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen alkoholismi on ollut eron syy ja mies ei halua enää uutta vaimoa nalkuttamaan ryyppäämisestä. Pilde kyllä kännissä kelpaa. Mieti siitä kannattaako.

Mikähän siinä on että nämä sikamaiset ryyppääjät kelpaa kyllä naisille ja kannatte itsenne oikein miehen asunnolle maattavaksi?

Vierailija
66/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittäisin rehellisyydestä, toteaisin etten ole kenenkään laastari ja toivottaisin hyvää jatkoa. Vetäisin varmaan kiukkukännin ja unohtaisin pian koko luuserin.

Ei hyvänen aika tuollaisessa tilanteessa saa koskea alkoholiin. Humalassa alkaa kuitenkin itkeä eksän perään ja koko homma menee pilalle.

Vierailija
67/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Sussa ei ole vikaa, osa miehistä vain hakee pelkkää seksiä (ja osa naisistakin toki). Itse tein sen virheen, että menin tuollaiseen mukaan ja lopulta särjin sydämeni ihan totaalisesti. Olisin päässyt niin paljon vähemmällä surulla, jos olis ollut selkärankaa lopettaa heti.

Vierailija
68/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin täällä on hyvä ja asiallinen keskustelu. Oot ap mun idoli! Hienoa, et repäsit ittes irti! Tsemppiä paljon, pääset yli ja oot entistäkin vahvempi.

Oon juuri samankaltaisessa tilanteessa. Eli tunteita mieheen, jolle en merkitse mitään. Ja kyllä, se mies osaa hurmata. Haluan irti siitä ja sain tästä ketjusta paljon voimaa, joten kiitos kaikille kommentoijille! Ensi kerralla kun se jätkä pyytää tapaamaan laitan jutulle stopin.

Vierailija
69/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa laittaa tuo kysymys hänelle vastattavaksi ja lisätä vielä kohta: jokin muu, mikä?

Ei voida päästä miehen pään sisään.

Aivan totta. Ajattelin, jos joku osaisi tehdä näistä tiedoista päätelmiä ja ”kuvitella omalle kohdalle”.

Ap

Kannattaa lopettaa tapailu tuohon. Jatkaminen ois silkkaa masokismia. Blokkaa numero, koita päästä yli ja seuraalla kerralla koita varoa.

Vierailija
70/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää ap. Itse ollut vähän vastaavassa tilanteessa ja sen annoin jatkua, selittelin aina itselleni kaikki parhain päin. Kun vihdoin ero, kesti pitkään surra, kun annoin niin pitkään kohdella itseäni niin huonosti ”laastarina”. Hyvää jatkoa ap ❤️

Vierailija
71/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli suoraselkäinen. Tavallaan. Ja vaikka se oli fakta, se voi silti sattua ja saat olla loukkaantunut. 

Mies haluaa sinulta vain seksiä ja koska on ilmoittanut suoraan tämän laastaritouhunsa niin silloin voi vapaasti hyväksikäyttää tunteitasi kun molemmat tiedätte missä mennään.  Jos sinä aiot miestä tapailla ja toimia hänen panopuunaan siinä toivossa että hänellä heräisi tunteita, on vaikea syyttää tästä miestä, vaikka eihän se nyt oikein olisi. 

Olette molemmat vastuussa siitä mitä teette itsellenne sekä toisillenne. 

Tunteet saavat monesti ihmisen tekemään silmittömän typeriä asioita, joista saattavat kärsiä lopun elämäänsä. Miten sinä aiot tehdä?

Hemmetin hyviä pointteja. Tiedän nyt MITÄ tehdä, mutta en tiedä MITEN. Olen vaan sen verran ihastunut.

Ap

Yritä keskittää huomiosi muuhun kuin tuohon turhakkeeseen, harrastuksiin, kavereihin?

Vierailija
72/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä haukutaan mies, joka oli rehellinen?

Epärehellisyys ja hyväksikäyttö tuomitaan jyrkästi, mutta sitten kun toinen on rehellinen ja kertoo ajatuksensa ääneen, niin että molemmat ovat samalla sivulla, niin sekin on väärin?

Miten teidän mielestä pitää sitten toimia? Moni nainenkin haluaa kevytsuhteita. Suhteita, joista saa vain läheisyyttä ja seksiä, seuraa ja hauskanpitoa. Suhteita, joilla ei ole tarkoituskaan olla tulevaisuutta. Friends with benefits. Läheisyys ja seksi on kuitenkin perustarve, eihän se ole rajattu vain niille, jotka ovat parisuhteessa!?

Vierailija
73/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisyys ja hyväksikäyttö tuomitaan jyrkästi, mutta sitten kun toinen on rehellinen ja kertoo ajatuksensa ääneen, niin että molemmat ovat samalla sivulla, niin sekin on väärin?

Miten teidän mielestä pitää sitten toimia? Moni nainenkin haluaa kevytsuhteita. Suhteita, joista saa vain läheisyyttä ja seksiä, seuraa ja hauskanpitoa. Suhteita, joilla ei ole tarkoituskaan olla tulevaisuutta. Friends with benefits. Läheisyys ja seksi on kuitenkin perustarve, eihän se ole rajattu vain niille, jotka ovat parisuhteessa!?

No se olisi voinut kertoa aiemmin. Oletan että seksiäkin oli ennen tuota, ja siihen asti mies käyttäytyi kuin suhdetta olisi hakenut ap:sta.

Minullekin kävi niin, mies aikoi olla minun kanssani, ja varmisteli että ollaanhan samalla sivulla. Ei lapsia tai naimisiin. Sitten paiskasi naamalleni toisen naisen kanssa, että pitihän minun tietää ettei tämä ollut mitään vakavaa.

Vierailija
74/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se olisi voinut kertoa aiemmin. Oletan että seksiäkin oli ennen tuota, ja siihen asti mies käyttäytyi kuin suhdetta olisi hakenut ap:sta.

Minullekin kävi niin, mies aikoi olla minun kanssani, ja varmisteli että ollaanhan samalla sivulla. Ei lapsia tai naimisiin. Sitten paiskasi naamalleni toisen naisen kanssa, että pitihän minun tietää ettei tämä ollut mitään vakavaa.

Ymmärsin että mies olisi sanonut sen jo alussa. Ja nyt jonkin ajan kuluttua uudelleen.

Sitten tietysti eri tilanne, jos on antanut tahallaan ymmärtää muuta.

Vierailija
75/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!! Oon ylpeä sinusta, noin pitikin tehdä vaikka kirpaisi, ja kirpaisee varmasti vielä jonkun aikaa.

Liian helposti jää tollasiin suhteisiin vaikka tietää, ettei se ole hyväksi itselleen eikä mielenterveydelle. Sitte alkaa miettiä mitä hyviä puolia suhteessa olikaan ja unohtaa ne huonot. Sitten alkaa syyttelemäänkin itseään, "en yrittänyt tarpeeksi, jos aikaa olisi kulunut niin kyllä siitä olisi hyvä suhde tullut, luovutin liian helpolla" EI näitä ajatuksia!!

Itekkin mul vähän samankaltanen tilanne. Tykästyin ihan tosi paljon tyyppiin, joka osasi olla ihana, charmikas, kohtelias. Siinä samassa paketissa hän oli kuitenkin vain itsekeskeinen, omaa tyydytystään ja etuaan ajatteleva, enkä ollut muuta hänelle kuin se kakkosvaihtoehto ja tylsään hetkeen jotain seuraa ja huvittelua.

Kirpaisi niin julmetusti tehä hänen kanssaan kunnon ero. Vieläkin huomaan, että muistelen niitä hyviä hetkiä, vaikka huonoja oli enemmän. Tällaisten tilanteiden kohdalla puhun itselleni järkeä, listaan itselleni huonot puolet ja alan vaikka leipomaan nii saa muuta ajateltavaa. Tiedän että kuukausien päästä se on toivottavasti unohdettu.

Vierailija
76/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ajattelee olevansa parempi tasoinen kuin sinä.  

Ja varmasti onkin. Naiset pariutuvat vain ylöspäin

Vierailija
77/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän itsekunnioitusta kaivelet jostain niin ei tee mieli mäyrytä tuollaisen ukon perään. Mulla on onneksi aina ihastuksen tunteet loppuneet tuohon verrattavissa oleviin heittoihin, en vaan osaa enää katsoa tyyppiä ihailevin silmin.

Sinänsä hienoa että mies sanoi tuon suoraan vaikka ei varmasti tunnu kivalta kuulla.

Vierailija
78/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän oletat, mutta oletat väärin. Aloituksessa lukee suoraan, että ap oli heti itsekin aavistellut, että mies ei halua mitään vakavaa. Mies vain vahvisti asian:

Tajusinhan minä jo alkuun, kun mies hyvin hiljattaisesta erostaan kertoi, että taidan olla hänelle ”laastari” vain. Mutta se, miten hän sen toi julki, satutti silti.

Vierailija
79/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki just oikein. Se, että jotkut siitäkin valittavat ei sitä muuta. Ehdottomasti näin eli kertoo jos huomaa toisen haluavan vakavampaa kuin mihin itse on valmis!

Vierailija
80/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi