Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kai sä tajuut, että oot vaan laastari?”

Vierailija
19.03.2021 |

Mies, jota olen nyt tovin tapaillut, on eronnut tosiaankin pieni tovi sitten. Tajusinhan minä jo alkuun, kun mies hyvin hiljattaisesta erostaan kertoi, että taidan olla hänelle ”laastari” vain. Mutta se, miten hän sen toi julki, satutti silti.

Viime viikonloppuna, illan mittaan humalluimme, ja lopulta mies tokaisi tuon, mitä otsikossa lukee.

En minä osannut siihen oikein mitenkään reagoida. Taisin sanoa vaan joota tai juuta, enkä edes älynnyt lähteä pois. Harrastimme seksiä, aamulla kylläkin poistuin mahdollisimman vähin äänin.

Ja SILTI kaipaan hänen seuraansa. Silti, vaikka tuo oli kai kuitenkin viesti, että älä tule lähemmäs.

Tuossa tänään hän laittoi viestiä, että tulenko tänään istumaan iltaa. Miksi järkikin sanoo, että älä mene:

1. Hän kutsui minua laastariksi
2. Kutsui laastariksi ikävällä tavalla
3. Mielestäni tuo oli jotenkin ala-arvoista
4. Mies taitaa olla alkoholisoitunut

Vai onko tämä vain minun päässäni? Entä jos hän ei tarkoittanut ”pahalla”, vaan tarkoitus oli vain muistuttaa erosta, josta ei ole kauan? Että otetaan hitaammin?

Niin tai näin, olenko ihan tavallaan turhaan loukkaantunut, jos tuo kerran on fakta? Periaatteessa: oliko tuo jopa suoraselkäistä?

Kannattaako mennä enää, vaikka pyytää? Joo joo, tähän tiedän vastauksen itsekin. Kiitos kumminkin.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa laittaa tuo kysymys hänelle vastattavaksi ja lisätä vielä kohta: jokin muu, mikä?

Ei voida päästä miehen pään sisään.

Vierailija
2/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholismi on ollut eron syy ja mies ei halua enää uutta vaimoa nalkuttamaan ryyppäämisestä. Pilde kyllä kännissä kelpaa. Mieti siitä kannattaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajattelee olevansa parempi tasoinen kuin sinä.  

Vierailija
4/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa laittaa tuo kysymys hänelle vastattavaksi ja lisätä vielä kohta: jokin muu, mikä?

Ei voida päästä miehen pään sisään.

Aivan totta. Ajattelin, jos joku osaisi tehdä näistä tiedoista päätelmiä ja ”kuvitella omalle kohdalle”.

Ap

Vierailija
5/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi sulle ihan suoraan, niin miksi ihmeessä ylianalysoit ja yrität vääntää asiaa muuksi?

Hän EI halua sinusta mitään vakavaa.

Hän haluaa vain jonkun, ihan kenet vain, hetken lohduttajaksi eron jälkeen kunnes on toipunut ja sitten voi etsiä taas jotakin vakavampaa. Jostakusta toisesta naisesta. EI sinusta.

Vierailija
6/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli rehellinen ja kertoi mikä on asemasi. Jos nyt jatkat sinulta menee ”oikeus” kutsua miestä siaksi ja kaikki paska mitä jatkossa saat niskaasi on itse aiheutettua.

Vierailija
7/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli suoraselkäinen. Tavallaan. Ja vaikka se oli fakta, se voi silti sattua ja saat olla loukkaantunut. 

Mies haluaa sinulta vain seksiä ja koska on ilmoittanut suoraan tämän laastaritouhunsa niin silloin voi vapaasti hyväksikäyttää tunteitasi kun molemmat tiedätte missä mennään.  Jos sinä aiot miestä tapailla ja toimia hänen panopuunaan siinä toivossa että hänellä heräisi tunteita, on vaikea syyttää tästä miestä, vaikka eihän se nyt oikein olisi. 

Olette molemmat vastuussa siitä mitä teette itsellenne sekä toisillenne. 

Tunteet saavat monesti ihmisen tekemään silmittömän typeriä asioita, joista saattavat kärsiä lopun elämäänsä. Miten sinä aiot tehdä?

Vierailija
8/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että olet tänään jonkun toisen laastari. Sitten annat hänen miettiä ihan oikean kunnon ajan, esimerkiksi kuukauden ja katsot mitä tapahtuu.

Vierailija
9/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi sulle ihan suoraan, niin miksi ihmeessä ylianalysoit ja yrität vääntää asiaa muuksi?

Hän EI halua sinusta mitään vakavaa.

Hän haluaa vain jonkun, ihan kenet vain, hetken lohduttajaksi eron jälkeen kunnes on toipunut ja sitten voi etsiä taas jotakin vakavampaa. Jostakusta toisesta naisesta. EI sinusta.

Kiitos. Tämä herätteli.

Ap

Vierailija
10/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kannata sekaantua vastaeronneeseen. Olen sen karvaasti oppinut. Vastaeronnut ei kykene kuin seksisuhteeseen. Vaikka yhdessä olisikin kivaa ja toivoisit yhteistä tulevaisuutta, olet aina pelkkä laastari. Usen myös vanha suola alkaakin janottaa ja kohta ollaan taas entisen puolison kanssa.

Juokse, niin voit säilyttää itsekunnioituksen.

Vierailija
11/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävästi sanottu mutta ainakin mies oli rehellinen.

Vierailija
12/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli suoraselkäinen. Tavallaan. Ja vaikka se oli fakta, se voi silti sattua ja saat olla loukkaantunut. 

Mies haluaa sinulta vain seksiä ja koska on ilmoittanut suoraan tämän laastaritouhunsa niin silloin voi vapaasti hyväksikäyttää tunteitasi kun molemmat tiedätte missä mennään.  Jos sinä aiot miestä tapailla ja toimia hänen panopuunaan siinä toivossa että hänellä heräisi tunteita, on vaikea syyttää tästä miestä, vaikka eihän se nyt oikein olisi. 

Tunteet saavat monesti ihmisen tekemään silmittömän typeriä asioita, joista saattavat kärsiä lopun elämäänsä. Miten sinä aiot tehdä?

Hemmetin hyviä pointteja. Tiedän nyt MITÄ tehdä, mutta en tiedä MITEN. Olen vaan sen verran ihastunut.

Ap

Vierailija
13/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaeronnut alkoholisti. Jätä se jo.

Vierailija
14/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Onko suhde sinulle tärkeä, haluatko olla enemmän kuin laastari? Jos et itse pysty ottamaan juttua kevyesti niin ehkä olisi parempi mennä eteenpäin. 

Ehkä keskustelisin itse miehen kanssa tapahtuneesta, siinäpähän se selviää. Voi tietty olla että vastauksen saamiseen menee aikaa. Ehkä pieni välimatka olisi hyväksi, oli vastaus sitten mikä tahansa? 

Vierailija
15/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tökerö kommentti, et olisi ansainnut moista. Tuleeko tuo väheksyntä jatkumaan tulevaisuudessakin?

Vierailija
16/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyviä pointteja. Tiedän nyt MITÄ tehdä, mutta en tiedä MITEN. Olen vaan sen verran ihastunut.

Ap

Suosittelen että sanot että kiitos ja hei, hyvää jatkoa, jonka jälkeen et pidä enää yhteyttä. Sattuu ihan helvetisti, pitkänkin aikaa, mutta kun siitä toivut, olet ihan hemmetin ylpeä itsestäsi ja voit arvostaa itseäsi.  On todellakin sen tuskan arvoista.

Vierailija
17/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun olet ihastunut, niin sitä suuremmalla syyllä: älä jatka laastarina olemista ja tee se miehelle selväksi. Älä mene enää hänen kanssaan sänkyyn.

Mikäli miestä alkaa kiinnostaa muutenkin, niin hän voinee miettiä hetken itsekseen ja ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
18/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita että pidät hänestä kovasti mutta jos toinen ei näe yhteistä tulevaisuutta lainkaan mahdollisena parempi että ei enää tavata

Vierailija
19/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä yleistää etteikö kaikki juuri eronneet olis valmiita suhteeseen. Se riippuu siitä, mikä on on ollut eron syy, miten on erottu, onko rakkaus loppunut jo vaikka kauan sitten jne. Onhan paljon liittoja, jotka ovat kuolleet jo paljon aikaa ennen eroa. Tosin nyt mies viestitti ainakin epävarmuutta, ettei tiedä mitä kanssasi haluaa. Sitä kannattaa ehkä kuunnella. Jos sulla on sellainen tunne, että välillänne olisi jotain, niin anna hänelle aikaa- ota pieni aikalisä. Mutta tyyliin viikko ei riitä.

Vierailija
20/94 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän tunteen. Olen ollut samassa tilanteessa, mutta repäisin itseni irti. Onneksi, sillä jos olisin jäänyt roikkumaan laastarina, en ois tavannut ihmistä, joka välitti minusta oikeasti ja josta tuli myöhemmin lasteni isä. Edelleen olemme yhdessä. ❤️ Myöhemmin kävi ilmi, että se ”vastaeronnut” puolestaan oli pistänyt ”exälleen” pullan uuniin jo silloin, kun ”olimme yhdessä”. Voi jestas, jos sen oisin silloin tiennyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä