Makia lopettaa yhteistyön Kärkkäisen kanssa
https://www.ts.fi/uutiset/talous/5258830/Vaatebrandi+Makia+lopettaa+yht…
Toisin kuin vastarintaliikkeen tiedotusosasto palstalla kertoo, yhteityön lopetti Makia, ei Kärkkäinen.
Kommentit (118)
En tiennytkään että Kärkkäisellä on tällaisia sotkuja. Nyt tiedän välttää moisen firman palveluja.
entäs sitte vaikka joku Makia lopettaa siellä? mitä niin tärkeetä se tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin näitä äärivasemmistolaisia firmoja jotka lopettaa yhteistyön Kärkkäisen kanssa. Esim Fiskarsin ostamisen lopetin kun lopettivat yhteistyön.
Juuri näin tein minäkin.
Täytyypä levittää sanaa tuosta Kärkkäisen ja PVL:n kytköksestä. Ei tuollaista väkivaltakärjetöä viitsi rahoittaa ostamalla Kärkkäiseltä.
Eikös se Riihimäen taannoinen liittynyt juuri noihin PVL nilkkeihin?
Kärkkäisen ote alkaa lipsua, ennen joulua sieltä sai energiajuomia, kuinka kauan kestää että alkavat myymään olutta?
Onko PVL sotkeutunut huumekauppaan?
Tämä Makiahan oli viimeksi otsikoissa plagiointiskandaalin tiimoilta. Eli epäluotettava firma.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, Kärkkäisellä oikein myydäänkin hopeavettä: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/silver-water-1-l-kolloidihopeav…;
Se ehkäisee 5G nanorobottien vaikutukset ja koronan jos nauttii sen alateitse.
QAnaalien paskateoriat uppoavat hyvin tuohon Kärkkäisessä käyvään porukkaan.
Kiitos tiedosta, alankin tästä lähtien keskittämään verkkoostoksiani Kärkkäiselle ja välttämään Makian, Finlaysonin, Fiskarsin, Tammen, Otavan, Sanoman, Egmontin ja Joutsenen tuotteita ja palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te haluatte tukea ja rahoittaa uusnatsismia, rasismia ja juutalaisvastaisuutta? Ja oikein kehutte sillä? Ei nyt mahdu mun päähän. Enkä edusta mitään suunausta.
Mistä näitä hänen lauseitaan voi oikein lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Kärkkäinen pisti tuon puljun pihalle. Ei ole tainneet asiakkaat paljon kysellä Tom of Finland by Finlayson-lakanoiden perään.
Miksi valehtelet, että Kärkkäinen lopetti yhteistyön, vaikka sen lopetti Makia? Ajatteletko, että kun valehtelet tarpeeksi monta kertaa, valheesi muuttuu todeksi?
Kyllä, sehän se on palstapersujen strategia aina kuten on nähty.
Ei todellakaan kiinnosta mikään Makia. En aio ostaa Makian tuotteita ikinä.
Kärkkäiseltä aion ostaa edelleen.
MAKIAA VIIKONLOPPUA!
Kaikki karkit -20% verkkokaupassamme koodilla MAKIA
Vierailija kirjoitti:
MAKIAA VIIKONLOPPUA!
Kaikki karkit -20% verkkokaupassamme koodilla MAKIA
Kärkkäisen facebookissa näyttää olevan toi.
Jos kuluttajaa ei kiinnosta mistä ostaa ja vaikkapa miten tuotettua, (tai esim vähäjärkisen kansankiihottajan myymää) rojua, mihin on tultu?! Pää pensaikkoon vaan. Itse kävin viikko sitten viimeks, nyt loppu myös nettiostokset. Sentään tonneja sinne rahaa mättänyt. Kärkkäisen logiikkaa noudattaen: rättejä ja rojua on maailma pullollaan. Tästälähin omani 100pros muualta. Seitsemisen miljoonaa ihmistä jos aate lahtaa,(muutamassa vuodessa) sen suvaitseminen on mulle niitti viimonen.
Kannattaa myös tilata Kärkkäiseltä hopeavettä! Itse vastustan rokotteita, enkä tässä halua yhtään läpinäkyvästi upitella tätä ketjua ja markkinoida samalla Kärkkäistä! Ihan olen tavallinen kuluttaja, ja ostan ihan kaiken hopeaveteni Kärkkäiseltä. Eikä tosiaan tämä ole mitään Kärkkäisen markkinointia, vaan ihan luonteva kuluttajan viesti.