Miksei kukaan kerro, missä järjestyksessä rokotukset jatkuvat hoitohenkilöstön, riskiryhmäläisten ja yli 7-kymppisten jälkeen?
Ei voine ajatella, ettei asiaa olisi vielä lainkaan mietitty. Missään ei ole infottu, miten rokotusohjelmassa edetään. Itse ehdotan ikäjärjestyksessä rokottamista, mutta viisaammat päättävät tämän.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kunnan sivuilla lukee; arvioitu aloitus kesä 2021, viikko sitten oli vielä kevät 2021. Hienosti tässä pystyy elämää suunnittelemaan.
Just näin! Pian ilmoitetaan varmaankin, että aloitus siirtyy syksyyn 2021. Luin jostakin, että me olemme jokseenkin samassa kurimuksessa vielä jopa pari vuotta!
Eipä auta kuin tuurilla matkustella ja lomailla kesällä, koska valtio ei suojele kansalaisiaan. Toivotaan, toivotaan.
Lähden Itä-Hgistä reissuun ens viikolla. FFP2 ja yöjunaan . 2 matkaa oon jo perunut.
Vierailija kirjoitti:
Kunnan sivuilla lukee; arvioitu aloitus kesä 2021, viikko sitten oli vielä kevät 2021. Hienosti tässä pystyy elämää suunnittelemaan.
Ei ihme, että tuolla asenteella on selkeesti vaikeeta elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole, kun ei piittaa rajoituksista ja suosituksista ja elää miten haluaa. Valtiota ei kiinnosta suojata veronmaksajiaan yleisvaaralliselta taudilta ja minua ei siten kiinnosta rajoittaa elämääni. Helppoa kun sen oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole, kun ei piittaa rajoituksista ja suosituksista ja elää miten haluaa. Valtiota ei kiinnosta suojata veronmaksajiaan yleisvaaralliselta taudilta ja minua ei siten kiinnosta rajoittaa elämääni. Helppoa kun sen oivaltaa.
Jos ei ole vaikeaa niin mitä sit kitiset täällä?
Minua alkaa vähän ottaa päähän, että Helsinki rokottaa niin hitaasti. Esimerkiksi Espoossa tai Turussa olisin jo saanut rokotteen, mutta Helsingissä en. Pitääköhän vaihtaa kirjat pariksi viikoksi toiseen kaupunkiin, jotta saisi rokotteen?
Minulla on siis astma ja päivittäinen kortisonilääkitys siihen. Koska se on hengitettävässä muodossa, eikä tablettina, kuulun riskiryhmään 2, eikä 1. Helsinki ei siis rokota 2 ryhmää ollenkaan, vain 1 ryhmää. Muualla Suomessa 2 ryhmäläisetkin ovat jo voineet saada rokotteen, vaikkei siellä olisi edes yhtä pahaa epidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkaa vähän ottaa päähän, että Helsinki rokottaa niin hitaasti. Esimerkiksi Espoossa tai Turussa olisin jo saanut rokotteen, mutta Helsingissä en. Pitääköhän vaihtaa kirjat pariksi viikoksi toiseen kaupunkiin, jotta saisi rokotteen?
Minulla on siis astma ja päivittäinen kortisonilääkitys siihen. Koska se on hengitettävässä muodossa, eikä tablettina, kuulun riskiryhmään 2, eikä 1. Helsinki ei siis rokota 2 ryhmää ollenkaan, vain 1 ryhmää. Muualla Suomessa 2 ryhmäläisetkin ovat jo voineet saada rokotteen, vaikkei siellä olisi edes yhtä pahaa epidemiaa.
Noo, Espoossakaan ei kyllä rokoteta tuosta 2. riskiryhmästä vielä kuin yli 50-vuotiaita. Mutta ehkä olet yli 50.
Siksi, koska rokotusjärjestystä aiotaan muuttaa tiedät kyllä keiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska rokotusjärjestystä aiotaan muuttaa tiedät kyllä keiden takia.
No niin, nyt taas lähti trollit liikenteeseen. Väitetään tai vihjataan jotain, minkä noin teoriassa sopisi tilanteeseen MUTTA EI OLE TOTTA.
Monet ei jaksa perehtyä ja ottaa totena. Ja vaikka tietäisikin, että ei ole totta, kun vastaavia perättömiä viestejä tulee samalla kyseenalaistavalla kaavalla kymmeniä päivässä, ihan jo pelkän toiston kautta se alkaa vaikuttaa siihen, mitä ajatuksia ihmisille tulee mieleen. Tää on ihan samaa typerää kitinää kuin jokaisen väkivaltarikosuutisen lopussa.
Sen jälkeen ovat vuorossa loput yhtenä rysäyksenä, eli kaikki 2,9 miljoonaa erityisryhmiin kuulumatonta 18-69 vuotiasta.
Isoissa kaupungeissa on rokotettu tuhansia ihmisiä, sitten on n2000hengen kuntia missä ei ole rokotettu vielä ketään, missä vika, luulisi että pienet kunnat olisi helppo rokottaa 80%, 20% kun ei ota piikkiä.
Siksi koska maailmaa hallitsevat reptiliaanit eivät halua meidän tietää asioista.
Miten voi kertoa sellaisesta, mitä ei vielä tiedetä. Päättäjät on ihan hukassa tämän asian kanssa. Oleellista olisi nyt tietää, koska rokotteiden jakelu alkaa työterveyshuollon toimijoille.
Varuskunnissa pitäisi rokottaa nyt heti. Se olisi nopeaa, keskittynyttä toimintaa kun paikoilla oma terveydenhoitohenkilöstö ja rokotettavat kaikki valmiina paikanpäällä.
Nyt tehdään äärimmäisen hidasta ja typerää työtä. Soitetaan/viestitään muistisairaille ja liikuntarajoitteisille vanhuksille aikoja. Joita eivät muista käyttää tai eivät pääse paikalle. Rokotteita jää käyttämättä ja taas aloitetaan soitto/viestirumba kuka vaan pääsis paikalle. Ei helekutti. Ja tähän syssyyn pitäisi saada se sakki joka aikatauluista ei välitä muutenkaan tai ymmärretään väärin. Kyllä on löysäpäiden touhua koko suunnitelma.
Somalit, afgaanit, irakilaiset, pohjois-afrikkalaiset, muut lähi-itäläiset, saharan eteläpuoliset, bangladeshilaiset, pakistanilaiset, suomalaiset.
Thl:n sivuilla on tämä
https://thl.fi/documents/533963/5664444/FI_02032021_Koronarokotusten_et…